Champions League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Of meer dus. Fucking cunts. #pissed
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 05 dec 2017, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Champions League

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: Of meer dus. Fucking cunts. #pissed
Ik had ze ook liever met 0 op 18 zien eindigen. :puke:
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Champions League

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef: Of meer dus. Fucking cunts. #pissed
Wat een frustratie zeg :rofl:

Ik snap dit niet, op zich zijn de resultaten van anderlecht(of eender welke andere Belgische ploeg in Europa) pure win-win.
Indien ze verliezen: Leuk om er mee te lachen.
Indien ze gelijkspelen/winnen: Ze pakken punten voor de coëfficiënt.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Ik had ze liever geplaatst gezien, hoe meer belasting hoe beter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Champions League

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Weet er eigenlijk iemand waar Nicolas Frutos nu uithangt ?

(Niet dat het me veel interesseert)
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: Champions League

Bericht door Flufferd »

DavidVM schreef: Ik had ze liever geplaatst gezien, hoe meer belasting hoe beter
Juist wat dit forum nodig heeft. Nog meer sossen.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Champions League

Bericht door nesnaj713 »

Afbeelding

Group winners: Manchester United (ENG), Paris (FRA), Roma (ITA), Barcelona (ESP), Liverpool (ENG), Manchester City (ENG), Beşiktaş (TUR), Tottenham Hotspur (ENG)

Group runners-up: Basel (SUI), Bayern München (GER), Chelsea (ENG), Juventus (ITA), Sevilla (ESP), Shakhtar (UKR), Porto (POR), Real Madrid (ESP)

http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 23617.html#/" onclick="window.open(this.href);return false; --> Kan je zien wie tegen wie kan uitkomen.
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: Champions League

Bericht door felix da housecat »

Tja heb de match van anderlecht gezien. Speelden inderdaad niet slecht maar creëerden mijn inziens heel weinig kansen. Vond het ook raar dat die er in het laatste kwartier niet helemaal meer voor gingen.

Vond Celtic wel superzwak. Heb Beerschot-Wilrijk al sterker zien spelen. Snap echt niet hoe anderlecht daar thuis 0-3 tegen verloren heeft. Heb wel de match niet gezien. Heel onbegrijpelijk.

Revelatie van deze CL-campagne is toch Besiktas. Vooral thuis zijn die bijna niet te kloppen. Benieuwd waar die gaan eindigen.

De favoriet voor de eindzege blijft voor mij PSG, hoewel die de laatste tijd iets minder in vorm zijn precies.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

nesnaj713 schreef: Afbeelding

Group winners: Manchester United (ENG), Paris (FRA), Roma (ITA), Barcelona (ESP), Liverpool (ENG), Manchester City (ENG), Beşiktaş (TUR), Tottenham Hotspur (ENG)

Group runners-up: Basel (SUI), Bayern München (GER), Chelsea (ENG), Juventus (ITA), Sevilla (ESP), Shakhtar (UKR), Porto (POR), Real Madrid (ESP)

http://www.uefa.com/uefachampionsleague ... 23617.html#/" onclick="window.open(this.href);return false; --> Kan je zien wie tegen wie kan uitkomen.
Ik ga idealiter voor volgende affiches:

ManUtd - Bayern
Paris SG - Chelsea
AS Roma - Sevilla
Barcelona - Porto
Liverpool - Basel
ManCity - Real Madrid
Besiktas - Juventus
Tottenham - Shakhtar
Gebruikersavatar
Heffron
Profvoetballer
Berichten: 328
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:48

Re: Champions League

Bericht door Heffron »

Hoe goed was Dembélé weer vanavond zeg. Mag van mij altijd spelen bij de nationale ploeg.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Champions League

Bericht door zegmaardag »

Puto real!
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: Champions League

Bericht door DavidVM »

Ik vind de kritiek op Emery niet echt terecht eigenlijk. Na de inbreng van Meunier hadden ze volledige controle over de wedstrijd, Thomas zelf had een hele boulevard voor zich, waar hij goed gebruik van maakte. Daarop brengt Zidane Asensio en Vazquez in en kantelt de wedstrijd. Meunier constant 1 op 1 met Asensio. Meunier zelf zag je teken doen dat ze hem meer rugdekking moeten geven. Gewoon goeie zet geweest van Zidane. En ze hebben ook gewoon dikke chance gehad, die 2e goal van Ronaldo is echt te belachelijk
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Tijd om deze nog eens boven te halen..

Voetbal kan toch schoon zijn hé..
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3276
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Champions League

Bericht door IsO »

Geen idee of iemand Chelsea-Barca heeft gezien. Zowel Conte als Hazard krijgen achteraf vrij veel kritiek. Conte omddat hij Hazard als valse 9 opstelt, en Hazard omdat hij te weinig heeft kunnen tonen.

Deels vind ik die kritiek onterecht (maar misschien ben ik alleen). Hazard kreeg heel weinig de bal, en als hij hem kreeg, maakte hij soms wel eens een foutje. Maar anderzijds had Willian in mijn ogen geen drie keer op goal kunnen schieten mocht Hazard geen volk weggetrokken hebben uit het centrum. Ik vond hem dan ook lang niet zo slecht als sommigen beweren. Ondankbare match voor een speler die graag de bal ziet, dat wel, maar heeft zich wat mij betreft zeker nuttig getoond in een rol die hem wat minder ligt.

In tegenstelling tot veel analisten zag ik eigenlijk wél de tactische idee van Conte (of toch wat daar volgens mij voor moest doorgaan) die achter zijn keuze zat.

wat mij betreft ook een thumbs up voor Pedro. Heerlijke speler vind ik dat. Intelligent, harde werker,...
Laatst gewijzigd door IsO op 21 feb 2018, 15:10, 2 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Champions League

Bericht door Cedrinho »

Die redding van De Gea mannekes :O
Plaats reactie