Wintertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef: 29 nov 2018, 13:34
Clubpolska schreef: 29 nov 2018, 13:10
Tiki Taka schreef: 29 nov 2018, 11:52
Bali Balingoli schreef: 29 nov 2018, 10:07 Zou een winger zijn.
Dan snap ik het nog minder, we kunnen de talentvolle wingers nu al opstapelen. Daarom ook geen voorstander van Dirar. Al was ik vroeger een grote fan, mooie combinatie van kracht en techniek.

Ik zou voor een talentje op de 10 gaan, met het oog op het vertrek van Vanaken deze zomer.
En een cv die wat beter kan uitvoetballen.
Idd, wingers in overvloed (wanneer de meesten ervan niet gekwetst zijn tenminste).
Sowieso zullen Wesley en Vanaken vertrekken na dit seizoen.
Je mag er niet aan denken dat 1 van beiden (langdurig) gekwetst geraken, want er zijn
gewoon geen valabele alternatieven en al zeker voor Wesley niet, Schrijvers zou in principe
moeten kunnen depanneren op de 10. Rezaie is de grootste miskoop sinds Koen Daerden.
Polska, :jenne:
Sorry, ik kan er niet meer op reageren, enkel nog aanduiden.. te... veel.... onzin... :cry:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Al paar geruchten geweest van een terugkeer van Dirar. Nu op SN3 een post van betrouwbaar member dat hij vandaag testen zou afgelegd hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: 29 nov 2018, 17:34 Al paar geruchten geweest van een terugkeer van Dirar. Nu op SN3 een post van betrouwbaar member dat hij vandaag testen zou afgelegd hebben.
Ik vrees dat mocht dit doorgaan, er een rotte appel wordt binnengehaald.
Nooit fan geweest van Dirar`s nonchalance, arrogantie en mentaliteit.
Bovendien bijna 33 jaar en zwaar op zijn retour.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door DavidVM »

Ik hoop vooral dat ze bezig zijn met een centrale verdediger die deftig kan uitvoetballen
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Tiki Bot schreef: 30 nov 2018, 08:11
Bosko schreef: 29 nov 2018, 17:34 Al paar geruchten geweest van een terugkeer van Dirar. Nu op SN3 een post van betrouwbaar member dat hij vandaag testen zou afgelegd hebben.
Ik vrees dat mocht dit doorgaan, er een rotte appel wordt binnengehaald.
Nooit fan geweest van Dirar`s nonchalance, arrogantie en mentaliteit.
Bovendien bijna 33 jaar en zwaar op zijn retour.
Bewijs TikiBot 1.0

Keywords: Dirar, oud, arrogantie, rotte appel

=> nutteloos/herhalend/non-mening spintekstje: gepost

:nice:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Schokkend nieuw bewijs :o!

Afbeelding
Oh Frail.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Bali Balingoli schreef: 29 nov 2018, 10:07 Zou een winger zijn.
Dan snap ik het nog minder, we kunnen de talentvolle wingers nu al opstapelen. Daarom ook geen voorstander van Dirar. Al was ik vroeger een grote fan, mooie combinatie van kracht en techniek.

Ik zou voor een talentje op de 10 gaan, met het oog op het vertrek van Vanaken deze zomer.
En een cv die wat beter kan uitvoetballen.
Met de opeenstapeling van de blessures van al onze wingers snap ik deze piste wel, al ben ik het ook met u eens, we hebben talent op de wingers... Misschien is deze transfer eerder om al een vervanger in huis te hebben voor als Danjuma onhoudbaar wordt, want dan hebben we weer bom geld als die weg zou gaan en weten andere clubs dat ook en vragen ze meer geld voor hun spelers aan ons...

Op de 10 zouden we idd zoiets hebben als coopman destijds in onze jeugd, alleen moeten wij zo een speler zelf de kans bieden ipv uit te lenen, ideale tussenoplossing zou ik ook nog Vazquez vinden. Vanaken in juni weg en Vazquez in voor max 2 seizoenen, zodat hij een begeleidersrol op zich kan nemen voor het jonge talentje op de 10.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: 30 nov 2018, 13:01
Tiki Bot schreef: 30 nov 2018, 08:11
Bosko schreef: 29 nov 2018, 17:34 Al paar geruchten geweest van een terugkeer van Dirar. Nu op SN3 een post van betrouwbaar member dat hij vandaag testen zou afgelegd hebben.
Ik vrees dat mocht dit doorgaan, er een rotte appel wordt binnengehaald.
Nooit fan geweest van Dirar`s nonchalance, arrogantie en mentaliteit.
Bovendien bijna 33 jaar en zwaar op zijn retour.
Bewijs TikiBot 1.0

Keywords: Dirar, oud, arrogantie, rotte appel

=> nutteloos/herhalend/non-mening spintekstje: gepost

:nice:
Een welgemeende :finger:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Eindelijk een post die uit jezelf komt. :nice: :lys:
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Pica »

Komt dat niet van Filip Kowlier?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: 05 dec 2018, 18:16 Eindelijk een post die uit jezelf komt. :nice: :lys:
Nee hoor, alles wat hier verschijnt onder mijn naam, komt van die bot. :coffee:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef: 06 dec 2018, 07:54
Clubpolska schreef: 05 dec 2018, 18:16 Eindelijk een post die uit jezelf komt. :nice: :lys:
Nee hoor, alles wat hier verschijnt onder mijn naam, komt van die bot. :coffee:
Ok, sorry voor mijn posts, ik zit te veel op jouw kap. Ook mijn excuses aan de rest van het forum. Ik plan een aantal acties om het goed te maken, te beginnen met een lied voor jou op de muziekmuur.
Oh Frail.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

Iemand enig idee of heel die artikels dat Club versterking zoekt op 5 posities of ze daarom degelijk 5 spelers gaan halen om spelers te vervangen dat er deze winter vertrekkers zijn?

Zou handiger zijn vind ik om een Wesley & Vanaken in juni te verkopen (ok als ze vervanging hebben is het wel ok dat ze hun hier al kunnen aanpassen en deze winter komen maar hopelijk geen vertrekkers).
Danjuma is een ander verhaal, die ligt uit dat die zoals Trossard vorig jaar bij Genk ook maar van mening is nog een seizoentje te blijven en te bevestigen :-) Vermoed wel dat de Colombiaan Diaz de piste is om onze vaste linkerflank te worden zolang Danjuma niet meedoed, want daar zou al een bod op gedaan zijn van 3,5M

En de voetballende centrale verdediger.. dat betekend dan een exit van 1 van onze verdedigers vermoed ik? Evenals een flankverdediger die opt lijstje staat dat is dan wss exit Cools?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door t4nd »

Die lijstjes zijn sowieso zever, door de kranten naar buiten gebracht op basis van wat iedereen ziet.

Vanaken is goed bezig -> Vanaken wordt misschien benaderd tijdens de winterstop / op het eind van het seizoen -> Club zoekt een vervanger voor Vanaken
Idem voor Wesley, Danjuma, ...
Centraal achterin is het duidelijk dat we iets te weinig voetbalkwaliteiten hebben, dus vinden ze het logisch dat we zoeken achter een CV die goed kan uitvoetballen.

Dat soort artikels kan iedereen schrijven die het voetbal wat volgt. Kranten zoals het Nieuwsblad schrijven nu gewoon dat soort artikels om dan binnen een maand te kunnen zeggen "zoals wij al meldden begin december heeft Club een CV gekocht die kan uitvoetballen".
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door rambopirou »

Ik zou graag een type De Fauw zien komen. Iemand met métier die polyvalent is en vooral belangrijk kan zijn voor de kleedkamer.
Een speler die soms eens op tafel slaat want van onze sterkhouders is Ruudje de enige die dit durft denk ik! ( ik zie Mechele, Nakamba en Vanaken niet echt zich eens echt kwaad maken en de spelers op scherp zetten )
=> Zou Dirar dit kunnen ?
Gesloten