Transfers buitenland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Transfers buitenland

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:

Zot hé, 't lijkt wel of zijn ex en kinderen in Spanje wonen :o.
Mijn 2de taal is ook Spaans, heb er ook gewoond en 5 jaar met een Spaanse samen geweest.
Ik kan het dus wel wat inschatten, desalniettemin zeg ik gewoon dat Courtois` Spaans echt heel goed is.
Of jij hebt een inferieur taalgevoel.
Ik spreek en schrijf 5 talen, enkel mijn Duits is niet zo vloeiend. Met mijn taalgevoel zit het dus wel snor. :coffee:
Wow 5 talen :nice: ik kan er niet eens 5 opnoemen :o!

Dit bevestigt wat ik al langer dacht, jij bent een genie.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Transfers buitenland

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Mijn 2de taal is ook Spaans, heb er ook gewoond en 5 jaar met een Spaanse samen geweest.
Ik kan het dus wel wat inschatten, desalniettemin zeg ik gewoon dat Courtois` Spaans echt heel goed is.
Of jij hebt een inferieur taalgevoel.
Ik spreek en schrijf 5 talen, enkel mijn Duits is niet zo vloeiend. Met mijn taalgevoel zit het dus wel snor. :coffee:
Wow 5 talen :nice: ik kan er niet eens 5 opnoemen :o!

Dit bevestigt wat ik al langer dacht, jij bent een genie.
:lol:
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Transfers buitenland

Bericht door zegmaardag »

Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Mijn 2de taal is ook Spaans, heb er ook gewoond en 5 jaar met een Spaanse samen geweest.
Ik kan het dus wel wat inschatten, desalniettemin zeg ik gewoon dat Courtois` Spaans echt heel goed is.
Of jij hebt een inferieur taalgevoel.
Ik spreek en schrijf 5 talen, enkel mijn Duits is niet zo vloeiend. Met mijn taalgevoel zit het dus wel snor. :coffee:
Wow 5 talen :nice: ik kan er niet eens 5 opnoemen :o!

Dit bevestigt wat ik al langer dacht, jij bent een genie.
Die van ons kent alle talen, behalve betalen helaas.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Transfers buitenland

Bericht door Tiki Taka »

zegmaardag schreef:
Clubpolska schreef:
Tiki Taka schreef:
Clubpolska schreef:

Of jij hebt een inferieur taalgevoel.
Ik spreek en schrijf 5 talen, enkel mijn Duits is niet zo vloeiend. Met mijn taalgevoel zit het dus wel snor. :coffee:
Wow 5 talen :nice: ik kan er niet eens 5 opnoemen :o!

Dit bevestigt wat ik al langer dacht, jij bent een genie.
Die van ons kent alle talen, behalve betalen helaas.
:horen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

Eriksen naar Inter voor 20 miljoen. Wat een steal!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5310
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Transfers buitenland

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 28 jan 2020, 15:37 Eriksen naar Inter voor 20 miljoen. Wat een steal!
Vind ik ook
Gebruikersavatar
Jens27
Profvoetballer
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 dec 2016, 14:16

Re: Transfers buitenland

Bericht door Jens27 »

Dat is de fout van Tottenham om het zo ver te laten komen. Verthongen ook nog steeds niet bijgetekend al ligt dat meer aan de makelaar dan aan Jan zelf of de club blijkbaar. Money money... Ik vind het eigenlijk nog straf dat ze 20 miljoen krijgen, van de zomer wandelt die gratis buiten. Eigenlijk huren ze hem als het ware een half seizoen voor 20 miljoen...
Hebben meteen Lo Celso ook aangekocht. Jammer dat die zo lang blessurelast had voor nieuwjaar. Bewijst nu wel al een paar matchen een meerwaarde te zijn en ook in de rol van Eriksen kan spelen. Ik had stiekem nog wel op Bruno Fernandes gehoopt.
Bergwijn zit ook in Londen om te finaliseren, al vind ik dat dan weer niet echt het type dat hoog op de prioriteitenlijst zou moeten staan maar bon.
:hupclub: :hupclub: :hupclub:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

Höjlund, vorig jaar op een haar na van ons maar uiteindelijk naar Atalanta getrokken, één van de hoofddoelen van Man United deze zomer.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

Eric Dier naar Bayern. Wegens zijn in juni aflopend contract binnengehaald voor amper 4 miljoen...
Nordi Mukiele wordt genoemd als toptarget voor hun nieuwe rechtsback.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

Transfer van Jordan Henderson naar Ajax krijgt meer en meer vorm. Zou ferme versterking zijn voor hen
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

IsO schreef: 17 jan 2024, 12:45 Transfer van Jordan Henderson naar Ajax krijgt meer en meer vorm. Zou ferme versterking zijn voor hen
https://x.com/FabrizioRomano/status/174 ... 43368?s=20
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Transfers buitenland

Bericht door Sanders »

IsO schreef: 18 jan 2024, 10:56
IsO schreef: 17 jan 2024, 12:45 Transfer van Jordan Henderson naar Ajax krijgt meer en meer vorm. Zou ferme versterking zijn voor hen
https://x.com/FabrizioRomano/status/174 ... 43368?s=20
Mening van Liverpool-supporter (ik :mrgreen: )
Vorig seizoen werd de drukke kalender in Engeland te veeleisend voor Henderson. Iets teveel fysieke ongemakken en ook net dat tikkeltje afgebotte snelheid, uithouding, anticipatie,... waardoor hij de door Klopp gevraagde pressing niet meer kon uitvoeren en het middenveld van Liverpool vaak achter de feiten liep.
Maar echt het prototype van de leider op en naast het veld. Gaat voorop in de strijd, stuurt verbaal constant zijn ploegmaats aan op alle mogelijke manieren (was zeer duidelijk te merken toen de tribunes leeg waren tijdens Corona en je dus alles hoorde als tv-kijker).
In de iets minder intensieve Nederlandse competitie zal hij uiteraard een grote versterking zijn.
Uiteraard zal hij zelfs maar een fractie verdienen van zijn loon bij Liverpool, laat staan zijn loon in S-A.
Heeft wel wat afgedaan in Engeland omdat hij serieuze voorvechter was van LGBTQ-gemeenschap om dan doodleuk te tekenen in Saudi-Arabië en bij zijn voorstelling zijn persoonlijke mening dan serieus te downsizen (uiteraard ingefluisterd).
Polyvalente middenvelder met goede voeten en goed inzicht en niet vies van een duel.
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Transfers buitenland

Bericht door Sanders »

Perisic wordt door Tottenham uitgeleend aan Hajduk Split.
Er komt dus alleszins een plaatsje vrij in de Spurs kern. Voor Nusa?
Sanders
Invaller
Berichten: 997
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Transfers buitenland

Bericht door Sanders »



Beetje vreemde transfer in mijn ogen.
Mangala was/is een basis speler bij Nottingham Forrest, die weliswaar 16e staan.
Hij verlaat een degradatiekandidaat voor een andere in een andere competitie.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3277
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Transfers buitenland

Bericht door IsO »

Sanders schreef: 01 feb 2024, 08:09

Beetje vreemde transfer in mijn ogen.
Mangala was/is een basis speler bij Nottingham Forrest, die weliswaar 16e staan.
Hij verlaat een degradatiekandidaat voor een andere in een andere competitie.
Dit artikel geeft een aantal redenen: https://onefootball.com/de/news/lyons-s ... a-38968758

Daarnaast is het niet de eerste keer dat Lyon interesse heeft. Mangala kwam in 2019 ook al in beeld bij hen als mogelijke opvolger van Tanguy Ndombele, toen één van hun sterkhouders, die naar Tottenham vertrok. Mogelijk zijn ze nu opnieuw op zoek naar een speler met zijn specifieke kwaliteiten.
Plaats reactie