Transfers buitenland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
GenGhibli
A-kern

Re: Transfers buitenland

Berichtdoor GenGhibli » 11 jul 2018, 00:22

Cedrinho schreef:Benieuwd naar een eventuele transfercarroussel nu Ronaldo naar Juventus gaat...
- Real zal hem vervangen... door Neymar of Hazard?
- Als het Neymar is... PSG schijnt interesse te hebben in Coutinho?
- Gaat Barcelona dan voor Hazard of voor Salah?
- ...

Salah net contract open gebroken. Ik zie Barça voor Hazard gaan. Neymar naar Real is al aan het bewegen. Dus die zie ik daar aansluiten. Mbappe blijft bij PSG. Dat is een soap voor volgend seizoen. :D :vuistje:

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 11 jul 2018, 08:13

Cedrinho schreef:Benieuwd naar een eventuele transfercarroussel nu Ronaldo naar Juventus gaat...
- Real zal hem vervangen... door Neymar of Hazard?
- Als het Neymar is... PSG schijnt interesse te hebben in Coutinho?
- Gaat Barcelona dan voor Hazard of voor Salah?
- ...

Ik zie Neymar pas volgend seizoen naar real trekken en dus zie ik ze wel uitkomen bij Hazard. Zou niet versteld staan van het feit dat zowel Courtois als Hazard naar real zouden trekken.

Barcelona gaat denk ik dit seizoen volledig de kaart Dembele trekken en met Arthur hebben ze toch al een leuke transfer gedaan

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 11 jul 2018, 08:37

Liverpool zou toch vasthouden aan Karius tot minstens de winterstop. Klopp wilt Allisson of Oblak en die zijn op dit moment niet te betalen. Beetje zoals met Van Dijk. Klopp is iemand die enkel voor nummer 1 targets gaat en geen genoegen neemt met een 2/3de keus.

Als vervanger van het magische trio vanvoor gaan ze de 15m release clause van Shaqiri betalen. Vind ik persoonlijk een enorm slimme transfer gezien zijn kwaliteiten + kost bijna niks.

Klopp zou ook nog absoluut Fekir willen maar met zn knieprobleem die aan het licht kwam tijdens de medical wilt hij de voorwaarden opnieuw onderhandelen. Fekir zelf wilt absoluut nog naar Liverpool.

Als er een opportuniteit op de markt zich zou voordoen ( Trakowski, Maguire, Yerry Mina) zou Liverpool ook nog een extra CV willen aantrekken omdat klavan toch wat te oud begint te worden.

nesnaj713
Supersub

Berichtdoor nesnaj713 » 11 jul 2018, 14:38

Cedrinho schreef:De transfer Shaqiri hangt al een tijdje in de lucht en daar mag inderdaad wel nog werk van gemaakt worden vind ik. Is nog altijd maar 26 en heeft toch al een behoorlijke staat van dienst, dus ideale back-up als winger. Al heeft Wilson wel net een contractverlenging getekend en krijgt die volop zijn kans in de voorbereiding, dus misschien zet Klopp wel vol in op hem en is de komst van Shaqiri dan niet meer nodig...

Yerri Mina zou wel zalig zijn.. :O Met hem, VVD en Lovren zit het wel goed centraal achterin dan. Zou inderdaad beter zijn dan Klavan.

Liverpool houdt trouwens ook de situatie van Paolo Dybala in het oog.. Zou ook wel een erg leuke transfer zijn!

Vooraleer Dybala naar Liverpool zou gaan, zal er toch iemand van het aanvalstrio moeten vertrekken denk ik. Mané lijkt me hier de grootste kanshebber. Als je dan Dybala gaat halen, is dat wel een stevige vervanger.

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 11 jul 2018, 15:21

Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!

GenGhibli
A-kern

Berichtdoor GenGhibli » 11 jul 2018, 21:08

rambopirou schreef:Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!

Wordt wel leuk die Serie A. Vond vorig seizoen al mooi. Nu nog eens CR7 erbij. :jerk:

zegmaardag
Invaller

Berichtdoor zegmaardag » 12 jul 2018, 08:22

GenGhibli schreef:
rambopirou schreef:Dybala zou bij Juve blijven nu Ronaldo komt. Stelde vooral de ambitie van juve in vraag en die is nu toch vrij duidelijk!

Wordt wel leuk die Serie A. Vond vorig seizoen al mooi. Nu nog eens CR7 erbij. :jerk:

Leuk? Juve dat al jaren wint en voortdurend bevoordeeld wordt?

Daarnaast zie ik graag Karius als eerste doelman blijven! Blijkbaar is zijn hersenschudding toch nog niet voorbij op basis van de filmpjes die opduiken! :mrgreen:!
Jammer dat er bij Liverpool toch een aantal coole spelers zitten, want die Klopp, gun ik niks meer.

IsO
Invaller

Berichtdoor IsO » 12 jul 2018, 12:46

zegmaardag schreef:
GenGhibli schreef:

Daarnaast zie ik graag Karius als eerste doelman blijven! Blijkbaar is zijn hersenschudding toch nog niet voorbij op basis van de filmpjes die opduiken! :mrgreen:!
Jammer dat er bij Liverpool toch een aantal coole spelers zitten, want die Klopp, gun ik niks meer.

Op basis waarvan gun je hem niks meer? Situatie met Mignolet?

PetjeFCB
Supersub

Berichtdoor PetjeFCB » 12 jul 2018, 19:33

IsO schreef:
zegmaardag schreef:
GenGhibli schreef:

Op basis waarvan gun je hem niks meer? Situatie met Mignolet?

Ik gun klopp ook niks meer, deels situatie mignolet, deels omdat ik die vent niet afkan

Volledig subjectief, i know, maar kan er niks aan doen

Een van die mensen in het voetbal die ik nooit in Brugge zou willen zien(al zal die ook nooit naar Club komen en gelukkig maar)

fcb 4 life
Sleutelspeler

Berichtdoor fcb 4 life » 14 jul 2018, 14:18

Tot 21 milj voor Blind.. Ajax smijt er serieus mee.

GenGhibli
A-kern

Berichtdoor GenGhibli » 14 jul 2018, 18:33

fcb 4 life schreef:Tot 21 milj voor Blind.. Ajax smijt er serieus mee.

Had ik toch ook een grotere carrière zien maken. Nu al terug naar Ajax? En wat een bedrag ook zeg. Pfff.

fcb 4 life
Sleutelspeler

Berichtdoor fcb 4 life » 14 jul 2018, 22:57

GenGhibli schreef:

Had ik toch ook een grotere carrière zien maken. Nu al terug naar Ajax? En wat een bedrag ook zeg. Pfff.

Ik dacht dat ze hem zelfs voor minder hadden verkocht indertijd.

zegmaardag
Invaller

Berichtdoor zegmaardag » 16 jul 2018, 14:02

fcb 4 life schreef:
GenGhibli schreef:

Ik dacht dat ze hem zelfs voor minder hadden verkocht indertijd.

Als Barca écht zot genoeg is om 45 miljoen te betalen voor Frenkie de Jong of dienen de ligt... Als dat zou lukken, dat noem ik pas verkopen!

Lucha
Tester

Berichtdoor Lucha » 22 jul 2018, 16:44

Ajax heeft de laatste jaren gewoon gouden zaken gedaan in hun uitgaande transfers. Ze hebben daar sportief wel de tol voor betaald vorig seizoen. Relatief logisch dat ze nu ook eens moeten gaan durven investeren in spelers die een directe versterking zijn. Want een prijs is al weer even geleden.

zegmaardag
Invaller

Berichtdoor zegmaardag » 22 jul 2018, 17:27

Jaranbakhsh voor 22 miljoen naar Brighton van AZ Alkmaar... Als je die sommen hoort, dan moet je als Club bestuur ook voet bij stuk houden.

Terug naar “Buitenland”