KRC Genk
-
- Basisspeler
Re: KRC Genk
Daar vliegt de volgende trainer
Denk het ook. Had daar toch meer progressie verwacht.vanGentmaarvoorClub schreef: Daar vliegt de volgende trainer
prachtige match hoor die 3-3!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Koster lag ook buiten na een prachtige match.
3-3 bij Eupen. Die aangekondigde titel komt wel heel snel dichterbij zo!
#hetishierbeter
https://www.facebook.com/deidealewereld ... 190220741/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan toch enkel in het voetbal, dat over een instrument dat je toelaat om professioneler te leven, meewarig moet gedaan worden.
Ook door media, analisten,... Bah bah.
Ook door media, analisten,... Bah bah.
Zoals ik voor het seizoen aangaf, Genk gaat meedoen voor de titel. Mark my words.
- Clubpolska
- Sleutelspeler
Ja, ik was uiteraard niet alleen met die voorspelling.Clubpolska schreef: Bedoel je jij en duizend anderen?
Zeg jij dat niet al 3 jaar? Genk wordt geen kampioen. Zo simpel is het.Tiki Taka schreef: Zoals ik voor het seizoen aangaf, Genk gaat meedoen voor de titel. Mark my words.
Re: RE: Re: KRC Genk
't Kan verkeren he PeetPeet schreef: Als die boel wat samen kunnen houden gaan ze er volgend jaar dichtbij zijn.
#hetishierbeter
Re: RE: Re: KRC Genk
Haha .JRut schreef:'t Kan verkeren he PeetPeet schreef: Als die boel wat samen kunnen houden gaan ze er volgend jaar dichtbij zijn.
Ze hebben momenteel geen flanken, met verlies van Boetius en blessure van Trossard, heel zwakke keeper, 13 punten achter zeker?
Dus simpel, die worden geen kampioen.
Bah nee, totaal niet.Peet schreef:Zeg jij dat niet al 3 jaar? Genk wordt geen kampioen. Zo simpel is het.Tiki Taka schreef: Zoals ik voor het seizoen aangaf, Genk gaat meedoen voor de titel. Mark my words.
We hebben geluk. Net toegang gekregen tot de gegevens van het vorige forum, we weten het te zeggen!
#hetishierbeter