EK 2016 - Frankrijk

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Gebruikersavatar
CePa
A-kern
Berichten: 553
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:49

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door CePa »

Blij voor Cris!
Never underestimate the power of PASSION
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door BinonFCB »

Gratchski schreef: Zoals het zo vaak gezegd werd in België. De fysieke integriteit van Ronaldo werd door het felle inkomem in gevaar gebracht. Zo onschuldig was dat inkomen totaal niet.
Dan kunt ge er beter een sport van maken waar ge geen contact moogt hebben. Dit is iets dat wel 100 keer voorkomt op een wedstrijd. Alleen nu komt er een blessure uit. Hier fluit geen enkele ref voor.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Duffman »

Op het oude forum vroegen ze mij (en nog vele anderen) wat voor een naam ik zou kiezen voor een Club-membership. 'Club1891,' I said.
Ik zei dat Chili de Copa America zou winnen en dat Portugal het EK zou winnen.

Am I really that good? :rock:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door MattJensen »

Duffman schreef: Op het oude forum vroegen ze mij (en nog vele anderen) wat voor een naam ik zou kiezen voor een Club-membership. 'Club1891,' I said.
Ik zei dat Chili de Copa America zou winnen en dat Portugal het EK zou winnen.

Am I really that good? :rock:
Das straf. Ik ook. Wel spijtig dat we het niet meer kunnen controleren.
#ZonderJenne
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door zegmaardag »

Wat een teleurstelling...

Ronaldo blijft toch één van de meest Cringeworthy spelers ooit... Terwijl hij 30 seconden ervoor een sprint aanzet & last ondervindt, loopt te wandelen,... moet die er met een stretcher af terwijl die aan't bleiten is... Dan al mankend langs die zijlijn daar staan 'coachen'... Belachelijke kerel.

Pepe uitgeroepen tot man van de match. Ik heb hem geen enkele pass zien geven vandaag, allemaal raketten hoe verder & hoger hoe liever.

Nuja, niet dat Frankrijk er recht op had om te winnen... Als je als trainer een driehoek vormt met maar één speler (die overroepen is) die een pass vooruit kan geven, dan win je geen Europese glorie tegen een hyperopportunistische ploeg.

Bah, schijt tornooi met een schijtwinnaar. Samen met 2004 het slechtste tornooi met de flauwste winnaar die ik mij voor de geest kan halen.
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door R_uben94 »

Rendinho schreef: Ongelooflijk dat Éder niet meer mocht spelen. Kan echt wel de bal vooraan vasthouden en creëert zelfs kansen.
Achteraf is het altijd makkelijk om te zeggen.
Als je hem bij Lille zijn weinige matchen zag spelen, is het totaal geen goede spits, maar ik kan uw redenering wel volgen.
Portugal wint dus het EK dankzij de blessure van Ronaldo, anders valt Eder nooit in. :D
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 799
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RE: Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Duffman »

MattJensen schreef:
Duffman schreef: Op het oude forum vroegen ze mij (en nog vele anderen) wat voor een naam ik zou kiezen voor een Club-membership. 'Club1891,' I said.
Ik zei dat Chili de Copa America zou winnen en dat Portugal het EK zou winnen.

Am I really that good? :rock:
Das straf. Ik ook. Wel spijtig dat we het niet meer kunnen controleren.
Die twee laatste vallen heel eenvoudig te controleren, want waren op dit forum. Die van dat membership... tja, copyright heb ik er (helaas) niet op.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Cedrinho »

PM mij keer de winnende EuroMillions-combinatie van komende dinsdag, Duffman. Dan weten we het meteen.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Brechtje »

Mijn mening:

- Frankrijk verdiende een nederlaag na het belachelijke spel tegen Duitsland, het constante "geluk" met de refs dit EK en hun gekende arrogantie
- ik zou zelfs niet eens gefloten hebben voor een overtreding, laat staan dat ik het een zware overtreding vind
- enorm spijtig dat Ronaldo deze finale zo moest missen
- héél saaie match na een héél saai EK
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door BB1891 »

zegmaardag schreef: Wat een teleurstelling...

Ronaldo blijft toch één van de meest Cringeworthy spelers ooit... Terwijl hij 30 seconden ervoor een sprint aanzet & last ondervindt, loopt te wandelen,... moet die er met een stretcher af terwijl die aan't bleiten is... Dan al mankend langs die zijlijn daar staan 'coachen'... Belachelijke kerel.

Pepe uitgeroepen tot man van de match. Ik heb hem geen enkele pass zien geven vandaag, allemaal raketten hoe verder & hoger hoe liever.

Nuja, niet dat Frankrijk er recht op had om te winnen... Als je als trainer een driehoek vormt met maar één speler (die overroepen is) die een pass vooruit kan geven, dan win je geen Europese glorie tegen een hyperopportunistische ploeg.

Bah, schijt tornooi met een schijtwinnaar. Samen met 2004 het slechtste tornooi met de flauwste winnaar die ik mij voor de geest kan halen.
Wat een enorm zure reactie zeg... Valt me tegen van je!
Ik heb gisteren de match gezien met maten die ook niets van Ronaldo moeten hebben, maar één voor één vonden ze het enorm spijtig en pijnlijk om te zien wat er gebeurde. Dat gun je niemand. Dat van die stretcher hoort nu eenmaal bij het spel, precies of Ronaldo is de eerste die er op die manier afgaat terwijl die eigenlijk kan wandelen...

Topkerel en vooral topkapitein; daar kan Hazard alleen maar van dromen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Gratchski »

Ik zie Hazard niet zo meeleven langs de lijn en de spelers zo oppeppen voor de verlengingen hoor.
Top hoe Ronaldo daar reageerde.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Tiki Taka »

Ik vond het een enorm zwak EK, met slechts een handvol goede matchen.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Peet »

BB1891 schreef:
zegmaardag schreef: Wat een teleurstelling...

Ronaldo blijft toch één van de meest Cringeworthy spelers ooit... Terwijl hij 30 seconden ervoor een sprint aanzet & last ondervindt, loopt te wandelen,... moet die er met een stretcher af terwijl die aan't bleiten is... Dan al mankend langs die zijlijn daar staan 'coachen'... Belachelijke kerel.

Pepe uitgeroepen tot man van de match. Ik heb hem geen enkele pass zien geven vandaag, allemaal raketten hoe verder & hoger hoe liever.

Nuja, niet dat Frankrijk er recht op had om te winnen... Als je als trainer een driehoek vormt met maar één speler (die overroepen is) die een pass vooruit kan geven, dan win je geen Europese glorie tegen een hyperopportunistische ploeg.

Bah, schijt tornooi met een schijtwinnaar. Samen met 2004 het slechtste tornooi met de flauwste winnaar die ik mij voor de geest kan halen.
Wat een enorm zure reactie zeg... Valt me tegen van je!
Ik heb gisteren de match gezien met maten die ook niets van Ronaldo moeten hebben, maar één voor één vonden ze het enorm spijtig en pijnlijk om te zien wat er gebeurde. Dat gun je niemand. Dat van die stretcher hoort nu eenmaal bij het spel, precies of Ronaldo is de eerste die er op die manier afgaat terwijl die eigenlijk kan wandelen...

Topkerel en vooral topkapitein; daar kan Hazard alleen maar van dromen.
Fantastische voetballer maar het blijft toch een meisje. Kunnen wandelen en met de stretcher van het veld :lolol:. Ik kan van hem genieten als speler maar snap dat velen zich ergeren aan zijn onhebbelijkheden.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door JRut »

Ik vraag mij af waar Ludo het haalt dat België geen zekerheid inbouwde. Het is niet omdat je geen zekerheid te zien krijgt dat het niet de bedoeling was om zekerheid in te bouwen. Iedere match met twee brekers aangevat en wanneer het in de beslissende wedstrijd niet loopt zoals je zelf zou willen gooi je er nog een derde bij. Maar neen hoor, België wou echt geen zekerheid inbouwen.
#hetishierbeter
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: EK 2016 - Frankrijk

Bericht door Peet »

Ik denk dat Ludo bedoelde dat de organisatie niet goed zat, te weinig aangepast aan tactiek tegenstander.. Eigenlijk wat Courtois zei.
Plaats reactie