wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Wasyl z'n been was meer dan gebroken hoor, bot, pezen, spieren, 'twas al weg. Ik geloofde niet dat die kerel nog zou lopen laat staan voetballen.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Was echt genieten geblazen gisteren de match op Waregem.
Dit is kampioen niveau, doe zo voort Club en trek deze lijn maar door,
te beginnen met de 2 komende matchen thuis tegen cercle en de mauve.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door leem »

Deschacht scoort voor club, misschien zijn laatste kans om op een hoogtepunt te stoppen?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) plus met Tapatalk

t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

We moeten ook wel eerlijk zijn en zeggen dat dit Zulte geen tegenstand was... Ik was op momenten aan het denken dat het moeilijker geweest zou zijn moesten ze kegeltjes op het veld gezet hebben in plaats van de spelers van Zulte...
Maar bon, Club was wél sterk - combineerde vlot én ze waren enorm doelgericht. Hopelijk trekken ze deze lijn door de komende matchen!
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3336
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Vergas Ronald schreef: 21 sep 2020, 01:32 Wasyl z'n been was meer dan gebroken hoor, bot, pezen, spieren, 'twas al weg. Ik geloofde niet dat die kerel nog zou lopen laat staan voetballen.
Idem. En toch kan hij zeggen dat hij kampioen is geworden in Engeland. Hadden weinigen kunnen voorspellen denk ik. Maar blijft voor mij toch wat de antithese van waar de mauven voor willen staan.

Terug on topic: heel blij met de match van gisteren. Nu doorgaan op dat elan en niet beginnen zweven. Het zal niet altijd zo makkelijk gaan.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Ik heb een uitgebreide samenvatting gemaakt van hoe deze wedstrijd aan 't verlopen is :

Afbeelding
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Haha 18 schoten op doel t.o.v 2 en Brugge gaat laatste half uur nog wat gas bij geven om supporters te verwennen. Clement maakt geen onderscheid meer tussen RSCA en Waasland Beveren : 'tis eender, opvreten.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Yes, trainers van rode duivels komen die match kijken en stellen vast dat een aantal RSCA spelers dringend moeten worden opgeroepen voor nationale ploeg.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

De "actuele positie" is ook mooi om te zien. Bij Club staan er 4 op eigen helft (inclusief Mignolet) en 3 van die 4 staan ongeveer op de middellijn. Bij anderlecht staan er 3 op de helft van Club, en ze komen niet verder dan de middencirkel.

Echt gewoon jongetjes tegen mannen. Ook opvallend hoe Club zelfs niet meer de moeite doet om écht door te duwen. 't Is gewoon een match tegen een matige tegenstander, Cercle gaf vorige week meer weerwerk.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 889
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

Excuus dat hun ploeg zo jong is, telt dat nog? Bij ons stonden 4 pubers aan de aftrap. In ieder geval fantastische wedstrijd met een ongelooflijk sterke Vormer.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Kompany : "Club Brugge was beter. Ze toonden meer kwaliteit en waren individueel sterker, al blijf ik het wel een wedstrijd van momenten vinden. Met onze dubbele 10 konden we ruimtes benutten, maar het liep telkens fout bij de laatste pass. We konden zo goed staan als we wilden, maar op de momenten dat het moest, kwam hun kwaliteit en ervaring bovendrijven. Naar mijn gevoel hadden we even dreigend kunnen zijn, het is niet dat we zoals in een recent verleden hier een burcht moesten komen bouwen. Op dit moment staat mijn groep niet even ver als Club Brugge, maar we gaan er wel alles aan doen om terug op dat niveau te komen."
Misschien moet Vincent eens naar de statistieken kijken... 't Is duidelijk niet alleen de laatste pass die er niet uitkwam, en 'een wedstrijd van momenten' is nogal een flauwe uitleg als je tegenstander 22 (!) schoten had terwijl je er zelf maar 5 had. Clement had eigenlijk boos moeten zijn voor het gebrek aan efficiëntie, we hadden met 6-0 moeten winnen (minstens).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Het is al een tijdje geen echte hate game meer, wegens gebrek aan tegenstand van de mauve.
Ik had zelfs de indruk dat Club maar op 80 % speelde, en dan nog zo domineren.
De centrale as van de mauve telt 4 huurlingen, zonder aankoopoptie, zo gaan zo nog lang blijven aanmodderen en maar goed.
Het nieuwe normaal is gewoonweg dat Club veel beter is dan de Brusselaars, zalig gevoel, het is ooit anders geweest.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Pica »

Nog niet zo lang geleden dat het anders was.

Sinds de ingreep op links doet Club het gewoon veel beter opnieuw, de onvoorspelbaarheid zit erin en we hebben een oplossing voor onze goeie voetballers waar we anders geen raad mee wisten (Okereke/CDK/Siebe)
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door The_One »

Wat voor nen k*t scheidsrechter is me dat jong.
2 onterechte penalties. Eerste keer VAR niet ingegrepen, 2de keer overruled hij de VAR EN zijn eigen lijnrechter die beide zeggen dat het geen penalty is! Amai dat is zuur op die manier punten verliezen, ondanks dat de uitslag wel terecht is...
Plaats reactie