wedstrijden Club Brugge

Nieuws over spelers, bestuur, wedstrijden, ... Alles wat Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Fanzy
Belofte
Berichten: 222
Lid geworden op: 31 mei 2016, 12:24

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Fanzy »

t4nd schreef: 23 okt 2020, 16:40 Zot eigenlijk, als we tegen OHL zo veel mogelijk spelers nemen die niet speelden tegen Zenit dan krijg je dit :

Horvath (onze 2de keeper dus die blijft staan)

Mata - Mechele - Deli (weinig extra keuze in de defensie, Van den Brempt laat ik nog op de bank)

Balanta - Schrijvers - Vormer (enkel Vormer dubbel, Van den Keybus laat ik ook nog op de bank)

Lang - Okereke - Badji

zo'n ploeg hebben de meeste eersteklassers niet en bij ons zitten die mannen op de bank :thumbb:
Ik waardeer je enthousiasme maar ik zou toch maar met 11 beginnen tegen OHL 😂
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Nu je het zegt, 'k heb een speler te weinig :-D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

Fanzy schreef: 24 okt 2020, 05:53
t4nd schreef: 23 okt 2020, 16:40 Zot eigenlijk, als we tegen OHL zo veel mogelijk spelers nemen die niet speelden tegen Zenit dan krijg je dit :

Horvath (onze 2de keeper dus die blijft staan)

Mata - Mechele - Deli (weinig extra keuze in de defensie, Van den Brempt laat ik nog op de bank)

Balanta - Schrijvers - Vormer (enkel Vormer dubbel, Van den Keybus laat ik ook nog op de bank)

Lang - Okereke - Badji

zo'n ploeg hebben de meeste eersteklassers niet en bij ons zitten die mannen op de bank :thumbb:
Ik waardeer je enthousiasme maar ik zou toch maar met 11 beginnen tegen OHL 😂
Haha ik ook, zeker omdat het een niet evident gaat worden. Die zijn sterk bezig onder Brys
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Als de keeper van de tegenstander uitgeroepen wordt tot man van de match, dan weet je dat hij veel ballen heeft gepakt en dat wij het lieten afweten in de afwerking. Een echte goalgetter is nog steeds een gemis in onze kern.
Ik vrees dat het voor Schrijvers einde verhaal is bij Club, alweer zijn kans niet gegrepen.
19/30 dat zijn nu toch niet echt indrukwekkende cijfers.
Nu 3 thuismatchen (zonder echt thuisvoordeel, want zonder publiek); Lazio, Mechelen, Dortmund. Kom op Club !!
Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 881
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Vergas Ronald »

t4nd schreef: 23 okt 2020, 16:40zo'n ploeg hebben de meeste eersteklassers niet en bij ons zitten die mannen op de bank :thumbb:
Yes - kloof tussen Brugge en rest van competitie is beetje debiel aan 't worden.

Afbeelding

Verlies in Leuven is niet zorgwekkend, er was geen gebrek aan inzet : 62% balbezit + keeper van OHL speelt de match van z'n leven.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Corona-alarm bij Lazio? Amper 12 spelers tekenen present op training

Artikel op Sporza.
De namen van de afwezigen: Luis Alberto, Ciro Immobile, Andreas Pereira, Lucas Leiva, Manuel Lazzari, Luiz Felipe, Djavan Anderson, Thomas Strakosha en Nicolo Armini. Niet de minsten dus.

Ik hoop eerlijk gezegd op een leuke match woensdag en liefst tegen een 'normale' ploeg, maar anderzijds... Als we tegen een B-elftal moeten spelen door Covid & winnen worden op die manier de verloren inkomsten van de thuismatch wat gecompenseerd en maken we een geweldige start.
den
Tester
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 aug 2016, 08:55
Locatie: Gent

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door den »

t4nd schreef: 27 okt 2020, 13:20 Corona-alarm bij Lazio? Amper 12 spelers tekenen present op training

Artikel op Sporza.
De namen van de afwezigen: Luis Alberto, Ciro Immobile, Andreas Pereira, Lucas Leiva, Manuel Lazzari, Luiz Felipe, Djavan Anderson, Thomas Strakosha en Nicolo Armini. Niet de minsten dus.

Ik hoop eerlijk gezegd op een leuke match woensdag en liefst tegen een 'normale' ploeg, maar anderzijds... Als we tegen een B-elftal moeten spelen door Covid & winnen worden op die manier de verloren inkomsten van de thuismatch wat gecompenseerd en maken we een geweldige start.

Kan mij eigenlijk niet schelen met welke ploeg Lazio hier staat. Als we maar winnen (en dan liefst Zenit en Dortmund een gelijkspel).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

Gouden kans om deze CL campagne te starten met 6/6.
Come on Bruges !!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

Ik snap hier wel iets niet. Lazio wil een aantal spelers laten hertesten. Blijkbaar heeft Lazio ze zelf getest en waren ze negatief, maar bij de tests van de Uefa waren ze positief. Wat als ze nu plots in de test van de Uefa negatief zouden blijken? Dan heeft Uefa een positieve en negatieve test bij dezelfde speler met 1 of 2 dagen verschil - dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo betrouwbaar...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

t4nd schreef: 28 okt 2020, 09:56 Ik snap hier wel iets niet. Lazio wil een aantal spelers laten hertesten. Blijkbaar heeft Lazio ze zelf getest en waren ze negatief, maar bij de tests van de Uefa waren ze positief. Wat als ze nu plots in de test van de Uefa negatief zouden blijken? Dan heeft Uefa een positieve en negatieve test bij dezelfde speler met 1 of 2 dagen verschil - dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo betrouwbaar...
Inderdaad, heel vreemd. Immobile, Luis Alberto en Lazzari zouden resultaten van een hertest afwachten en eventueel vanmorgen nog afreizen naar Brugge.
Maar, als ik het goed gevolgd heb, zijn ook de resultaten van de Corona-testen bij Club nog niet bekend. Klopt dat ?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5308
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door Tiki Taka »

vanGentmaarvoorClub schreef: 28 okt 2020, 10:03
t4nd schreef: 28 okt 2020, 09:56 Ik snap hier wel iets niet. Lazio wil een aantal spelers laten hertesten. Blijkbaar heeft Lazio ze zelf getest en waren ze negatief, maar bij de tests van de Uefa waren ze positief. Wat als ze nu plots in de test van de Uefa negatief zouden blijken? Dan heeft Uefa een positieve en negatieve test bij dezelfde speler met 1 of 2 dagen verschil - dat lijkt me eerlijk gezegd niet zo betrouwbaar...
Inderdaad, heel vreemd. Immobile, Luis Alberto en Lazzari zouden resultaten van een hertest afwachten en eventueel vanmorgen nog afreizen naar Brugge.
Maar, als ik het goed gevolgd heb, zijn ook de resultaten van de Corona-testen bij Club nog niet bekend. Klopt dat ?
Met deze 3 spelers erbij zou het wel een wereld van verschil zijn voor Lazio.
Ze zullen het wel arrangeren op z`n `Italiaans` zeker? :zwijgen:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door t4nd »

vanGentmaarvoorClub schreef: 28 okt 2020, 10:03 Inderdaad, heel vreemd. Immobile, Luis Alberto en Lazzari zouden resultaten van een hertest afwachten en eventueel vanmorgen nog afreizen naar Brugge.
Maar, als ik het goed gevolgd heb, zijn ook de resultaten van de Corona-testen bij Club nog niet bekend. Klopt dat ?
Voor zover ik het gehoord heb zijn onze resultaten inderdaad ook nog niet bekend, terwijl die in principe gisteren voor de middag al bekend moesten zijn (volgens het uefa-protocol waarbij staat dat je het resultaat 24u na de test zou moeten krijgen).
Punt is gewoon dat er oneerlijke competitie zou komen op deze manier. Als Club nu plots vandaag te horen krijgt dat 5 spelers positief zijn hebben ze zelfs geen kans meer om te zeggen dat ze het niet correct vinden en een nieuwe test willen. Lazio heeft die kans wel gehad.
Los daarvan is die "herkansing" gewoon debiel. Positief getest is positief getest. Ik snap in dat opzicht ook niet hoe het komt dat Krmencik, Kossounou en Mignolet nu mogen spelen. Vorige week waren ze positief, wat mij betreft moeten ze dan minstens 7 dagen na het resultaat in quarantaine. Ze zijn bij de voetbal weer hun best aan het doen om de regels flexibel te interpreteren :-(
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3259
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 28 okt 2020, 11:37
vanGentmaarvoorClub schreef: 28 okt 2020, 10:03 Inderdaad, heel vreemd. Immobile, Luis Alberto en Lazzari zouden resultaten van een hertest afwachten en eventueel vanmorgen nog afreizen naar Brugge.
Maar, als ik het goed gevolgd heb, zijn ook de resultaten van de Corona-testen bij Club nog niet bekend. Klopt dat ?
Voor zover ik het gehoord heb zijn onze resultaten inderdaad ook nog niet bekend, terwijl die in principe gisteren voor de middag al bekend moesten zijn (volgens het uefa-protocol waarbij staat dat je het resultaat 24u na de test zou moeten krijgen).
Punt is gewoon dat er oneerlijke competitie zou komen op deze manier. Als Club nu plots vandaag te horen krijgt dat 5 spelers positief zijn hebben ze zelfs geen kans meer om te zeggen dat ze het niet correct vinden en een nieuwe test willen. Lazio heeft die kans wel gehad.
Los daarvan is die "herkansing" gewoon debiel. Positief getest is positief getest. Ik snap in dat opzicht ook niet hoe het komt dat Krmencik, Kossounou en Mignolet nu mogen spelen. Vorige week waren ze positief, wat mij betreft moeten ze dan minstens 7 dagen na het resultaat in quarantaine. Ze zijn bij de voetbal weer hun best aan het doen om de regels flexibel te interpreteren :-(
Vermoedelijk is ook het labo dat de testing doet voor UEFA ondertussen overbelast. Dit soort niet-essentiële zaken er bij nemen is eigenlijk schandalig.

Wat onze 3 laatste COVID-19-gevallen (spelers) betreft: voor zover ik weet werden die op zaterdag 17/10 getest, en wisten ze op zondag dat ze positief waren. Een normale mens moet in België dan (minstens) 7 dagen in isolatie, maar zij zitten in de luxepositie om én getest te worden volgens JPL-protocol, én volgens het UEFA-protocol. Vorige zaterdag (24/10) testten ze negatief, zodat die isolatie kon worden opgeheven.
GraspopperFCB
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 28 jan 2018, 16:53

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door GraspopperFCB »

Wat een gemiste kans !
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: wedstrijden Club Brugge

Bericht door PetjeFCB »

Goed gespeeld, goed resultaat maar er zat meer in

Toch wel tevreden met evolutie ten opzichte van vorig jaar. Zulke matchen gaven we vorig jaar nog uit handen.
Plaats reactie