WK 2018 - Rusland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Gratchski »

Sterke selectie. Ook uniek dat elke speler van de selectie in eigen land speelt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door IsO »

Jens27 schreef: ENGELAND

Doelmannen: Jack Butland (Stoke City), Jordan Pickford (Everton) en Nick Pope (Burnley).

Verdedigers: John Stones (Manchester City), Harry Maguire (Leicester City), Phil Jones (Manchester United), Kyle Walker (Manchester City), Kieran Trippier (Tottenham), Gary Cahill (Chelsea), Ashley Young (Manchester United), Danny Rose (Tottenham) en Trent Alexander-Arnold (Liverpool).

Middenvelders: Eric Dier (Tottenham), Jordan Henderson (Liverpool), Dele Alli (Tottenham), Jesse Lingard (Manchester United), Raheem Sterling (Manchester City), Ruben Loftus-Cheek (Chelsea) en Fabian Delph (Manchester City)

Aanvallers: Harry Kane (Tottenham), Jamie Vardy (Leicester City), Marcus Rashford (Manchester United) en Danny Welbeck (Arsenal)
Vrij jonge ploeg toch, ook zonder een aantal bekende namen of gasten die er 2 jaar geleden wél nog bij waren. Geen Hart, Smalling, Bertrand, Milner (gestopt), Barkley, Lallana, Rooney of Sturridge.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door IsO »

http://m.sporza.be/#!/snippet/5afec268b ... 3a9332ee1b" onclick="window.open(this.href);return false;
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door GenGhibli »

Radja niet mee. :twisted: :mj:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Pica »

De uitleg is voor mij (zoals wel vaker) dikke bullshit. Begint daar ook over tactische discipline. Al keer een match van tielemans gezien :mrgreen:

Ik snap de niet selectie zeker wel, maar dat heeft niks met sportieve redenen te maken. Zoals eerder al aangehaald ontbreekt het Martinez aan de ballen om te zeggen: 'ik moet je niet' .

Alle reacties die ik al gelezen heb zijn op zich wel overdreven ook(mag ook gezegd worden). Is maar één speler ook.

Persoonlijk is het vooral zijn mentaliteit dat we gaan missen. Deze generatie heeft geen karakter en grinta op overschot dan kan een radja van goudwaarde zijn.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door GenGhibli »

Pica schreef: De uitleg is voor mij (zoals wel vaker) dikke bullshit. Begint daar ook over tactische discipline. Al keer een match van tielemans gezien :mrgreen:

Ik snap de niet selectie zeker wel, maar dat heeft niks met sportieve redenen te maken. Zoals eerder al aangehaald ontbreekt het Martinez aan de ballen om te zeggen: 'ik moet je niet' .

Alle reacties die ik al gelezen heb zijn op zich wel overdreven ook(mag ook gezegd worden). Is maar één speler ook.

Persoonlijk is het vooral zijn mentaliteit dat we gaan missen. Deze generatie heeft geen karakter en grinta op overschot dan kan een radja van goudwaarde zijn.
Net weer in een blad bij de 10 grootste flops uit de Ligue 1 van dit seizoen. Maar loopt wel in de pas. Kan niet mee in de top van Frankrijk.

Voor mij is het niet de mentaliteit, maar vooral de kwaliteit. Haalt dan ook nog aan dat we enorm veel gescoord hebben in de kwalificaties. Maar tegen wie, speelt ook weer geen rol. Griekenland was het moeilijkst. En dat was maar met de hakken over de sloot. Op het EK gaan we niet door zonder Radja tegen Zweden.

Logisch denken is bij sommige coaches zo ver te zoeken. En persoonlijke vetes zouden ook nooit mogen spelen. Daarom alleen al vind ik Leko zo een verademing. Nog te jong om aangetast te zijn door dit 'gekke coaches virus'.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Clubpolska »

Dat de coach gek is zijn probleem. De mensen die hem zonder boe of ba aanstelden en zijn contract verlengden ookal was er geen progressie zijn het probleem.
Oh Frail.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door PetjeFCB »

Pica schreef: De uitleg is voor mij (zoals wel vaker) dikke bullshit. Begint daar ook over tactische discipline. Al keer een match van tielemans gezien :mrgreen:

Ik snap de niet selectie zeker wel, maar dat heeft niks met sportieve redenen te maken. Zoals eerder al aangehaald ontbreekt het Martinez aan de ballen om te zeggen: 'ik moet je niet' .

Alle reacties die ik al gelezen heb zijn op zich wel overdreven ook(mag ook gezegd worden). Is maar één speler ook.

Persoonlijk is het vooral zijn mentaliteit dat we gaan missen. Deze generatie heeft geen karakter en grinta op overschot dan kan een radja van goudwaarde zijn.

Belachelijke selectie gaat ook over meer dan 1 speler...
Laatst gewijzigd door PetjeFCB op 21 mei 2018, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Heffron »

Afbeelding

Heerlijke shirts van USA. Had die nog niet gezien.

(Niet echt juiste topic, I know)
Laatst gewijzigd door Heffron op 21 mei 2018, 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Brechtje »

Afbeelding

Nigeria's shirt :jerk:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Gratchski »

Brechtje schreef: Afbeelding

Nigeria's shirt :jerk:
Doet me teveel aan Cercle denken. Neen bedankt.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door IsO »

https://sporza.be/nl/2018/06/13/bom-in- ... avond-van/" onclick="window.open(this.href);return false;

Hallucinant dit.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door Clubpolska »

Denk dat dat voor Spanje toch niet al te veel uitmaakt, spelen al jaren Barcelonees.
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door GenGhibli »

Het zijn wel landen, waar wij tegen geoefend hebben. Die Saoudi's. Lekker makkelijk ook je te plaatsen daar in die zones. Daar maakt Luxemburg gewoon kans. Wat een slechte spelers zijn dat zeg. En gewoon op een WK te bewonderen.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: WK 2018 - Rusland

Bericht door GenGhibli »

Clubpolska schreef: Denk dat dat voor Spanje toch niet al te veel uitmaakt, spelen al jaren Barcelonees.
Is niet Barcelonees. Wel de ploeg die je er het makkelijkst met kan identificeren.
Plaats reactie