Eredivisie
Eredivisie
Hup hup Holland!
- BinonFCB
- Invaller
Re: Eredivisie
Pec zwolle huurt Hachim Mastour! mooi. Toch eens benieuwd naar dit 'toptalent'. blijkbaar te speels en niet serieus bezig met het spelletjes...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
-
- Sleutelspeler
Die jongen kwam de afgelopen 2 jaar nauwelijks aan de bak.BinonFCB schreef: Pec zwolle huurt Hachim Mastour! mooi. Toch eens benieuwd naar dit 'toptalent'. blijkbaar te speels en niet serieus bezig met het spelletjes...
2-0 voor Feyenoord tegen ADO in 1 minuut tijd.
http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-out/ ... eren.dhtml" onclick="window.open(this.href);return false;
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
"Hooligans gooien dingen naar zieke kinderen"
http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160920_ ... video=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch interview
Fantastisch interview
Sign him up, sign him up, sign him uuuuup !! Nee, maar als je zo een interview kan geven na een verloren wedstrijd. De max !!Peet schreef: http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20160920_ ... video=true" onclick="window.open(this.href);return false;
Fantastisch interview
Mooi doelpunt en ook nog is het bewijs dat ze in Nederland toch wel al verder staan dan wij (doellijntechnologie) in dit geval.
Was er geen artikel verschenen dat er in Jan Breydel ook doellijntechnologie zou worden geïnstalleerd? Iets met CL regels dacht ik.Stijn91 schreef: Mooi doelpunt en ook nog is het bewijs dat ze in Nederland toch wel al verder staan dan wij (doellijntechnologie) in dit geval.
Never underestimate the power of PASSION
JUp, dat systeem is er en wordt gebruikt tijdens CL. mag niet in de JPLCePa schreef:Was er geen artikel verschenen dat er in Jan Breydel ook doellijntechnologie zou worden geïnstalleerd? Iets met CL regels dacht ik.Stijn91 schreef: Mooi doelpunt en ook nog is het bewijs dat ze in Nederland toch wel al verder staan dan wij (doellijntechnologie) in dit geval.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Ohnee evolutie! Benieuwd wat hun excuus is omdat niet te gebruiken.Gratchski schreef:JUp, dat systeem is er en wordt gebruikt tijdens CL. mag niet in de JPLCePa schreef:Was er geen artikel verschenen dat er in Jan Breydel ook doellijntechnologie zou worden geïnstalleerd? Iets met CL regels dacht ik.Stijn91 schreef: Mooi doelpunt en ook nog is het bewijs dat ze in Nederland toch wel al verder staan dan wij (doellijntechnologie) in dit geval.
Never underestimate the power of PASSION
Ik vermoed iets in de zin van gelijkheid en competitievervalsing. Als enkel Brugge dat heeft, kunnen alle andere ploegen daar mogelijks 1x van profiteren terwijl wij dat 15x kunnen doen. 't Is alles of niets bij de bond.
#hetishierbeter
Gohja 'profiteren'. Werkt voor beide ploegen toch?JRut schreef: Ik vermoed iets in de zin van gelijkheid en competitievervalsing. Als enkel Brugge dat heeft, kunnen alle andere ploegen daar mogelijks 1x van profiteren terwijl wij dat 15x kunnen doen. 't Is alles of niets bij de bond.
Ik mag het hopen.Brechtje schreef:Gohja 'profiteren'. Werkt voor beide ploegen toch?JRut schreef: Ik vermoed iets in de zin van gelijkheid en competitievervalsing. Als enkel Brugge dat heeft, kunnen alle andere ploegen daar mogelijks 1x van profiteren terwijl wij dat 15x kunnen doen. 't Is alles of niets bij de bond.
Gewoon het feit dat wij daar 14 matchen meer dan anderen voordeel uit zouden kunnen halen, is al voldoende om dat voor ons te verbieden totdat het voor iedereen kan.
#hetishierbeter