wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

The_One schreef: 17 okt 2020, 23:17 Wat voor nen k*t scheidsrechter is me dat jong.
2 onterechte penalties. Eerste keer VAR niet ingegrepen, 2de keer overruled hij de VAR EN zijn eigen lijnrechter die beide zeggen dat het geen penalty is! Amai dat is zuur op die manier punten verliezen, ondanks dat de uitslag wel terecht is...
De beslissingen van de scheidsrechter waren inderdaad om te janken maar het uitvoetballen was minstens even erg. Tegen dinsdag moet dat eruit !
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

We zijn nog niet zo ver in het seizoen, we moeten ons focussen op onszelf, niet op de VAR, de scheids of de tegenstander. We kunnen beter.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Volgens de "huis-scheidsrechter van HLN" was die 2de penalty een correcte beslissing...

ALS de refs dit correcte fouten vinden, dan moeten we toch gewoon beginnen trainen op "de bal tegen de arm spelen in de 16" en "het been zo ver mogelijk rekken om toch over iemand te struikelen"? Dit soort fouten kan je makkelijk 2-3 keer per match laten maken. Vanaken topscorer enkel door penalties :-)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Volgens het reglement zou een bal tegen de arm, komende van het eigen lichaam, geen handspel zijn, dus penalty was niet terecht als ik het goed interpreteer tenminste...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door HeervanBiesen »

The_One schreef: 18 okt 2020, 10:45 Volgens het reglement zou een bal tegen de arm, komende van het eigen lichaam, geen handspel zijn, dus penalty was niet terecht als ik het goed interpreteer tenminste...
idd, dat heb ik ook gehoord, enkel de 1ste zou terecht geweest zijn.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door HeervanBiesen »

t4nd schreef: 18 okt 2020, 09:38 Volgens de "huis-scheidsrechter van HLN" was die 2de penalty een correcte beslissing...

ALS de refs dit correcte fouten vinden, dan moeten we toch gewoon beginnen trainen op "de bal tegen de arm spelen in de 16" en "het been zo ver mogelijk rekken om toch over iemand te struikelen"? Dit soort fouten kan je makkelijk 2-3 keer per match laten maken. Vanaken topscorer enkel door penalties :-)
Morgen toch eens extra-time opnemen, kans is groot dat hun huisscheidsrechter het over die penalty gaat hebben.
Dat is dan een Frank De Bleeckere, daar hecht ik meer waarde aan, want net op vtm zegt hun huisscheidsrechter Pots dat het wel penalty was...
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Dit is ongeveer het slechtste nieuws dat ik kon krijgen vandaag, zelfs slechter dan Van der Poel die de spurt wint van Van Aert :o
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

F*ck, en dinsdag CL...
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door HeervanBiesen »

Mignolet gaat zwaar gemist worden dinsdag..
Denk zelfs Kossounou want Mechele vond ik niet geweldig gisteren.

Krmencik is een werker, maar Badji kan hopelijk zen plan trekken, int slechtste geval is er nog een Dennis die kan depanneren.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik weet niet hoe snel de verdediging van Zenit is, maar als ik zie hoe Lang ingevallen is zou een voorhoede Lang - Dennis - Diatta nog wel kunnen werken. Veel positiewissels mogelijk tussen de 3 en als het samenspel lukt gaan we daar een gevaarlijke 3hoek aan hebben.
Mignolet is een extreme aderlating. Ongeveer de enige speler die ik niet wou zien uitvallen :-(
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Ik dacht dat gisteren heel de ploeg Corona had 😅🙈 met Dennis op kop aangezien zijn kapsel... maar nu zitten we wel in de situatie dat je maar 1 Diepe spits meer over hebt ook al heb je andere opties maar een nieuwe diepe spits was toch zeer welkom geweest. Ergens lig ik er ook niet wakker van dat Krmencik niet mag spelen morgen.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Ook geen Deli...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Mechele vond ik énorm zwak tegen Standard, Mignolet deed ook vreemde acties, desalniettemin zullen Mignolet en Deli heel hard gemist worden. Vooraan zou ik Dennis in de punt zetten en Lang-Diatta op de flanken.
Nu blijkt toch dat een extra CV en diepe spits geen overbodige luxe waren geweest.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door DavidVM »

Ik denk dat het sowieso het plan was om Dennis in de Champions League diep te zetten.
Mignolet zal gemist worden, maar ik ben ervan overtuigd dat 2 jaar trainen met Simon echt wel goed geweest is voor Horvath
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

De puntendeling op Standard was een terecht resultaat, alleen de manier waarop, met die penalty in minuut 93 was zuur.
Standard heeft echt wel een goede ploeg, Noa Lang vond ik veelbelovend invallen.
Plaats reactie