Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Champions League

Bericht door Jens27 »

Tiki Taka schreef: Zou Leko thuis tegen Dortmund en Monaco echt met een 3-5-2 spelen, met 2 aanvallende wing backs zoals Danjuma en Diatta/Dennis ?!
Die staan dan niet tegen janneke en mieke he.
Dortmund is te pakken achteraan. Aanvallend met momenten een swingende pletwals maar slikken ook gewoon te veel doelpunten. Net daarom zou ik absoluut wel met Danjuma en Diatta/Dennis spelen, zeker thuis. Een voorzichtige aanpak wordt volgens mij een klets in het gezicht terug krijgen. Dan spelen ze ons overhoop.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Blue_Pearl
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2018, 12:34

Re: Champions League

Bericht door Blue_Pearl »

Ik sta voorlopig te laag op de supp.fed ranking voor Dortmund away.

Zijn er tips voor Dortmund away:
- overschot andere supp.clubs? (waarschijnlijk geen optie)
- Dortmund thuisvakken? (best rond away vak veronderstel ik? of net niet...? tips hoe?)
dacht dat away vak = 55+56 noordzijde was? (gele wand is normaal zuidtribune)
- andere opties of contacten daar?

Bedankt alvast voor info
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Champions League

Bericht door Jens27 »

Ik heb het ook vlaggen vrees ik... Neem al even de auto richting Brugge waardoor alle supporters die wekelijks de bus nemen boven mij staan op de lijst van onze supportersclub.

:facewall:
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Champions League

Bericht door HeervanBiesen »

Spijtig he, onze jongens verdienden absoluut een punt, maar dat is voetbal zeker?
Ben wel hoopvol dat deze groep in zo een doen als gisteren toch punten bij elkaar gaat sprokkelen in de CL.
Thuis moeten we normaal kunnen winnen van Monaco en uit hoop ik toch op een puntje of een andere stunt.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Champions League

Bericht door HeervanBiesen »

Blue_Pearl schreef: Ik sta voorlopig te laag op de supp.fed ranking voor Dortmund away.

Zijn er tips voor Dortmund away:
- overschot andere supp.clubs? (waarschijnlijk geen optie)
- Dortmund thuisvakken? (best rond away vak veronderstel ik? of net niet...? tips hoe?)
dacht dat away vak = 55+56 noordzijde was? (gele wand is normaal zuidtribune)
- andere opties of contacten daar?

Bedankt alvast voor info
Kameraad heeft geen abo meer, maar is wel lid van een fanclub, maar had dus daardoor allemaal geen kans om mee te gaan Europees met Brugge.
Hij heeft nu gewoon tickets in het thuisvak van Dortmund aangekocht en gaat er een 2 daagse trip van maken, omdat er ginds kerstmarkt is.
Dit lijkt me de enige manier om ginds de match te kunnen volgen als je nu al aan geen kaarten geraakt, gewoon thuistickets kopen. (Ik herinner me aantal jaar geleden dat in Aalborg de vraag naar tickets ook te groot was in het uitvak, veel supps hebben toen ook massaal aangekocht in het thuisvak van Aalborg).
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Champions League

Bericht door Khas »

Zonder tickets aanwezig zijn lukt ook natuurlijk.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Blue_Pearl
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2018, 12:34

Re: Champions League

Bericht door Blue_Pearl »

HeervanBiesen schreef:
Blue_Pearl schreef: Ik sta voorlopig te laag op de supp.fed ranking voor Dortmund away.

Zijn er tips voor Dortmund away:
- overschot andere supp.clubs? (waarschijnlijk geen optie)
- Dortmund thuisvakken? (best rond away vak veronderstel ik? of net niet...? tips hoe?)
dacht dat away vak = 55+56 noordzijde was? (gele wand is normaal zuidtribune)
- andere opties of contacten daar?

Bedankt alvast voor info
Kameraad heeft geen abo meer, maar is wel lid van een fanclub, maar had dus daardoor allemaal geen kans om mee te gaan Europees met Brugge.
Hij heeft nu gewoon tickets in het thuisvak van Dortmund aangekocht en gaat er een 2 daagse trip van maken, omdat er ginds kerstmarkt is.
Dit lijkt me de enige manier om ginds de match te kunnen volgen als je nu al aan geen kaarten geraakt, gewoon thuistickets kopen. (Ik herinner me aantal jaar geleden dat in Aalborg de vraag naar tickets ook te groot was in het uitvak, veel supps hebben toen ook massaal aangekocht in het thuisvak van Aalborg).
bedankt voor de reactie, nuttige tip en was ik ook van plan maar:
1)ik zag dat de vrije verkoop slechts start midden oktober? hoe kan je dan nu al tickets vinden? (buiten de dure tickets-site waar tickets aangeboden worden voor 150 euro... das erover en doe ik niet, zeker wetende dat supp.clubs +-45 betalen)
2)welke vakken dan? nabij uitvak (ik denk dat uitvak 55 en 56 is?)
--> je zag in thuismatch tegen dortmund ook groepjes gele mannen zitten (oa in west 121 en zuid 413)
maarja welke vakken neem je best wel of net niet rond hun vak 55 :D

thx voor meer info
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 617
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Champions League

Bericht door HeervanBiesen »

Blue_Pearl schreef:
HeervanBiesen schreef:
Blue_Pearl schreef: Ik sta voorlopig te laag op de supp.fed ranking voor Dortmund away.

Zijn er tips voor Dortmund away:
- overschot andere supp.clubs? (waarschijnlijk geen optie)
- Dortmund thuisvakken? (best rond away vak veronderstel ik? of net niet...? tips hoe?)
dacht dat away vak = 55+56 noordzijde was? (gele wand is normaal zuidtribune)
- andere opties of contacten daar?

Bedankt alvast voor info
Kameraad heeft geen abo meer, maar is wel lid van een fanclub, maar had dus daardoor allemaal geen kans om mee te gaan Europees met Brugge.
Hij heeft nu gewoon tickets in het thuisvak van Dortmund aangekocht en gaat er een 2 daagse trip van maken, omdat er ginds kerstmarkt is.
Dit lijkt me de enige manier om ginds de match te kunnen volgen als je nu al aan geen kaarten geraakt, gewoon thuistickets kopen. (Ik herinner me aantal jaar geleden dat in Aalborg de vraag naar tickets ook te groot was in het uitvak, veel supps hebben toen ook massaal aangekocht in het thuisvak van Aalborg).
bedankt voor de reactie, nuttige tip en was ik ook van plan maar:
1)ik zag dat de vrije verkoop slechts start midden oktober? hoe kan je dan nu al tickets vinden? (buiten de dure tickets-site waar tickets aangeboden worden voor 150 euro... das erover en doe ik niet, zeker wetende dat supp.clubs +-45 betalen)
2)welke vakken dan? nabij uitvak (ik denk dat uitvak 55 en 56 is?)
--> je zag in thuismatch tegen dortmund ook groepjes gele mannen zitten (oa in west 121 en zuid 413)
maarja welke vakken neem je best wel of net niet rond hun vak 55 :D

thx voor meer info
sorry voor de late reactie.. had de namiddag en zit dan amper online..

1)gok dat hij de zwarte markt dan is opgegaan, hij ging dat bekijken of die niet te prijzig uitvielen of zoals jij zegt 150 euro heeft betaald voor ticket op zo een site, zie hem dat nog doen.. En begrijp u beredenering zelf zou ik dat ook niet uitgeven vind dat ook vrij veel.
2) vak weet ik niet waar hij zit, ik zou gewoon als je de kans krijgt ticket kopen in het thuisvak waar het je leuk lijkt, en kunt u nog altijd neutraal kleden he zonder clubkleuren om problemen te vermijden. (zelf herinner ik me in aalborg dat vak langs ons veel brugge sups zaten, ze hebben letterlijk toen de poort opengedaan tussen onze vakken tijdens de rust om die supps naar ons vak te laten komen om veiligheidsredenen :D maar zie dat niet overal gebeuren vandaar dat ik zeg misschien best neutraal kleden want ken de voetbalcultuur ginds niet, in engeland zou dat wel perfect gaan, daar lopen ze blijkbaar door mekaar na de wedstrijd)
Blue_Pearl
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2018, 12:34

Re: Champions League

Bericht door Blue_Pearl »

voor de geinteresseerden: vandaag Dortmund vrije ticket verkoop. ik heb alvast tickets gekocht voor blok 62 (prijs gemiddeld 50euro pp)
je moet enkel een profiel aanmaken, neutraal kleden en je koest houden :-).

voorkeur: noord kant = away.
(zuid = gele wand)
Jelle
Jeugdspeler
Berichten: 131
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Champions League

Bericht door Jelle »

Bedankt voor de herinnering. Bij deze zijn 4 tickets in vak 70 binnen!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Champions League

Bericht door Jens27 »

Toch tickets gekregen voor in het club-vak :jerk: :hupclub:
Kijk er naar uit!
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Blue_Pearl
Tester
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 sep 2018, 12:34

Re: Champions League

Bericht door Blue_Pearl »

Jelle schreef: Bedankt voor de herinnering. Bij deze zijn 4 tickets in vak 70 binnen!

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
graag gedaan, we gaan er samen feest van maken ! :bzwoop:
had ook liever in vak 70 gezeten omdat dit middenste ring is, toen ik keek sochtends 9u waren er daar geen tickets dus ik denk dat ze het vak boven club-away vrij gemaakt hebben uit veiligheid en door minder interesse bij dortmund... ik zit naast club vak in onderste ring vak 62, hopelijk beetje tussen club supp :-) héhé
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Champions League

Bericht door GenGhibli »

Fellaini, wat een wapen is dat toch.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Wat vinden jullie van die tackle van Van Dijk?
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Champions League

Bericht door GenGhibli »

IsO schreef: 12 dec 2018, 18:06 Wat vinden jullie van die tackle van Van Dijk?
:wtf: :mj: :twisted: Dirty. Er zwaar over. Kan totaal niet. En dan nog op 1 van de sympathiekste aller Rode Duivels. Nee, gewoon rood. Met extra schorsing.
Plaats reactie