Supporters/Sfeer

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Vergas Ronald »

Ambiance tegen ManU was niet spectaculair maar zijn zelfde mensen die 2 maand geleden ervoor zorgden dat ge in Bernabéu geen spanjaard hoorde. Geen paniek
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

The_One schreef: 23 feb 2020, 11:35 Heb jaren aan een stuk een abo gehad in de noord. Mede omdat de sfeer alsmaar minder werd en daardoor de meerwaarde tov in de zetel op tv te volgen zoek was, dit jaar voor het eerst geen abo meer genomen. Een jammerlijke evolutie, want als ik zo denk, waarschijnlijk nog anderen ook. En ik was een actieve supporter. Nu nog steeds, maar dan vanuit de zetel (ten frustratie van vrouwlief). Sfeer beleving is hetzelfde, en je ziet alles beter. Zeer triest dat ik als Club supporter het zetel supporteren 'moet' verkiezen boven live...
Als je een actieve supporter bent, kom dan maar snel terug. We hebben je nodig, werk aan de winkel!
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

Vergas Ronald schreef: 23 feb 2020, 16:58 Ambiance tegen ManU was niet spectaculair maar zijn zelfde mensen die 2 maand geleden ervoor zorgden dat ge in Bernabéu geen spanjaard hoorde. Geen paniek
Goh ja niet akkoord eigenlijk. Diegenen die thuis hun mond niet opendoen zijn niet diegenen die kot hebben gemaakt in Bernabeu, op enkele uitzonderingen na misschien.
En het gaat niet alleen over deze match, is al een jaar of 2/3 bezig.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door PetjeFCB »

Vanavond toevallig deze playlist tegen gekomen op spotify. Beantwoordt toch voor een deel aan de vraag naar een songbook...

https://open.spotify.com/artist/6S8yeBX ... nSsYYaCp7A
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Tiki Taka »

Met de blauw-zwarte muur van 12.000 supporters in het nieuwe stadion, komt dit helemaal in orde.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 630
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: Supporters/Sfeer

Bericht door Hannes »

PetjeFCB schreef: 06 mar 2020, 22:07 Vanavond toevallig deze playlist tegen gekomen op spotify. Beantwoordt toch voor een deel aan de vraag naar een songbook...

https://open.spotify.com/artist/6S8yeBX ... nSsYYaCp7A
Sorry hoor, maar als we 't hiermee moeten doen... Ik vind dit echt triestig.
Representeert dit de beste Club van België??
Plaats reactie