Barclays Premier League

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Barclays Premier League

Bericht door Alethio »

Hazard, De Bruyne, Lukaku, Mertens, Courtois, Alderweireld en Vertonghen misstaan niet in een ploeg die minstens halve finale haalt op een groot tornooi. Het probleem zit mijn inziens bij de rest. Carrasco en Meunier kunnen offensief wel mee als ze hun dagje hebben, maar de rest is eigenlijk niet goed genoeg om in de kern te zitten. Dan wordt het defensief moeilijk. Je raakt gewoon niet aan een stabiele verdediging, wat je echt wel nodig hebt op dat niveau. Zelfs met Kompany fit in een driemansverdediging, zijn je wing-backs verdedigend te zwak om de beste ploegen tegen te houden.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Brechtje schreef: Die begint toch stilaan een grotere voetballer te worden dan Hazard.
Is hij al.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Barclays Premier League

Bericht door JRut »

Cedrinho schreef:
Brechtje schreef: Die begint toch stilaan een grotere voetballer te worden dan Hazard.
Is hij al.
Niet waar natuurlijk. Hazard al twee keer PL gewonnen als basisspeler met veel invloed, zover staat KDB nog niet.
#hetishierbeter
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: Barclays Premier League

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Joske start tegen Arsenal
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Barclays Premier League

Bericht door Stylisimo »

JRut schreef:
Cedrinho schreef:
Brechtje schreef: Die begint toch stilaan een grotere voetballer te worden dan Hazard.
Is hij al.
Niet waar natuurlijk. Hazard al twee keer PL gewonnen als basisspeler met veel invloed, zover staat KDB nog niet.
Voila, zolang KDB City niet aan een titel helpt staat hij nog lang niet naast Eden imo
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Ik vind KDB wel een belangrijker en beter speler voor eender welke ploeg dan Hazard. Hazard is een bepalende speler die een wedstrijd in een beslissende plooi kan liggen door individuele kwaliteit, zeker, maar ik heb de indruk dat KDB de ganse ploeg beter doet draaien.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Barclays Premier League

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Ik vind KDB wel een belangrijker en beter speler voor eender welke ploeg dan Hazard. Hazard is een bepalende speler die een wedstrijd in een beslissende plooi kan liggen door individuele kwaliteit, zeker, maar ik heb de indruk dat KDB de ganse ploeg beter doet draaien.
Wel ja, tgaat over individuele kwaliteit hé. Wa zever jij nu cé? Hazard doet Chelsea ook draaien hoor, op een andere manier, maar doet het evenzeer.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Barclays Premier League

Bericht door Peet »

Modric laat het ook meer draaien dan Ronaldo. Maar wie is de beste?
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: Barclays Premier League

Bericht door Hans1981 »

Alethio schreef: Hazard, De Bruyne, Lukaku, Mertens, Courtois, Alderweireld en Vertonghen misstaan niet in een ploeg die minstens halve finale haalt op een groot tornooi. Het probleem zit mijn inziens bij de rest. Carrasco en Meunier kunnen offensief wel mee als ze hun dagje hebben, maar de rest is eigenlijk niet goed genoeg om in de kern te zitten. Dan wordt het defensief moeilijk. Je raakt gewoon niet aan een stabiele verdediging, wat je echt wel nodig hebt op dat niveau. Zelfs met Kompany fit in een driemansverdediging, zijn je wing-backs verdedigend te zwak om de beste ploegen tegen te houden.
Radja zou toch ook moeten kunnen als wingback. Al meer aan gedacht. Toch weer extra kwaliteit in je basis.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Ik vind KDB wel een belangrijker en beter speler voor eender welke ploeg dan Hazard. Hazard is een bepalende speler die een wedstrijd in een beslissende plooi kan liggen door individuele kwaliteit, zeker, maar ik heb de indruk dat KDB de ganse ploeg beter doet draaien.
Wel ja, tgaat over individuele kwaliteit hé. Wa zever jij nu cé? Hazard doet Chelsea ook draaien hoor, op een andere manier, maar doet het evenzeer.
Peet schreef: Modric laat het ook meer draaien dan Ronaldo. Maar wie is de beste?
Is uiteindelijk het verschil tussen "de beste 11" en "de 11 beste" hé.
Bij "de 11 beste" zet je Hazard, voor "de beste 11" eerder KDB. (Enfin, in praktijk horen beide in beide elftallen thuis waarschijnlijk als ze in goeie vorm zitten, maar je snapt me wel.)
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Barclays Premier League

Bericht door Gratchski »

Ik snap wat je wilt zeggen, maar ik vind het bullshit eerste klasse.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Barclays Premier League

Bericht door Stylisimo »

KDB is idd de draaischijf bij uitstek op het veld door z'n centrale positie.
Maar één grote maar! Hazard heeft Chelsea 2x kampioen gemaakt door z'n acties en flitsen vanop z'n flank. Als Hazard goed was, was Chelsea goed. Hazard had een snertjaar en Chelsea had een snertseizoen. Dan ben je toch ook redelijk bepalend. (en hebben we het nog niet over z'n Lille-periode)
KDB is even bepalend voor City, maar heeft nog altijd die titel niet gepakt met z'n ploeg. Hij deed het met Genk, maar hij was toen eerder de flitsenspeler zoals Hazard.

+ waarom zou je Hazard niet bij je 'beste 11' zetten? KDB centraal en Hazard links? Door de gazetteklap gaan geloven dat ze in elkaars weg lopen?
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Barclays Premier League

Bericht door Cedrinho »

Stylisimo schreef: KDB is idd de draaischijf bij uitstek op het veld door z'n centrale positie.
Maar één grote maar! Hazard heeft Chelsea 2x kampioen gemaakt door z'n acties en flitsen vanop z'n flank. Als Hazard goed was, was Chelsea goed. Hazard had een snertjaar en Chelsea had een snertseizoen. Dan ben je toch ook redelijk bepalend. (en hebben we het nog niet over z'n Lille-periode)
KDB is even bepalend voor City, maar heeft nog altijd die titel niet gepakt met z'n ploeg. Hij deed het met Genk, maar hij was toen eerder de flitsenspeler zoals Hazard.
Vandaar: Hazard is flitsenspeler gebleven, terwijl KDB meer ploegspeler is. Beiden wel wereldtop uiteraard wanneer ze in vorm zitten.
Stylisimo schreef: + waarom zou je Hazard niet bij je 'beste 11' zetten? KDB centraal en Hazard links? Door de gazetteklap gaan geloven dat ze in elkaars weg lopen?
Zie wat ik tussen haakjes zei:
Cedrinho schreef: Bij "de 11 beste" zet je Hazard, voor "de beste 11" eerder KDB. (Enfin, in praktijk horen beide in beide elftallen thuis waarschijnlijk als ze in goeie vorm zitten, maar je snapt me wel.)


EDIT/ Eigenlijk moet ik op mn stappen terugkomen en is de een boven de ander plaatsen beiden onrecht aandoen..
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: Barclays Premier League

Bericht door Stylisimo »

Ik zet hazard momenteel dus nog altijd boven KDB ;)
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Barclays Premier League

Bericht door Gratchski »

Stylisimo schreef: Ik zet hazard momenteel dus nog altijd boven KDB ;)
Ik heb vooral moeite om iemand 'beter' te vinden.
Behoren voor mij allebei in de absolute topcategorie in de wereld. Enkel Messi en Ronaldo zijn 'buiten categorie' momenteel.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Plaats reactie