De Klokke Podcast

Plaats reactie
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

De Klokke Podcast

Bericht door IsO »

Een podcast voor en door Club-fans, te beluisteren via Youtube (https://www.youtube.com/@deklokkepodcast/featured), Spotify,...

Tijdens (en kort na) het seizoen elke week een nieuwe aflevering, en zitten ondertussen aan de 100e...

In dit onderwerp kunnen de behandelde onderwerpen besproken worden.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: De Klokke Podcast

Bericht door Sanders »

Zijn hier volgers van De Klokke podcast?
Misschien zijn er leden van de podcast die hier actief zijn op het forum?
De stelling van de week was: scoren we genoeg opdat we onze verdediging niet moeten versterken?

Wat denken jullie voor de linksachter tegen Osasuna indien De Cuyper niet fit is?
In de podcast leek men de voorkeur te geven aan Odoi ten nadele van Sabbe.
Gebruikersavatar
Arnio
Belofte
Berichten: 297
Lid geworden op: 30 aug 2018, 09:34

Re: De Klokke Podcast

Bericht door Arnio »

Sanders schreef: 23 aug 2023, 20:37 Zijn hier volgers van De Klokke podcast?
Misschien zijn er leden van de podcast die hier actief zijn op het forum?
De stelling van de week was: scoren we genoeg opdat we onze verdediging niet moeten versterken?

Wat denken jullie voor de linksachter tegen Osasuna indien De Cuyper niet fit is?
In de podcast leek men de voorkeur te geven aan Odoi ten nadele van Sabbe.
Ik zou persoonlijk toch voor Sabbe gaan echt veel vertrouwen in die knul
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: De Klokke Podcast

Bericht door The_One »

Sanders schreef: 23 aug 2023, 20:37 Zijn hier volgers van De Klokke podcast?
Misschien zijn er leden van de podcast die hier actief zijn op het forum?
De stelling van de week was: scoren we genoeg opdat we onze verdediging niet moeten versterken?

Wat denken jullie voor de linksachter tegen Osasuna indien De Cuyper niet fit is?
In de podcast leek men de voorkeur te geven aan Odoi ten nadele van Sabbe.
Voor het eerst ook deze podcast aan het beluisteren, maar ben nog aan een inhaalbeweging bezig.
Ik denk dat ze in de 2de aflevering van dit seizoen net het omgekeerde gezegd hebben (dat Sabbe de voorkeur heeft).

Wel jammer van de geluidskwaliteit, niet echt top. Je hoort bij bepaalde mensen heel erg hard het blazen in de microfoon...
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: De Klokke Podcast

Bericht door Sanders »

The_One schreef: 24 aug 2023, 12:15
Sanders schreef: 23 aug 2023, 20:37 Zijn hier volgers van De Klokke podcast?
Misschien zijn er leden van de podcast die hier actief zijn op het forum?
De stelling van de week was: scoren we genoeg opdat we onze verdediging niet moeten versterken?

Wat denken jullie voor de linksachter tegen Osasuna indien De Cuyper niet fit is?
In de podcast leek men de voorkeur te geven aan Odoi ten nadele van Sabbe.
Voor het eerst ook deze podcast aan het beluisteren, maar ben nog aan een inhaalbeweging bezig.
Ik denk dat ze in de 2de aflevering van dit seizoen net het omgekeerde gezegd hebben (dat Sabbe de voorkeur heeft).

Wel jammer van de geluidskwaliteit, niet echt top. Je hoort bij bepaalde mensen heel erg hard het blazen in de microfoon...
Klopt, aan de kwaliteit moeten ze nog wat werken.
Ze zijn ook met een tiental mensen voor de podcast, dus het is goed mogelijk dat de panelleden van deze week niet dezelfde zijn als de tweede aflevering, waardoor de mening kan verschillen uiteraard.
In de tweede aflevering is waarschijnlijk gesproken over wie De Cuyper tegen Westerlo moest vervangen, ik kan het mij niet meer herinneren.
In de laatste aflevering waren de argumenten pro Odoi: ervaring en zijn deftige prestaties vorig jaar in de CL campagne toen hij Mata verving.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Klokke Podcast

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 24 aug 2023, 12:24
The_One schreef: 24 aug 2023, 12:15
Sanders schreef: 23 aug 2023, 20:37 Zijn hier volgers van De Klokke podcast?
Misschien zijn er leden van de podcast die hier actief zijn op het forum?
De stelling van de week was: scoren we genoeg opdat we onze verdediging niet moeten versterken?

Wat denken jullie voor de linksachter tegen Osasuna indien De Cuyper niet fit is?
In de podcast leek men de voorkeur te geven aan Odoi ten nadele van Sabbe.
Voor het eerst ook deze podcast aan het beluisteren, maar ben nog aan een inhaalbeweging bezig.
Ik denk dat ze in de 2de aflevering van dit seizoen net het omgekeerde gezegd hebben (dat Sabbe de voorkeur heeft).

Wel jammer van de geluidskwaliteit, niet echt top. Je hoort bij bepaalde mensen heel erg hard het blazen in de microfoon...
Klopt, aan de kwaliteit moeten ze nog wat werken.
Ze zijn ook met een tiental mensen voor de podcast, dus het is goed mogelijk dat de panelleden van deze week niet dezelfde zijn als de tweede aflevering, waardoor de mening kan verschillen uiteraard.
In de tweede aflevering is waarschijnlijk gesproken over wie De Cuyper tegen Westerlo moest vervangen, ik kan het mij niet meer herinneren.
In de laatste aflevering waren de argumenten pro Odoi: ervaring en zijn deftige prestaties vorig jaar in de CL campagne toen hij Mata verving.
Ik vind het "ervaring"-element wat dubbel. Klopt zeker dat Odoi dat heel goed deed tijdens de vorige CL-campagne. Dus ervaring op het hoogste Europese niveau heeft hij zeker, en dat kan van pas komen in een knock-out fase waarin kwalificatie op het spel staat. En hoewel hij rechtsvoetig is, speelde hij in zijn carrière al meer dan 100 matchen als linksachter.

Ook Sabbe is rechtsvoetig, maar hij speelde ook al vaak op linksback. Recent nog tegen Akureyri en Westerlo, maar ook in de Youth League twee seizoenen terug trad hij steevast aan als linksback. Op zijn leeftijd heeft Sabbe, behalve dan 11 matchen Youth League en die match tegen de Ijslanders (van een ander kaliber dan Osasuna), logischerwijze nog niet veel Europese ervaring. Maar datzelfde geldt voor De Cuyper (13 Youth League matchen en een EL-tweeluik (in de basis) tegen Man United vier seizoenen terug).

Ik zou denk ik vooral kijken naar het tactische plaatje, en wie van beide daar het beste in past. Als Odoi niet zou starten, denk ik wel dat hij zijn conclusies zal trekken. Maar daar zou ik bij mijn selectie denk ik geen rekening mee houden. Dit is geen vriendenmatch.
Plaats reactie