[01.] Ludovic Butelle
Re: [01.] Ludovic Butelle
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Eindelijk.
Pijnlijk voor ludo, maar na vorige week verdedigbaar.
Re: RE: Re: [01.] Ludovic Butelle
Di seizoen bedoel je. Na 1 match doe je dat nietPica schreef: Pijnlijk voor ludo, maar na vorige week verdedigbaar.
Re: RE: Re: [01.] Ludovic Butelle
Het was allemaal slecht!The_One schreef:Di seizoen bedoel je. Na 1 match doe je dat nietPica schreef: Pijnlijk voor ludo, maar na vorige week verdedigbaar.
Re: RE: Re: RE: Re: [01.] Ludovic Butelle
Niet allemaal, slecht begonnen, in het midden middelmatig tot ok en naar het einde toe opnieuw slecht...Pica schreef:Het was allemaal slecht!The_One schreef:Di seizoen bedoel je. Na 1 match doe je dat nietPica schreef: Pijnlijk voor ludo, maar na vorige week verdedigbaar.
Laatst gewijzigd door The_One op 05 mei 2017, 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel einde verhaal nu toch? Ego als Ludo zo kapotmaken zal moeilijk zijn om terug te komen
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Als die echt voor z'n plaats wil vechten mag die van mij gerust blijven. Beetje concurrentie kan geen kwaad.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Ik vermoed dat hij een zwaar contract heeft en ze hem bij Club liever kwijt dan rijk zijn.Okido schreef: Als die echt voor z'n plaats wil vechten mag die van mij gerust blijven. Beetje concurrentie kan geen kwaad.
Wss heb je daar gelijk in, maar puur sportief gezien mag hij van mij gerust bij de kern blijven.Tiki Taka schreef:Ik vermoed dat hij een zwaar contract heeft en ze hem bij Club liever kwijt dan rijk zijn.Okido schreef: Als die echt voor z'n plaats wil vechten mag die van mij gerust blijven. Beetje concurrentie kan geen kwaad.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Chapeau voor zijn mentaliteit wel. Op dit moment pas 4e keuze, maar als hij hard blijft werken, wie weet..
Wanneer komt Ludo terug in de kern? Kan me moeilijk voorstellen dat ie de concurrentie met Hubert/Horvath niet aankan.
Laatst gewijzigd door Okido op 20 nov 2017, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Sjonge jonge, maak het maar mee. Kan ik goed geloven dat hij er met zijn gedachten en focus niet bij was.The_One schreef: .https://m.hln.be/sport/voetbal/belgisch ... ~a4f64c24/.