Primera Division

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: Primera Division

Bericht door Duffman »

Ondanks de nogal vreemde keuze om allebei in blauw te spelen, mooie uittruitjes van Real dit seizoen.
Simpel maar stijlvol, en een mooie kleur.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Primera Division

Bericht door Cedrinho »

fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Ongelukkige own-goal.
Terechte penalty voor Barça niet gekregen.
Heeeeel lichte penalty voor Barça wél gekregen.
Wereldgoal Ronaldo (en domme gele kaart).
Onterechte 2e geel voor Ronaldo.
Wereldgoal Asencio.

Dat was me het helftje wel! Maar verdiende zege Real. Écht sterk. Barça zal zich nog serieus moeten reppen op de transfermarkt als het wat wil winnen dit seizoen..
Halfweg augustus en ze zijn verzwakt.. maak dat maar eens goed in 2 weken ong.
Met 222 miljoen euro moet dat wel lukken. Ze moeten het gewoon slim aanpakken.
Een slimme flankaanvaller ter vervanging van Neymar (ik verkies een terugkeer van Alexis Sanchez) want als het van Deulofeu moet komen, dan zijn ze gejost. Verdedigende versterking mag ook. Écht goeie verdedigers, that is, geen zo'n wannabe's zoals daar al Umtiti, Mathieu en Vermaelen en zo geweest zijn. Enfin, een fitte Vermaelen kan wel nog een meerwaarde betekenen, maar op dat fit zijn kan je niet rekenen. Graag wat échte versterkingen aldaar. Het middenveld met Busquets-Rakitic-Iniesta zou goed moeten zitten, maar een vervanger van Iniesta en vooral een opvolger voor Xavi dringen zich op. Hadden ze maar Thiago Alcantara gehouden.. Doorduwen voor Verratti mag wat mij betreft wel.
Duffman schreef: Ondanks de nogal vreemde keuze om allebei in blauw te spelen, mooie uittruitjes van Real dit seizoen.
Simpel maar stijlvol, en een mooie kleur.
Ik snap ook niet waarom Real niet gewoon in hun witte uitrusting spelen..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Primera Division

Bericht door fcb 4 life »

Cedrinho schreef:
fcb 4 life schreef:
Cedrinho schreef: Ongelukkige own-goal.
Terechte penalty voor Barça niet gekregen.
Heeeeel lichte penalty voor Barça wél gekregen.
Wereldgoal Ronaldo (en domme gele kaart).
Onterechte 2e geel voor Ronaldo.
Wereldgoal Asencio.

Dat was me het helftje wel! Maar verdiende zege Real. Écht sterk. Barça zal zich nog serieus moeten reppen op de transfermarkt als het wat wil winnen dit seizoen..
Halfweg augustus en ze zijn verzwakt.. maak dat maar eens goed in 2 weken ong.
Met 222 miljoen euro moet dat wel lukken. Ze moeten het gewoon slim aanpakken.
Een slimme flankaanvaller ter vervanging van Neymar (ik verkies een terugkeer van Alexis Sanchez) want als het van Deulofeu moet komen, dan zijn ze gejost. Verdedigende versterking mag ook. Écht goeie verdedigers, that is, geen zo'n wannabe's zoals daar al Umtiti, Mathieu en Vermaelen en zo geweest zijn. Enfin, een fitte Vermaelen kan wel nog een meerwaarde betekenen, maar op dat fit zijn kan je niet rekenen. Graag wat échte versterkingen aldaar. Het middenveld met Busquets-Rakitic-Iniesta zou goed moeten zitten, maar een vervanger van Iniesta en vooral een opvolger voor Xavi dringen zich op. Hadden ze maar Thiago Alcantara gehouden.. Doorduwen voor Verratti mag wat mij betreft wel.
Duffman schreef: Ondanks de nogal vreemde keuze om allebei in blauw te spelen, mooie uittruitjes van Real dit seizoen.
Simpel maar stijlvol, en een mooie kleur.
Ik snap ook niet waarom Real niet gewoon in hun witte uitrusting spelen..
Tenzij ze ook over betalen zie ik andere hun spelers niet zomaar laten gaan.
Sanchez vraagt dan weer zot veel loon, en speelde volgens mij ook liever rechts of centraal.
Als ze versterkt uit de transferperiode willen komen hebben ze zeker nog 1 goeie verdediger nodig en Dembele + Coutinho.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Primera Division

Bericht door Brechtje »

Messi nog eens ouderwets met 4 goals tegen Eibar.
(Zou 'La Liga' geen betere titel zijn voor dit topic?)
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Primera Division

Bericht door Peet »

Real al 7 punten achter. Koers bijna gereden.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Primera Division

Bericht door Hans1981 »

Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Primera Division

Bericht door Brechtje »

Hans1981 schreef: Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Speelde erg goed trouwens. Een verdediging met Vertonghen-Vermaelen-Kompany (of Alderweireld)-Meunier op een WK is best geil. Ik denk niet dat er veel landen zijn die beter doen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: Primera Division

Bericht door JRut »

Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Speelde erg goed trouwens. Een verdediging met Vertonghen-Vermaelen-Kompany (of Alderweireld)-Meunier op een WK is best geil. Ik denk niet dat er veel landen zijn die beter doen.
Toby moet er wel altijd op. De beste van de drie achterin.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RE: Re: Primera Division

Bericht door Clubpolska »

JRut schreef:
Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Speelde erg goed trouwens. Een verdediging met Vertonghen-Vermaelen-Kompany (of Alderweireld)-Meunier op een WK is best geil. Ik denk niet dat er veel landen zijn die beter doen.
Toby moet er wel altijd op. De beste van de drie achterin.
Kompany is weer out .. Zo'n Vermaelen die veel speelt is tof, maar die blesseert zich ook nog wel eens onderweg. Misschien toch een beetje beginnen hopen dat Bjürren wat niveau haalt in Griekenland :hide:.
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 11 dec 2017, 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Primera Division

Bericht door Cedrinho »

Hans1981 schreef: Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Die derde match was een invalbeurt, dus hij heeft niet 5 matchen op rij 90 minuten gespeeld.
Dit gezegd zijnde: mooi dat hij opnieuw zijn kans krijgt én zijn waarde toont. Het is weliswaar door wat blessures bij Barça, maar toch. Opsteker voor hem, zeker met oog op de eraan komende wintermercato. Er zullen wel weer wat ploegen interesse tonen en dan kan hij hopelijk voldoende minuten spelen in de tweede seizoenshelft om fit aan het WK te beginnen.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: RE: Re: Primera Division

Bericht door Hans1981 »

JRut schreef:
Brechtje schreef:
Hans1981 schreef: Vermaelen 5 wedstrijden op rij 90 minuten gespeeld in de basis bij Barcelona. Ook opsteker. Fit is het echt wel een fantastische speler. Krijgt ook veel lof van coach en fans. Fit blijven is natuurlijk het probleem. Zo zonde van dat broze lichaam.
Speelde erg goed trouwens. Een verdediging met Vertonghen-Vermaelen-Kompany (of Alderweireld)-Meunier op een WK is best geil. Ik denk niet dat er veel landen zijn die beter doen.
Toby moet er wel altijd op. De beste van de drie achterin.
Yep, de beste en jongste. Vertonghen en Kompany meer leiders, maar betrap je toch vaker op foutjes.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Primera Division

Bericht door Hans1981 »

En Vermaelen weer out. Hamstring waarschijnlijk. Hopelijk voor hem niet te erg. Zo zonde. Was heel goed aan het spelen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Primera Division

Bericht door Cedrinho »

Serieus kak voor hem, idd.
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Primera Division

Bericht door Jens27 »

Zou maar een week of twee zijn.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Primera Division

Bericht door Clubpolska »

"Kompaniaans"
Oh Frail.
Plaats reactie