Transfers buitenland

Al het buitenlands en internationaal voetbalnieuws.
Cedrinho
Sleutelspeler

Re: Transfers buitenland

Berichtdoor Cedrinho » 31 aug 2017, 20:51

Hans1981 schreef:
Khas schreef:
Cedrinho schreef:Divock Origi uitgeleend aan Wolfsburg

Afbeelding

Is dit officieel? Dat kan toch niet.

Wtf. Tuurlijk niet officieel.. Je kan op Twitter niet eens iets cursief zetten. En de tekst staat niet eens op dezelfde hoogte als de rest. Meer dan overduidelijke aanpassing van paint-niveau.

Hans1981
Basisspeler

Berichtdoor Hans1981 » 31 aug 2017, 21:43

Cedrinho schreef:
Hans1981 schreef:
Khas schreef:

Afbeelding

Wtf. Tuurlijk niet officieel.. Je kan op Twitter niet eens iets cursief zetten. En de tekst staat niet eens op dezelfde hoogte als de rest. Meer dan overduidelijke aanpassing van paint-niveau.

Ik twitter niet. Dus het was een oprechte vraag. Dank voor het antwoord.

fcb 4 life
Sleutelspeler

Berichtdoor fcb 4 life » 31 aug 2017, 21:45

Hans1981 schreef:
Khas schreef:

Afbeelding

Yep

Clubpolska
Basisspeler

Berichtdoor Clubpolska » 01 sep 2017, 08:42

Ah, dacht dat het over zijn blinkend voorhoofd ging.
Oh Frail.

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 03 jan 2018, 16:48

Coutinho zou toch naar Barcelona vertrekken voor een bedrag tussen 120-150M ( afhankelijk van zijn prestaties) en Liverpool zou graag Gortezka, Milenkovic-Savic of en/of Lemar kopen met dat geld + een nieuwe keeper( Allisson van Roma wordt genoemd)

Vind ik wel slim van Liverpool. Als Liverpool fan vind ik het spijtig van Coutinho te verliezen maar als je daarvoor 2/3 toppers in de plaats kunt halen zou ik dat zeker doen. Vooral dat ze met Firmino,Mané en Salah al 3 wereldtoppers hebben rondlopen op de aanvallende posities.
Spijtig voor Mignolet maar zat er wat aan te komen met Klopp. Is duidelijk dat Jurgen nooit fan is geweest van Mignolet

Hans1981
Basisspeler

Berichtdoor Hans1981 » 03 jan 2018, 18:13

rambopirou schreef:Coutinho zou toch naar Barcelona vertrekken voor een bedrag tussen 120-150M ( afhankelijk van zijn prestaties) en Liverpool zou graag Gortezka, Milenkovic-Savic of en/of Lemar kopen met dat geld + een nieuwe keeper( Allisson van Roma wordt genoemd)

Vind ik wel slim van Liverpool. Als Liverpool fan vind ik het spijtig van Coutinho te verliezen maar als je daarvoor 2/3 toppers in de plaats kunt halen zou ik dat zeker doen. Vooral dat ze met Firmino,Mané en Salah al 3 wereldtoppers hebben rondlopen op de aanvallende posities.
Spijtig voor Mignolet maar zat er wat aan te komen met Klopp. Is duidelijk dat Jurgen nooit fan is geweest van Mignolet

Ik ben ook geen grote fan van Mignolet. De kritiek is altijd wel correct geweest, soms overdreven wel. Zal wel nog een mooie club vinden.

fcb 4 life
Sleutelspeler

Berichtdoor fcb 4 life » 06 jan 2018, 13:26

Barca betaalt meteen 105 miljoen euro voor de Braziliaanse smaakmaker. Een bedrag dat met bonussen kan oplopen tot 160 miljoen.

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 08 jan 2018, 08:44

fcb 4 life schreef:Barca betaalt meteen 105 miljoen euro voor de Braziliaanse smaakmaker. Een bedrag dat met bonussen kan oplopen tot 160 miljoen.

Barca heeft al 500M geinvesteerd sinds 2016... is toch niet meer de opleidingsclub van onder Laporta

DavidVM
Invaller

Berichtdoor DavidVM » 09 jan 2018, 11:17

rambopirou schreef:
fcb 4 life schreef:Barca betaalt meteen 105 miljoen euro voor de Braziliaanse smaakmaker. Een bedrag dat met bonussen kan oplopen tot 160 miljoen.

Barca heeft al 500M geinvesteerd sinds 2016... is toch niet meer de opleidingsclub van onder Laporta

Elke generatie is anders natuurlijk, een generatie zoals Xavi-Iniesta-Piqué-Busquets-Messi kan je niet elke 10 jaar verwachten

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 09 jan 2018, 14:33

DavidVM schreef:
rambopirou schreef:

Elke generatie is anders natuurlijk, een generatie zoals Xavi-Iniesta-Piqué-Busquets-Messi kan je niet elke 10 jaar verwachten

Neen maar spelers als Thiago, Sergi Roberto etc... zijn echt wel wereldtoppers die niet moeten onderdoen voor spelers als Paulinho die ze dan voor 40M kopen.

Cedrinho
Sleutelspeler

Berichtdoor Cedrinho » 09 jan 2018, 14:50

Thiago Alcantara had ik ook veel liever zien blijven, maar die zou nu een pak meer moeten kosten dan 40M.
Die 40M voor Paulinho bezorgde mij ook een gevoel van 'what the fuck' trouwens, maar intussen heeft hij toch al best het gelijk van Barça bewezen. Goeie transfer geweest.

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 09 jan 2018, 16:13

Cedrinho schreef:Thiago Alcantara had ik ook veel liever zien blijven, maar die zou nu een pak meer moeten kosten dan 40M.
Die 40M voor Paulinho bezorgde mij ook een gevoel van 'what the fuck' trouwens, maar intussen heeft hij toch al best het gelijk van Barça bewezen. Goeie transfer geweest.

Tuurlijk maar ik ben er 100% zeker van dat je een jeugdspeler van la masia kan vormen tot een betere speler als Paulinho. Ik snap transfers als die van Neymar/Suarez/Coutinho wel omdat we dan spreken over wereldspelers maar alles daar net onder vind ik dat ze uit de jeugd moeten halen. Vond ik vroeger net het mooie aan Barcelona in vgl met Madrid

HeervanBiesen
Tester

Berichtdoor HeervanBiesen » 13 jan 2018, 18:21

rambopirou schreef:
Cedrinho schreef:Thiago Alcantara had ik ook veel liever zien blijven, maar die zou nu een pak meer moeten kosten dan 40M.

Tuurlijk maar ik ben er 100% zeker van dat je een jeugdspeler van la masia kan vormen tot een betere speler als Paulinho. Ik snap transfers als die van Neymar/Suarez/Coutinho wel omdat we dan spreken over wereldspelers maar alles daar net onder vind ik dat ze uit de jeugd moeten halen. Vond ik vroeger net het mooie aan Barcelona in vgl met Madrid

Dat vind ik ook nog altijd zijn charmes hebben dat er zulke talenten uit de jeugd van een wereldploeg komen, idd kan je je eigen spelers dan beter vormen dan transfers. Hier in België zouden ze ook meer met eigen jeugd mogen werken vind ik, grotendeels komen er transfers voor "Belgen op de bank te hebben" om aan het aantal van 6 te komen op het wedstrijdblad.

rambopirou
A-kern

Berichtdoor rambopirou » 31 mei 2018, 08:06

zijn er die nog geinteresseerd zijn dat ik een beknopte samenvatting maak van de realtisische geruchten ?

nesnaj713
Supersub

Berichtdoor nesnaj713 » 31 mei 2018, 08:18

rambopirou schreef:zijn er die nog geinteresseerd zijn dat ik een beknopte samenvatting maak van de realtisische geruchten ?

Would be nice! :thumbb:

Terug naar “Buitenland”