Kunnen we het ook effe hebben over Ordonez die daar precies al jaren speelt als een certitude? Kan me week na week meer bekoren zonder mega speciale dingen te doen. Gaf ook de pre assist op de 0-2.
Levi schreef: ↑18 apr 2024, 22:30
Kunnen we het ook effe hebben over Ordonez die daar precies al jaren speelt als een certitude? Kan me week na week meer bekoren zonder mega speciale dingen te doen. Gaf ook de pre assist op de 0-2.
Inderdaad. De onwennigheid en de logische stress van een debuut zijn wat weg.
Nusa vind ik vandaag de minste.
Levi schreef: ↑18 apr 2024, 22:30
Inderdaad. De onwennigheid en de logische stress van een debuut zijn wat weg.
Nusa vind ik vandaag de minste.
Nusa heeft echt baat aan een seizoen extra club. Veel spelen. Vooral in de zone van de waarheid maakt hij nog voortdurend foute keuzes wat een doku op die leeftijd bv ook had.
Pica schreef: ↑13 apr 2024, 00:23
Ik heb niets gezien uit de match donderdag waardoor we als we ons eigen spel spelen, ons moeten zorgen maken over "uitbundige thuisfans". We hebben al matchen gewonnen bij veel zottere ploegen, met veel zottere fans, dan PAOK.
Wil niet zeggen dat wij niet op niveau moeten zijn en vooral niet dat we het spel aan hen moeten laten.
Overmoed komt voor de val, dus het grootste gevaar voor mij is niet de fans van PAOK, maar of we de tegenstander na de vorige match wel naar waarde gaan schatten. Ons overwicht was vaak theoretisch (weinige kansen tegen) en het is niet alsof ze niet kunnen shotten die mannen.