JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.

Man van de match?

Gabulov
1
4%
Cools
3
13%
Poulain
1
4%
Mechele
2
9%
Denswil
0
Geen stemmen
Tomecak
0
Geen stemmen
Clasie
1
4%
Vormer
8
35%
Vanaken
3
13%
Diaby
0
Geen stemmen
Wesley
0
Geen stemmen
Nakamba
3
13%
Dennis
0
Geen stemmen
Vossen
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 23

fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door fcb 4 life »

Heerlijk die mannen hun smoel na de 2-2
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Rafke7 »

james schreef: de vechtlust en inzet tot de laatste minuut , dat is het enigste wat we van vandaag moeten onthouden
En dat we Limbombe echt nodig hebben, vrees ik... Daar mag momenteel écht niets mee gebeuren, hoor!
Laatst gewijzigd door Rafke7 op 21 jan 2018, 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Thosjema
Tester
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 dec 2017, 16:39

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Thosjema »

Rafke7 schreef:
james schreef: de vechtlust en inzet tot de laatste minuut , dat is het enigste wat we van vandaag moeten onthouden
En dat we Limbombe echt nodig hebben, vrees ik... Daar mag momenteel écht niets mee gebeuren, hoor!
in de tweede helft ging Tomecak wel geregeld zijn man voorbij met zee van ruimte naar de achterlijn. Maar als niemand de bal durft inspelen valt het natuurlijk niet op. Limombe alleen had het vandaag denk ik ook niet opgelost.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Khas »

Onze spelers hebben allemaal hun taak gedaan. Geen klagen van. Dat we ook zo’n match niet verliezen is prachtig.
Laatst gewijzigd door Khas op 21 jan 2018, 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door zegmaardag »

Opvallend hoe de media hier zo hard focust op het buitenspel, maar over die prnalty met tweede gele voor Van Damme geen woord...
Dan die pipo van Play Sports die even ging zeggen dat we altijd chamce hebben, maar tegen Van Damme durfde hij niks zeggen over die penatlt
Gebruikersavatar
Maximus
Profvoetballer
Berichten: 415
Lid geworden op: 10 jan 2017, 13:55

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Maximus »

Thosjema schreef:
Rafke7 schreef:
james schreef: de vechtlust en inzet tot de laatste minuut , dat is het enigste wat we van vandaag moeten onthouden
En dat we Limbombe echt nodig hebben, vrees ik... Daar mag momenteel écht niets mee gebeuren, hoor!
in de tweede helft ging Tomecak wel geregeld zijn man voorbij met zee van ruimte naar de achterlijn. Maar als niemand de bal durft inspelen valt het natuurlijk niet op. Limombe alleen had het vandaag denk ik ook niet opgelost.
Is waar, maar je bent er niet veel mee als je voorzetten er niet uitkomen. Heeft enkel een rechtervoet precies. Goed voor de rechterflank dus, maar vervanger voor Limbombe is toch te veel gevraagd denk ik. Wat natuurlijk geen schande is.

Toch verliezer van het weekend deze keer. Volgende speeldag terug de rollen omkeren lijkt me een goed plan ;)
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Okido »

Was, vooral in de eerste helft, aangenaam verrast van Vanaken, gezien de omstandigheden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
NielsFCB
Tester
Berichten: 29
Lid geworden op: 17 jan 2018, 11:55

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door NielsFCB »

Cedrinho schreef: Slechte wissels van Leko.
Een veld dat geen beetje effen is.
Een ref die wat subjectief is met zijn kaarten.
Een onmondig Club dat niet met druk overweg kan.
En een tegenstander die met 7 verdedigers speelt.
Ik vond de wissels net goed. Denswil te nonchalant en bij die score en dat voetbal moet je risico nemen en centrale verdediger er uit halen, vind ik. Dennis en nog meer Vossen bleven er op het einde wel voor gaan tegen de moe-wordende Antwerpse verdediging.
Laatst gewijzigd door NielsFCB op 21 jan 2018, 22:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Gezien de omstandigheden, in min. 85v nog 2-0 achter op verplaatsing, uiteindelijk nog een punt uit de brand kunnen slepen, voelt aan als een overwinning, dan vooral op mentaal vlak uiteraard. Positieve punten ; Gabulov stond met veel vertrouwen te keepen, geen blessures opgelopen tegen een enorm fysische en defensieve tegenstander. Negatieve punten ; Wesley en Diaby waren nergens, Dennis viel wederom heel zwak in.
Het is duidelijk dat Limbombe momenteel heel moeilijk is weg te denken uit de ploeg, als dat maar goed komt tot het einde van de competitie.
Donderdag aanknopen met de overwinning tegen Oostende en dan uit bij Gent eveneens vol voor de 3 punten gaan, er zal wel ruimte liggen om te voetballen daar. Dit in tegenstelling tot in Antwerpen, met hun mandekking en defensieve holder de bolder anti voetbal.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1333
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door PetjeFCB »

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180121_03311795" onclick="window.open(this.href);return false;


Belachelijke reactie, duidelijk dat die 2-2 pijn doet...

En ja het was wss buitenspel, maar een videoref ging de handsbal van Van Damme mss ook bestraft hebben...
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Alethio »

Het gebeurt niet vaak dat ik negatiever ben dan Tiki Taka, maar voor mij voelt het nog steeds aan als een nederlaag.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door nesnaj713 »

Alethio schreef: Het gebeurt niet vaak dat ik negatiever ben dan Tiki Taka, maar voor mij voelt het nog steeds aan als een nederlaag.
Voor de wedstrijd akkoord. Maar om deze match nog gelijk te spelen, voelt aan als overwinning. Natuurlijk win je graag elke wedstrijd, maar onze spelers kunnen een offday hebben of onze tegenstander heeft een hele goeie dag zoals Antwerp gisteren.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Alethio »

Absoluut. Ik kan het zeker rationaliseren (net zoals bij een ruime overwinning tegen een zwakke tegenstander), maar emotioneel overheerst nog steeds de teleurstelling.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door felix da housecat »

zegmaardag schreef: Opvallend hoe de media hier zo hard focust op het buitenspel, maar over die prnalty met tweede gele voor Van Damme geen woord...
Dan die pipo van Play Sports die even ging zeggen dat we altijd chamce hebben, maar tegen Van Damme durfde hij niks zeggen over die penatlt
Onwaarschijnlijk!!! Ik snap niet dat er in deze fase niet gefocust wordt op de blunder van Haroun. Die moest gewoon die bal weg gesjot hebben. Het is dankzij die blunder dat Antwerp twee punten laat liggen. Dat vermeende buitenspel kon niemand zien.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5338
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: JPL SD22 | R. Antwerp FC - Club Brugge KV | zo 21/01 - 14:30

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef: Het gebeurt niet vaak dat ik negatiever ben dan Tiki Taka, maar voor mij voelt het nog steeds aan als een nederlaag.
Bwah, k vind mezelf al veel verbeterd hoor. ;-)
Dit punt voelt aan als een overwinning, gezien de omstandigheden.
Plaats reactie