wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Tiki Taka schreef: 19 okt 2020, 09:26 De puntendeling op Standard was een terecht resultaat, alleen de manier waarop, met die penalty in minuut 93 was zuur.
Standard heeft echt wel een goede ploeg, Noa Lang vond ik veelbelovend invallen.
Ik denk niet dat iemand commentaar geeft op het resultaat, zelfs Clement niet. Standard verdiende een punt (dankzij ons geklungel achterin zou ik zelfs blij geweest zijn met een punt), maar een onterechte penalty in minuut 93 terwijl de eerste penalty al twijfelachtig was (nogmaals : het been van Vanheusden maakt geen 'normale' loopbeweging, hij steekt het bewust uit zodat hij achter het been van de verdediger blijft haken) is gewoon zuur.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Pfieuwww

Terug een legendarische Europese avond
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

Blij met het spel en het resultaat, maar er werd weinig langs rechts gespeeld. Of zag ik dat verkeerd?
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Het is hoe langer hoe meer waanzin wat Philippe Clement met onze club doet, iedere speler van Club Brugge loopt desnoods dwars door een muur voor elkaar en voor 3 punten. Zelfs Horvath die niets anders kan dan zich neerleggen bij rol als tweede keeper gezien zijn concurrent een wereldkeeper is, speelde goed, die owngoal was géén owngoal, Mignolet had die ook niet. Dat onze chouchou 't afmaakt in de laatste seconde is, tja.. :bzwoop:
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Polbemol schreef: 20 okt 2020, 21:16 Blij met het spel en het resultaat, maar er werd weinig langs rechts gespeeld. Of zag ik dat verkeerd?

Diatta viel vooral zwak uit op aanvallend vlak
Polbemol
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 09 aug 2018, 13:51
Locatie: Kampenhout

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Polbemol »

PetjeFCB schreef: 20 okt 2020, 21:24
Polbemol schreef: 20 okt 2020, 21:16 Blij met het spel en het resultaat, maar er werd weinig langs rechts gespeeld. Of zag ik dat verkeerd?

Diatta viel vooral zwak uit op aanvallend vlak
Maar ook na zijn wissel bleef het spel toch langs links komen. Lang heeft weinig ballen geraakt...
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Polbemol schreef: 20 okt 2020, 21:34
PetjeFCB schreef: 20 okt 2020, 21:24
Polbemol schreef: 20 okt 2020, 21:16 Blij met het spel en het resultaat, maar er werd weinig langs rechts gespeeld. Of zag ik dat verkeerd?

Diatta viel vooral zwak uit op aanvallend vlak
Maar ook na zijn wissel bleef het spel toch langs links komen. Lang heeft weinig ballen geraakt...

70 min lang merken ze dat er weinig gevaar komt van rechts(hoewel beide goals van die kant komen...)
Logisch dat ze dan automatisch terug naar links gaan
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Niet onderschatten hoe goed we defensief moesten zijn om dit resultaat te halen. Sobol en Diatta met een sleutelrol daarin.
Nakamba30
Jeugdspeler
Berichten: 135
Lid geworden op: 30 sep 2020, 07:30

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Nakamba30 »

Een fantastische teamprestatie met ricca en de charles als uitblinkers!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5323
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Wat een collectieve TOP prestatie waarbij Dame Fortuna uiteindelijk eens aan onze kant stond.
Teveel uitblinkers om op te noemen, speciale vermelding voor Deketelaere (19 jaar WOW), Ricca (sterk op een voor hem atypische positie), Mata (5 longen), Horvath (heel secuur)... 1 iemand viel wat tegen, Sobol met name omdat hij 4-5 voorzetten kon trappen en die niet 1 keer goed waren. Dikke pluim ook voor Clement. Toch een 4 tal keren rond mijn zetel gelopen van ontlading bij die 1-2, wat een prachtig uitgespeelde goal uit het boekje. Deze zege moet heel Club vertrouwen geven voor de komende weken. Fier op ons Club`tje !
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Pica schreef: 20 okt 2020, 23:40 Niet onderschatten hoe goed we defensief moesten zijn om dit resultaat te halen. Sobol en Diatta met een sleutelrol daarin.
Ricca niet vergeten, topprestatie ook van hem terwijl hij ook meestal tevreden moet zijn met een plaats op de bank.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

WAT.EEN.GOAL!!!

- 45 seconden de bal in eigen rangen houden en rondspelen met...
- 13 passes in totaal, waar...
- 7 van onze 11 spelers bij werden betrokken.

Het begon bij Charles in min 92:05 en het eindigde ook bij Charles in min 92:50!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 898
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Tiki Taka schreef: 21 okt 2020, 07:55Deze zege moet heel Club vertrouwen geven voor de komende weken.
Zo'n moment is belangrijk voor heel 't seizoen zelfs, Clement kan het hele jaar zeggen dat iedereen top moet blijven omdat we iedereen nodig hebben en niemand gaat eraan twijfelen. Ik vermoed dat coach daarom zo blij was met resultaat, 'tis een argument om iedereen rest van seizoen scherp te houden.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
LaurensVS
Belofte
Berichten: 210
Lid geworden op: 28 jan 2020, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door LaurensVS »

Vergas Ronald schreef: 21 okt 2020, 12:59
Tiki Taka schreef: 21 okt 2020, 07:55Deze zege moet heel Club vertrouwen geven voor de komende weken.
Zo'n moment is belangrijk voor heel 't seizoen zelfs, Clement kan het hele jaar zeggen dat iedereen top moet blijven omdat we iedereen nodig hebben en niemand gaat eraan twijfelen. Ik vermoed dat coach daarom zo blij was met resultaat, 'tis een argument om iedereen rest van seizoen scherp te houden.
Of omdat je de winning goal maakt in de 93e minuut en daarmee je 1e CL zege sinds 2018 pakt? :D
Is ook Phille zn eerste als coach in de CL.

Uiteraard is dit mooi meegenomen om als argument te gebruiken, maar dat had hij niet persé nodig, hij had iedereen al mee. Dat is 1 van zn kwaliteiten.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Zot eigenlijk, als we tegen OHL zo veel mogelijk spelers nemen die niet speelden tegen Zenit dan krijg je dit :

Horvath (onze 2de keeper dus die blijft staan)

Mata - Mechele - Deli (weinig extra keuze in de defensie, Van den Brempt laat ik nog op de bank)

Balanta - Schrijvers - Vormer (enkel Vormer dubbel, Van den Keybus laat ik ook nog op de bank)

Lang - Okereke - Badji

zo'n ploeg hebben de meeste eersteklassers niet en bij ons zitten die mannen op de bank :thumbb:
Plaats reactie