[9.] Michael Krmencik

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door t4nd »

Ik heb Krmencik enkel een helft gezien tegen Antwerp, maar het leek me niet het type Wesley te zijn. Ja, het is een grote spits maar dat wil niet zeggen dat je je huidige speelstijl niet kan behouden. Hij leek me snelheid te hebben, en eens hij weet waar hij in de diepte moet duiken in ons systeem komt het wel goed (of misschien ben ik overdreven optimistisch).
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Khas »

De huidige spelstijl zal niet veranderen. Krmencik is gekocht in functie van hoe we al enkele maanden spelen en waar we geen spelers voor hadden.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Fire »

Jammer want het voetbal van daarvoor was veel leuker om naar te kijken.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door LaurensVS »

En plots kijk ik met een beetje jaloezie naar Lolo Depoitre. Die ik samen met elke andere Club supporter, deze zomer niet moest hebben :facewall:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Pica »

Das snel en jamais de ma vie jong!
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Fire »

Laat depoitre maar zitten waar hij is.


Onze Tsjech heeft niks voorbereiding gehad en is met minder dan een week voor de leeuwen gegooit en sommige mensen beginnen al te bleiten.

Way to support the team(!)
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door LaurensVS »

Fire schreef: 13 feb 2020, 09:27 Laat depoitre maar zitten waar hij is.


Onze Tsjech heeft niks voorbereiding gehad en is met minder dan een week voor de leeuwen gegooit en sommige mensen beginnen al te bleiten.

Way to support the team(!)
Hadden we gisteren zo scherp aangevallen als jij nu doet, hadden we vlotjes gewonnen.

Ik bleit niet, ik stel enkel vast dat onze Tsjech enkele dingen mist waarvoor hij toch gehaald werd. Wint amper duels en gaat heel vaak liggen, met bal aan de voet moet hij véél sneller afwerken, al kan dat (hopelijk) mits meer ritme nog beteren.
Btw, volgende keer dat je in de aanval gaat, schrijf gegooid dan aub goed, ok? :lys:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door t4nd »

LaurensVS schreef: 13 feb 2020, 10:05 Ik bleit niet, ik stel enkel vast dat onze Tsjech enkele dingen mist waarvoor hij toch gehaald werd. Wint amper duels en gaat heel vaak liggen, met bal aan de voet moet hij véél sneller afwerken, al kan dat (hopelijk) mits meer ritme nog beteren.
In zijn verdediging moet je er wel bij vermelden dat Standard er gisteren alles aan deed om hem te irriteren. Continu kleine overtredingen tegen hem (en ja - hij maakte er zelf ook regelmatig) waardoor de ref op een bepaald moment gewoon continu floot in zijn nadeel. Ook als die van Standard eerst aan hem hingen of zich zelfs gewoon lieten vallen zonder dat er iets gebeurd is.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door nesnaj713 »

Ik vond eigenlijk dat Krmencik dat gisteren best goed gedaan heeft. Zeker tegen zo'n verdediging als gisteren die zoals hierboven gezegd wordt, er alles aan deed om hem te irriteren. Misschien dat hij soms nog iets meer focus moet houden en zich niet moet bezig houden met de tegenstander.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door DavidVM »

nesnaj713 schreef: 13 feb 2020, 10:28 Ik vond eigenlijk dat Krmencik dat gisteren best goed gedaan heeft. Zeker tegen zo'n verdediging als gisteren die zoals hierboven gezegd wordt, er alles aan deed om hem te irriteren. Misschien dat hij soms nog iets meer focus moet houden en zich niet moet bezig houden met de tegenstander.
Dat zal misschien nog komen met de ervaring van tegen bepaalde ploegen te spelen? Ze kunnen je er nog op voorhand voor verwittigen, het is pas als je er al eens tegen gespeeld hebt dat je zal weten hoe je bepaalde situaties moet aanpakken
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Fire »

LaurensVS schreef: 13 feb 2020, 10:05
Fire schreef: 13 feb 2020, 09:27 Laat depoitre maar zitten waar hij is.


Onze Tsjech heeft niks voorbereiding gehad en is met minder dan een week voor de leeuwen gegooit en sommige mensen beginnen al te bleiten.

Way to support the team(!)
Hadden we gisteren zo scherp aangevallen als jij nu doet, hadden we vlotjes gewonnen.

Ik bleit niet, ik stel enkel vast dat onze Tsjech enkele dingen mist waarvoor hij toch gehaald werd. Wint amper duels en gaat heel vaak liggen, met bal aan de voet moet hij véél sneller afwerken, al kan dat (hopelijk) mits meer ritme nog beteren.
Btw, volgende keer dat je in de aanval gaat, schrijf gegooid dan aub goed, ok? :lys:
Als jij je daardoor al aangevallen voelt, ga je het hier nog leuk vinden.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 13 feb 2020, 10:05
Fire schreef: 13 feb 2020, 09:27 Onze Tsjech heeft niks voorbereiding gehad en is met minder dan een week voor de leeuwen gegooit en sommige mensen beginnen al te bleiten.
Ik stel enkel vast dat onze Tsjech enkele dingen mist waarvoor hij toch gehaald werd.
Fire spreekt over wat Krmencik kan, eerste indruk, gij spreekt over wat hij tot nu liet zien en da's onzin na 5 trainingen en 1 match, afin, een halve match, tweede helft werd er niet gevoetbald.

Fire heeft gelijk overigens, op 't eerste zicht heeft Krmencik alles wat ge van een goeie targetman verwacht, sterk in duels, inzet, de paar keren dat 'm met de rug naar goal speelde deed hij het goed, kaatsen, lichaam gebruiken.

Teamplayer ook, zeer belangrijk voor targetman, Mechele ontnam hem per vergissing z'n eerste goal & hij ging Mechele feliciteren. Da's letterlijk 't omgekeerde karakter van egoïst Diagne waar iedereen terecht 'n hekel aan heeft.

Budget Brugge is zesmaal en stadion driemaal dat van Viktoria Plzen. Die stap is zijn carrière is enorm, gaat z'n eerste match op standard geen hattrick scoren hoor.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Vergas Ronald »

LaurensVS schreef: 13 feb 2020, 10:05Btw, volgende keer dat je in de aanval gaat, schrijf gegooid dan aub goed, ok? :lys:
:mrgreen: Kent geen snot van voetbal en wijst op DT fouten, gaat hier zoveel vrienden maken :mrgreen:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 14 feb 2020, 14:54
LaurensVS schreef: 13 feb 2020, 10:05
Fire schreef: 13 feb 2020, 09:27 Onze Tsjech heeft niks voorbereiding gehad en is met minder dan een week voor de leeuwen gegooit en sommige mensen beginnen al te bleiten.
Ik stel enkel vast dat onze Tsjech enkele dingen mist waarvoor hij toch gehaald werd.
Fire spreekt over wat Krmencik kan, eerste indruk, gij spreekt over wat hij tot nu liet zien en da's onzin na 5 trainingen en 1 match, afin, een halve match, tweede helft werd er niet gevoetbald.

Fire heeft gelijk overigens, op 't eerste zicht heeft Krmencik alles wat ge van een goeie targetman verwacht, sterk in duels, inzet, de paar keren dat 'm met de rug naar goal speelde deed hij het goed, kaatsen, lichaam gebruiken.

Teamplayer ook, zeer belangrijk voor targetman, Mechele ontnam hem per vergissing z'n eerste goal & hij ging Mechele feliciteren. Da's letterlijk 't omgekeerde karakter van egoïst Diagne waar iedereen terecht 'n hekel aan heeft.

Budget Brugge is zesmaal en stadion driemaal dat van Viktoria Plzen. Die stap is zijn carrière is enorm, gaat z'n eerste match op standard geen hattrick scoren hoor.
For what it's worth: Heintje is fan van Krmencik. Kent hem blijkbaar al langer, vergelijkt zijn kwaliteiten met die van Depoitre, en noemde hem de beste transfer van de winter in de JPL (https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202002 ... E2D1B047A1). Krmencik is trouwens jonger en rapper dan Lolo, en daarmee dus ook completer. Zoals je zegt: voor die gast een grote stap om naar hier te komen, in een competitie met een hogere intensiteit, taalbarrière (gelukkig kan Deli wat tolken),... Ik zie dit, met het nodige geduld, wel goed komen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: [9.] Michael Krmencik

Bericht door Cedrinho »

Yep, want als Hein iets positiefs zegt over ons, dan spreekt hij de waarheid! /s
Gesloten