Transfers buitenland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

fcb 4 life schreef: Tadic voor 17 milj naar Ajax..
Hopelijk voor hen betere transfer dan die vorige duurste Serviër.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Transfers buitenland

Bericht door fcb 4 life »

Is toch belachelijk veel geld voor een 28 jarige voor een ploeg als Ajax..
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

Engeland

1) Soyuncu naar Arsenal ( bron : hijzelf)
2) Torreira naar Arsenal ( bron : radiostations, BBC , Di Marzio etc..)
3) Man utd heet interesse in Boateng ( bron : verschillende duitse en engelse kranten)
4) Tottenham onderhandelt met Lyon over Ndombele ( bron : l équipe)
5) Spalletti zou naast Radja ook nog Dembele willen ( bron : verschillende engelse , belgische en italiaanse kranten)
6) Everton heeft interesse in sommige vrije spelers van sporting ( bron : portugese kranten)
7) Jack wilshere verlaat gratis arsenal , 6/7 ploegen geinteresseerd
8) Banega hoog op de verlanglijst van Arsenal ( bron : spaanse/engelse kranten)
9) Mahrez naar City blijft aanslepen omdat leicester 75M pond blijft vragen en city dat niet wilt ophoesten ( bron : engelse kranten)
10) als vervanger denken ze bij leicester wel aan T. Hazard ( bron : huiskrant van leicester)

enkel engeland deze keer want maandag mn laatste examen :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

rambopirou schreef: Engeland

1) Soyuncu naar Arsenal ( bron : hijzelf)
2) Torreira naar Arsenal ( bron : radiostations, BBC , Di Marzio etc..)
3) Man utd heet interesse in Boateng ( bron : verschillende duitse en engelse kranten)
4) Tottenham onderhandelt met Lyon over Ndombele ( bron : l équipe)
5) Spalletti zou naast Radja ook nog Dembele willen ( bron : verschillende engelse , belgische en italiaanse kranten)
6) Everton heeft interesse in sommige vrije spelers van sporting ( bron : portugese kranten)
7) Jack wilshere verlaat gratis arsenal , 6/7 ploegen geinteresseerd
8) Banega hoog op de verlanglijst van Arsenal ( bron : spaanse/engelse kranten)
9) Mahrez naar City blijft aanslepen omdat leicester 75M pond blijft vragen en city dat niet wilt ophoesten ( bron : engelse kranten)
10) als vervanger denken ze bij leicester wel aan T. Hazard ( bron : huiskrant van leicester)

enkel engeland deze keer want maandag mn laatste examen :mrgreen:
Bedankt voor de update en succes!
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: Transfers buitenland

Bericht door Flufferd »

fcb 4 life schreef: Is toch belachelijk veel geld voor een 28 jarige voor een ploeg als Ajax..
Die hadden vorig jaar al 100 miljoen om uit te geven. Je moet op den duur wel iets doen he
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RE: Re: Transfers buitenland

Bericht door GenGhibli »

Flufferd schreef:
fcb 4 life schreef: Is toch belachelijk veel geld voor een 28 jarige voor een ploeg als Ajax..
Die hadden vorig jaar al 100 miljoen om uit te geven. Je moet op den duur wel iets doen he
Staat enorm veel op de bank daar, ja. Maar nu met de situatie van Nouri moeten ze waarschijnlijk wel zwaar gaan dokken. Heel lelijke zaak aan het worden.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: RE: Re: Transfers buitenland

Bericht door Flufferd »

GenGhibli schreef:
Flufferd schreef:
fcb 4 life schreef: Is toch belachelijk veel geld voor een 28 jarige voor een ploeg als Ajax..
Die hadden vorig jaar al 100 miljoen om uit te geven. Je moet op den duur wel iets doen he
Staat enorm veel op de bank daar, ja. Maar nu met de situatie van Nouri moeten ze waarschijnlijk wel zwaar gaan dokken. Heel lelijke zaak aan het worden.
Een club of een arts zal daar wel voor verzekerd zijn.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Transfers buitenland

Bericht door GenGhibli »

Cedrinho schreef: Benieuwd naar een eventuele transfercarroussel nu Ronaldo naar Juventus gaat...
- Real zal hem vervangen... door Neymar of Hazard?
- Als het Neymar is... PSG schijnt interesse te hebben in Coutinho?
- Gaat Barcelona dan voor Hazard of voor Salah?
- ...
Salah net contract open gebroken. Ik zie Barça voor Hazard gaan. Neymar naar Real is al aan het bewegen. Dus die zie ik daar aansluiten. Mbappe blijft bij PSG. Dat is een soap voor volgend seizoen. :D :vuistje:
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

Cedrinho schreef: Benieuwd naar een eventuele transfercarroussel nu Ronaldo naar Juventus gaat...
- Real zal hem vervangen... door Neymar of Hazard?
- Als het Neymar is... PSG schijnt interesse te hebben in Coutinho?
- Gaat Barcelona dan voor Hazard of voor Salah?
- ...
Ik zie Neymar pas volgend seizoen naar real trekken en dus zie ik ze wel uitkomen bij Hazard. Zou niet versteld staan van het feit dat zowel Courtois als Hazard naar real zouden trekken.

Barcelona gaat denk ik dit seizoen volledig de kaart Dembele trekken en met Arthur hebben ze toch al een leuke transfer gedaan
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

Liverpool zou toch vasthouden aan Karius tot minstens de winterstop. Klopp wilt Allisson of Oblak en die zijn op dit moment niet te betalen. Beetje zoals met Van Dijk. Klopp is iemand die enkel voor nummer 1 targets gaat en geen genoegen neemt met een 2/3de keus.

Als vervanger van het magische trio vanvoor gaan ze de 15m release clause van Shaqiri betalen. Vind ik persoonlijk een enorm slimme transfer gezien zijn kwaliteiten + kost bijna niks.

Klopp zou ook nog absoluut Fekir willen maar met zn knieprobleem die aan het licht kwam tijdens de medical wilt hij de voorwaarden opnieuw onderhandelen. Fekir zelf wilt absoluut nog naar Liverpool.

Als er een opportuniteit op de markt zich zou voordoen ( Trakowski, Maguire, Yerry Mina) zou Liverpool ook nog een extra CV willen aantrekken omdat klavan toch wat te oud begint te worden.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Transfers buitenland

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef: De transfer Shaqiri hangt al een tijdje in de lucht en daar mag inderdaad wel nog werk van gemaakt worden vind ik. Is nog altijd maar 26 en heeft toch al een behoorlijke staat van dienst, dus ideale back-up als winger. Al heeft Wilson wel net een contractverlenging getekend en krijgt die volop zijn kans in de voorbereiding, dus misschien zet Klopp wel vol in op hem en is de komst van Shaqiri dan niet meer nodig...

Yerri Mina zou wel zalig zijn.. :O Met hem, VVD en Lovren zit het wel goed centraal achterin dan. Zou inderdaad beter zijn dan Klavan.

Liverpool houdt trouwens ook de situatie van Paolo Dybala in het oog.. Zou ook wel een erg leuke transfer zijn!
Vooraleer Dybala naar Liverpool zou gaan, zal er toch iemand van het aanvalstrio moeten vertrekken denk ik. Mané lijkt me hier de grootste kanshebber. Als je dan Dybala gaat halen, is dat wel een stevige vervanger.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Transfers buitenland

Bericht door rambopirou »

Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Transfers buitenland

Bericht door GenGhibli »

rambopirou schreef: Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!
Wordt wel leuk die Serie A. Vond vorig seizoen al mooi. Nu nog eens CR7 erbij. :jerk:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Transfers buitenland

Bericht door zegmaardag »

GenGhibli schreef:
rambopirou schreef: Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!
Wordt wel leuk die Serie A. Vond vorig seizoen al mooi. Nu nog eens CR7 erbij. :jerk:
Leuk? Juve dat al jaren wint en voortdurend bevoordeeld wordt?

Daarnaast zie ik graag Karius als eerste doelman blijven! Blijkbaar is zijn hersenschudding toch nog niet voorbij op basis van de filmpjes die opduiken! :mrgreen:!
Jammer dat er bij Liverpool toch een aantal coole spelers zitten, want die Klopp, gun ik niks meer.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

zegmaardag schreef:
GenGhibli schreef:
rambopirou schreef: Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!
Wordt wel leuk die Serie A. Vond vorig seizoen al mooi. Nu nog eens CR7 erbij. :jerk:
Leuk? Juve dat al jaren wint en voortdurend bevoordeeld wordt?

Daarnaast zie ik graag Karius als eerste doelman blijven! Blijkbaar is zijn hersenschudding toch nog niet voorbij op basis van de filmpjes die opduiken! :mrgreen:!
Jammer dat er bij Liverpool toch een aantal coole spelers zitten, want die Klopp, gun ik niks meer.
Op basis waarvan gun je hem niks meer? Situatie met Mignolet?
Plaats reactie