Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Benteke :jenne:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Hans1981 schreef: Benteke :jenne:
En nu ook Lukaku. :jenne: Was goed begonnen, dat geeft hem wat krediet. Maar dat gaat snel op zijn. Bij de fans en de pundits is het al op. Zo dutsen in een Manchester derby, kan je je kop kosten. Vrees ervoor.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Salah! turututu tu tuu. Oooooh Mané Mané! turututu tu tuu. And Bobby Firminoooooo but we sold Coutinhooooo
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Barclays Premier League

Bericht door Bosko »

Bobby?
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Barclays Premier League

Bericht door rambopirou »

Bosko schreef: Bobby?
bijnaam van Firmino
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Ging dus hierover:


Gaat al enkele dagen viral. Kijk ernaar uit die straks te horen tijdens Liverpool-City. :mrgreen:


(Note: die kerel in het filmpje is blijkbaar een typetje van een of andere comedian)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Klopp had er beter Can niet afgehaald, maar verder een leuke match!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Barclays Premier League

Bericht door DavidVM »

Cedrinho schreef: Klopp had er beter Can niet afgehaald, maar verder een leuke match!
Klopp heeft de laatste tijd bij mij veel krediet verloren... Manier waarop die Simon behandeld is echt beneden alle peil. Nu ja, in de voetbalwereld moet je van niks meer verschieten.
Laatst gewijzigd door DavidVM op 16 jan 2018, 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Barclays Premier League

Bericht door nesnaj713 »

DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Klopp had er beter Can niet afgehaald, maar verder een leuke match!
Klopp heeft de laatste tijd bij mij veel krediet verloren... Manier waarop die Simon behandeld is echt beneden alle peil. Nu ja, in de voetbalwereld moet je van niks meer verschieten.
Mignolet speelt toch merendeel van de wedstrijden? Klopp twijfelt enorm tussen Karius en Migno, en terecht. Beide maken hun fouten, dus ze worden hier allebei op gepakt. Ik ben er van overtuigd dat Liverpool een absolute nummer 1 nodig heeft. En ik denk dat Karius en Migno dit niet zijn.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Barclays Premier League

Bericht door Brechtje »

nesnaj713 schreef:
DavidVM schreef:
Cedrinho schreef: Klopp had er beter Can niet afgehaald, maar verder een leuke match!
Klopp heeft de laatste tijd bij mij veel krediet verloren... Manier waarop die Simon behandeld is echt beneden alle peil. Nu ja, in de voetbalwereld moet je van niks meer verschieten.
Mignolet speelt toch merendeel van de wedstrijden? Klopp twijfelt enorm tussen Karius en Migno, en terecht. Beide maken hun fouten, dus ze worden hier allebei op gepakt. Ik ben er van overtuigd dat Liverpool een absolute nummer 1 nodig heeft. En ik denk dat Karius en Migno dit niet zijn.
Het zou een veel grotere schande zijn (naar de fans toe), moest hij Mignolet laten staan.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Klopp zei voor de match tegen City dat als Karius het goed deed, hij zou blijven staan en dus eerste keuze werd. Daardoor dat Mignolet ook in de pers zei dat hij nu eindelijk wat duidelijkheid heeft en zijn conclusies zal trekken. Nu goed, zowel Karius als Mignolet zijn niet goed genoeg voor Liverpool.

Hopen dat ze het geld van Coutinho besteden aan een echt goeie. Jan Oblak wordt genoemd, mag van mij. Alisson en Lafont ook goeie opties.
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: Barclays Premier League

Bericht door rambopirou »

Cedrinho schreef: Klopp zei voor de match tegen City dat als Karius het goed deed, hij zou blijven staan en dus eerste keuze werd. Daardoor dat Mignolet ook in de pers zei dat hij nu eindelijk wat duidelijkheid heeft en zijn conclusies zal trekken. Nu goed, zowel Karius als Mignolet zijn niet goed genoeg voor Liverpool.

Hopen dat ze het geld van Coutinho besteden aan een echt goeie. Jan Oblak wordt genoemd, mag van mij. Alisson en Lafont ook goeie opties.
Alle huis journalisten van liverpool zeggen dat Klopp een nieuwe keeper gaat kopen in de zomer en dat Alisson target nummer 1 is omdat Oblak veel te duur zou zijn.

Met het geld van Coutinho willen ze naast die keeper ook nog een creatieve speler halen want Sturridge wilt ook vertrekken en zonder Sturridge en Coutinho hebben ze niet veel ruimte om blessures op te vangen
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Primera Division

Bericht door Cedrinho »

Leuke "Club"dag weer bij BHAFC: Mat Ryan savet een penalty in de 90e minuut en José Izquierdo scoort opnieuw een erg knappe goal. Het werd 1-1 tegen Stoke.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 10 feb 2018, 19:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Plaats reactie