wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
maartendr81
Belofte
Berichten: 247
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Ik moet eerlijk toegeven dat ik het geloof in een titel wat kwijt ben. En dit is voor mij niet onmiddellijk een ramp aangezien ik gedurende onze goede reeks toch altijd het gevoel had dat, na de erbarmelijke reguliere competitie, we reeds zeer tevreden mochten zijn als we volgend jaar CL mogen spelen. Een tweede plek is voor mij dus al een overwinning. Uiteraard als je er zo dicht bij bent moet je de titel wel ambiëren maar zoals Sanders al aangaf staan we er niet zo goed op. Persoonlijk had ik vorige week nog een sprankel geloof dat Genk zich zou herpakken, maar na de hetze rond Vrancken was die hoop helemaal weg (wat ook duidelijk werd tijdens de wedstrijd).
Nu als we tegen Cercle zouden kunnen winnen (wat geen evidentie is), dan is het wel voldoende om tweemaal gelijk te spelen om die tweede plek vast te houden. In het beste geval kan Union dan 7/9 halen en wij hebben dan 5/9, waardoor we net 1 puntje voor Union eindigen.
Uiteraard jammer dat de mauve dan de titel pakken maar eerlijk gezegd... Als wij het niet zijn, maakt het op deze moment niet zo héél veel uit. Union is naar mijn gevoel ook geen sympa ploegje (al besef ik dat de meeste mensen daar anders over denken).
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

19 op 21 en we zijn het geloof in titel kwijt en staan er ineens niet goed voor. Wees eens wat positiever aub. Geen enkele reden om te beginnen twijfelen. Dacht je nu echt dat anderlecht niet van Genk ging winnen? Er is niks veranderd tegenover vorige week. Vol aan de bak en 100 procent geloof in onze club bij mij.
maartendr81
Belofte
Berichten: 247
Lid geworden op: 04 jul 2022, 15:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door maartendr81 »

Niet negatief bedoeld maar statistisch onwaarschijnlijk. Reden te meer omdat we niet de makkelijkste wedstrijden voor de boeg hebben.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

maartendr81 schreef: 13 mei 2024, 13:55 Niet negatief bedoeld maar statistisch onwaarschijnlijk. Reden te meer omdat we niet de makkelijkste wedstrijden voor de boeg hebben.
Wat is onwaarschijnlijk? Dat wij op anderlecht gaan winnen? Lijkt me eerder waarschijnlijk dan onwaarschijnlijk. We hebben 3 speeldageb voor het einde alles nog steeds in eigen handen in playoffs die altijd spannend en stressvol zijn. Wat wil je dan nu? 6 punten voor staan om er in te geloven? Dat is pas onwaarschijnlijk.
Er is nul reden te twijfelen dat deze ploeg in staat is het af te maken.
Als we vanavond winnen of gelijkspelen houden we nog steeds alles in eigen handen op 2 speeldagen van einde. Deze selectie bulkt van vertrouwen en kwaliteit. Die maken het af thuis tegen cercle hoor.
Ik ben in het verleden ook kritisch en negatief geweest en playoffs zorgen voor stress en onzekerheid. Maar op dit moment geloof ik echt vol in een titel. Dit club heeft daar alle middelen voor.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

maartendr81 schreef: 13 mei 2024, 09:21 Ik moet eerlijk toegeven dat ik het geloof in een titel wat kwijt ben. En dit is voor mij niet onmiddellijk een ramp aangezien ik gedurende onze goede reeks toch altijd het gevoel had dat, na de erbarmelijke reguliere competitie, we reeds zeer tevreden mochten zijn als we volgend jaar CL mogen spelen. Een tweede plek is voor mij dus al een overwinning. Uiteraard als je er zo dicht bij bent moet je de titel wel ambiëren maar zoals Sanders al aangaf staan we er niet zo goed op. Persoonlijk had ik vorige week nog een sprankel geloof dat Genk zich zou herpakken, maar na de hetze rond Vrancken was die hoop helemaal weg (wat ook duidelijk werd tijdens de wedstrijd).
Nu als we tegen Cercle zouden kunnen winnen (wat geen evidentie is), dan is het wel voldoende om tweemaal gelijk te spelen om die tweede plek vast te houden. In het beste geval kan Union dan 7/9 halen en wij hebben dan 5/9, waardoor we net 1 puntje voor Union eindigen.
Uiteraard jammer dat de mauve dan de titel pakken maar eerlijk gezegd... Als wij het niet zijn, maakt het op deze moment niet zo héél veel uit. Union is naar mijn gevoel ook geen sympa ploegje (al besef ik dat de meeste mensen daar anders over denken).
Je quote trouwens dat Sanders zegt dat we er slecht voor staan voor de titel. Dat zegt die nergens. Enige wat hij zegt is dat vanavond belangrijker is dan volgende week. Ik snap dat je stress hebt maar als we niet in een titel geloven als we alles in handen hebben wanneer dan wel? Statistisch gezien onwaarschijnlijk? Wat dan? 7 op 9? Waarom zou dat niet kunnen? Het kan uiteraard mislopen maar zie geen reden om ervan uit te gaan dat niks wordt.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Die kans van Thiago zijn toch echt momenten die hij moet leren pakken. Was echt een grote kans.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Zonder grote kansen te krijgen geven we niks weg en zijn we gewoon de betere ploeg geweest.
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

tzal toch niet evident worden vrees ik
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

macfall schreef: 13 mei 2024, 21:21 tzal toch niet evident worden vrees ik
Dit is een match die schreeuwt om een flits van skov
Sanders
Supersub
Berichten: 1186
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Sanders »

Het is aanvallend toch heel hoekig vind ik.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Sanders schreef: 13 mei 2024, 21:24 Het is aanvallend toch heel hoekig vind ik.
Heel gesloten match sowieso. Willen beide niet verliezen.
Die kans vroeg van Thiago moet wat mij betreft wel echt binnen hoor.
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Hun eerste kans meteen wereld bal binnen. Nu wordt het echt lastig
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 13 mei 2024, 21:23
macfall schreef: 13 mei 2024, 21:21 tzal toch niet evident worden vrees ik
Dit is een match die schreeuwt om een flits van skov
klopt, en hayen brengt hem. Vervanging sabbe begrijp ik ook.

Opstelling odoi blijf ik vreemd vinden maar zal nu op den back spelen veronderstel ik
macfall
Jeugdspeler
Berichten: 142
Lid geworden op: 25 jan 2021, 15:25

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door macfall »

Levi schreef: 13 mei 2024, 21:38 Hun eerste kans meteen wereld bal binnen. Nu wordt het echt lastig
miljaar dat dus...
Levi
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 27 aug 2016, 21:03

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Levi »

Bon 40 minuten alles of niets nu. Tis nu niet dat we verdiend achter staan.
Plaats reactie