De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: De Rode Duivels

Bericht door Hans1981 »

Cedrinho schreef: Poll 'Rode Duivel vd kwali's' op Sporza.
http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.3080348" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dit moment 1 Radja, 2 Lukaku, 3 Meunier.
Zegt toch genoeg over de afwezigheid van nut van zo'n polls..
Wel grappig toch. Internet trollen. Wel cool dat Meunier 3de is. Ik voel mij fier dat die ons shirt heeft gedragen. Hopelijk sluit hij af bij ons. Na 3 keer de CL gewonnen te hebben met PSG. En natuurlijk de beste speler op het WK 2018. Waar hij in de finale een hattrick scoort tegen Duitsland en volksheld nummer 1 wordt. Op het bordes in Brussel stoot hij wel de anderlecht supporters tegen de borst, door beschonken anti mauve liedjes te zingen. Maar door zijn verworven status zorgt de gehele bevolking met een referendum ervoor dat anderlecht ophoudt te bestaan ter ere van de verlosser. Alle gewonnen prijzen worden ook prompt bijgeschreven bij Club Brugge dat deze voetbalgod groot heeft gemaakt. :D
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door Stylisimo »

Hans1981 schreef:
Cedrinho schreef: Poll 'Rode Duivel vd kwali's' op Sporza.
http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.3080348" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dit moment 1 Radja, 2 Lukaku, 3 Meunier.
Zegt toch genoeg over de afwezigheid van nut van zo'n polls..
Wel grappig toch. Internet trollen. Wel cool dat Meunier 3de is. Ik voel mij fier dat die ons shirt heeft gedragen. Hopelijk sluit hij af bij ons. Na 3 keer de CL gewonnen te hebben met PSG. En natuurlijk de beste speler op het WK 2018. Waar hij in de finale een hattrick scoort tegen Duitsland en volksheld nummer 1 wordt. Op het bordes in Brussel stoot hij wel de anderlecht supporters tegen de borst, door beschonken anti mauve liedjes te zingen. Maar door zijn verworven status zorgt de gehele bevolking met een referendum ervoor dat anderlecht ophoudt te bestaan ter ere van de verlosser. Alle gewonnen prijzen worden ook prompt bijgeschreven bij Club Brugge dat deze voetbalgod groot heeft gemaakt. :D
Haha stel je voor! :)
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Stylisimo schreef:
Hans1981 schreef:
Cedrinho schreef: Poll 'Rode Duivel vd kwali's' op Sporza.
http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.3080348" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dit moment 1 Radja, 2 Lukaku, 3 Meunier.
Zegt toch genoeg over de afwezigheid van nut van zo'n polls..
Wel grappig toch. Internet trollen. Wel cool dat Meunier 3de is. Ik voel mij fier dat die ons shirt heeft gedragen. Hopelijk sluit hij af bij ons. Na 3 keer de CL gewonnen te hebben met PSG. En natuurlijk de beste speler op het WK 2018. Waar hij in de finale een hattrick scoort tegen Duitsland en volksheld nummer 1 wordt. Op het bordes in Brussel stoot hij wel de anderlecht supporters tegen de borst, door beschonken anti mauve liedjes te zingen. Maar door zijn verworven status zorgt de gehele bevolking met een referendum ervoor dat anderlecht ophoudt te bestaan ter ere van de verlosser. Alle gewonnen prijzen worden ook prompt bijgeschreven bij Club Brugge dat deze voetbalgod groot heeft gemaakt. :D
Haha stel je voor! :)
klinkt verschikkelijk PEEEEELSKIIIIIII!
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: De Rode Duivels

Bericht door DavidVM »

Bosko schreef: Doelmannen (3): Courtois, Mignolet, Casteels
Verdedigers (6): Meunier, Alderweireld, Vertonghen, Kompany, Vermaelen, Ciman
Middenvelders (8): Witsel, Fellaini, Dembele, De Bruyne, Nainggolan, Chadli, T. Hazard, Tielemans
Aanvallers (6): Lukaku, Batshuayi, E. Hazard, Carrasco, Mertens, Origi
Kan ik je volledig in volgen, al zou ik mss eerder Origi wisselen door Benteke. Is toch een apart profiel van spits, terwijl Origi en Bats toch wat vergelijkbaar zijn. Als je echt ballen moet gaan pompen ben je toch beter met Benteke.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 806
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: De Rode Duivels

Bericht door Duffman »

https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/76 ... fbrscanews" onclick="window.open(this.href);return false;

De marginalen roeren zich nog eens... :lol:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

toesensemble brulapen.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Tstoort hen dus om eens een beetje verder te rijden.... tof van hen :nice:
Maar de West-Vlamingen helemaal naar Luik laten rijden is wel normaal.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: De Rode Duivels

Bericht door Fire »

Ik dacht nochtans dat ze een rondje gelopen hadden, of ben ik mis?
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: De Rode Duivels

Bericht door Hans1981 »

Cedrinho schreef:
Schoon volk bij elkaar. Zou nog een leuk team om naar te kijken zijn ook.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: De Rode Duivels

Bericht door Fire »

Hector is toch ook eerder uit armoede ze.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171016_03135406" onclick="window.open(this.href);return false;

Mile Svilar (18 jaar en 57 dagen) staat op het punt de jongste doelman ooit te worden in de Champions League. De gewezen anderlecht-doelman speelt morgen hoogstwaarschijnlijk met Benfica tegen Manchester United. Hij is jonger dan Iker Casillas (toen 18 jaar en 117 dagen) in 1999.


Mile Svilar, Servische vader en Belgische moeder, zit in een rollercoaster. Afgelopen zomer was er een hevige transfersoap die leidde tot een harde scheiding met anderlecht, waar hij vanaf zijn tiende speelde. Gewezen anderlecht-trainer René Weiler en het bestuur vonden hem niet rijp voor de A-ploeg, zijn entourage vond van wel en dat draaide op kletterende ruzie uit.

Svilar wordt jongste doelman ooit in de Champions League (maar is niet meer welkom bij Belgische U19)

Afgelopen zaterdag debuteerde de 18-jarige knaap in de bekermatch van Benfica tegen Olhanense en de Portugese media melden dat hij morgen zijn Champions League-debuut maakt. Eerste doelman Julio Cesar (38) is immers hoogst twijfelachtig met een rugblessure.

“Ik denk wel dat hij zal spelen”, aldus vader Ratko Svilar (67), gewezen doelman van Antwerp FC. “Of hij dan zoveel verbeterd is? Hij is altijd goed geweest, ook bij anderlecht . Maar kom, ik spreek niet over wat daar is gebeurd. Ik ben niet rancuneus, anderlecht was ook een grote club. Maar dat is Benfica ook. En ik ben trots op hem.”

Opvallend: sinds Svilar de overstap naar Benfica maakte, werd hij niet meer opgeroepen voor de nationale U19 van België. Dat terwijl hij er sinds de U15 altijd bij was. “Wij hebben niets meer gehoord en dat vind ik vreemd”, aldus vader Ratko. “Zijn dat bepaalde invloeden? Ik weet het niet. Maar we hebben nog tijd en kunnen nog altijd van nationaal team veranderen. We zullen nog zien wie er eerst belt: Servië of België.”

Gert Verheyen, nationaal coach van de U19 schept duidelijkheid: “Begin september speelden we een tornooi in Finland. Omdat Mile Svilar bezig was met een transfer, wilde ik met hem even bespreken of hij beschikbaar was. Los van de problemen bij anderlecht, gewoon om te weten of hij goesting had of zich daar te goed voor voelde. Ik heb geen zin iemand te selecteren die dan afhaakt zodat er een vervanger moet worden opgeroepen. Ik heb hem zonder overdrijven tien keer gebeld en twee keer iets achtergelaten op zijn antwoordapparaat. Nooit heeft hij gereageerd. Dan trek ik mijn conclusies. Laat het maar. Wie zich volwassen genoeg acht om te moeten spelen, moet ook volwassen genoeg zijn een trainer even te bellen. Wie dat negeert, wordt niet geselecteerd. Ik ga nog iets zeggen: als trainer van de nationale U19 sta ik altijd aan de kant van de Belgische eersteklassers.”
Svilar wordt jongste doelman ooit in de Champions League (maar is niet meer welkom bij Belgische U19)


Niet à la carte

Verheyen trekt het debat nog verder open. “In het algemeen gezegd, geef ik meer kansen aan jongens die altijd beschikbaar zijn, ook voor de minder leuke opdrachten. Die jongens laat ik niet vallen voor spelers die misschien meer getalenteerd zijn, maar à la carte hun matchen kiezen. Ondertussen hebben we twee stages achter de rug en hebben we op zaken gewerkt. Wel: die jongens laat ik niet meer vallen. Ik heb dat ook aan Filip De Wilde gezegd (keeperstrainer bij de U21, nvdr.): Jullie mogen hem gerust oproepen maar ik doe het niet meer. Met Charly Musonda heb ik destijds hetzelfde gedaan. Ik wil die jongens hun carrière niet breken, hè. Nog zoiets, en dat zeg ik ook in algemene termen: spelers wiens vader altijd in de plaats belt en niet zelf de kloten heeft om zijn trainer te bellen, is niet geschikt om prof te worden.”


Mile Svilar werd geboren en getogen in Antwerpen, maar kan dus nog altijd voor Servië kiezen omdat pas na één EK- of WK-(kwalificatie)wedstrijd met de A-ploeg niet meer kan worden gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Gertje :bow:
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: De Rode Duivels

Bericht door Hans1981 »

Wat ne nek, dat Svilar'ke. We zullen het snel genoeg weten of dat terecht is. Straks tegen Man U.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: De Rode Duivels

Bericht door Bosko »

Hans1981 schreef: Wat ne nek, dat Svilar'ke. We zullen het snel genoeg weten of dat terecht is. Straks tegen Man U.
Mandje vol
Plaats reactie