De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: De Rode Duivels

Bericht door Bosko »

Fire schreef: LB? Maar wie dan, toch niet Jordan Lukaku?
Zie je Lukaku al verdedigen tegen Messi?
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: De Rode Duivels

Bericht door Fire »

Nee Bosko net daarom.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Pica schreef: T.Hazard heeft gisteren toch nog maar eens zijn kunnen getoond? Januzaj zit nog niet weer op dat niveau en Musonda is nog nooit op dat niveau geraakt. Duitse competitie schat ik minstens zo goed in als de Engelse trouwens.

Waar ik meer problemen mee heb is het ontbreken van een echte linksachter. Zie je Carrasco al verdedigen tegen Messi :mrgreen: ?
Ik heb de match gisteren niet gezien, dus geen idee over Thorgan.
Januzaj en Musonda waren maar 2 voorbeelden, as in 2 namen om toch in de gaten te houden. Het is nog een bijna volledig voetbalseizoen tot het WK hé. Idem voor mannen als Bakkali, Benteke, Cavanda, et cetera.

En op de linksachter heb je idd een probleem. Vertonghen is de enige optie. Nu goed, voor hetzelfde geld switcht Leko binnenkort terug naar een viermansverdediging, krijg je de grote comeback van De Bock en speelt die een dijk van een tweede seizoenshelft. Enfin, ik zeg maar wat, maar ik bedoel gewoon dat het seizoen nog lang is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Musonda of januzaj boven Thorgan verkiezen? en waarom da? :s
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: De Rode Duivels

Bericht door PetjeFCB »

Cedrinho schreef:
Pica schreef: T.Hazard heeft gisteren toch nog maar eens zijn kunnen getoond? Januzaj zit nog niet weer op dat niveau en Musonda is nog nooit op dat niveau geraakt. Duitse competitie schat ik minstens zo goed in als de Engelse trouwens.

Waar ik meer problemen mee heb is het ontbreken van een echte linksachter. Zie je Carrasco al verdedigen tegen Messi :mrgreen: ?
Ik heb de match gisteren niet gezien, dus geen idee over Thorgan.
Januzaj en Musonda waren maar 2 voorbeelden, as in 2 namen om toch in de gaten te houden. Het is nog een bijna volledig voetbalseizoen tot het WK hé. Idem voor mannen als Bakkali, Benteke, Cavanda, et cetera.

En op de linksachter heb je idd een probleem. Vertonghen is de enige optie. Nu goed, voor hetzelfde geld switcht Leko binnenkort terug naar een viermansverdediging, krijg je de grote comeback van De Bock en speelt die een dijk van een tweede seizoenshelft. Enfin, ik zeg maar wat, maar ik bedoel gewoon dat het seizoen nog lang is.
Bekijk match van gisteren nog eens opnieuw. Thorgan speelde echt een dijk van een wedstrijd. Een van de meest actieve en gevaarlijkste spelers op het veld. Steekt met jop en schouders boven musonda en januzaj.

Tis ook niet dat je pas op het einde van het seizoen gaat beslissen wie er bij hoort. Voorlopig verdient Thorgan een kans, heeft gisteren goed gepresteerd en verdient de kans om zich te bewijzen dat hij er bij hoort.

Januzaj, musonda en andere zullen sterk uit de hoek moeten komen om er nog bij te raken.

En sorry, ben fan van Bockie, maar die is toch ook geen optie hoor...
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef: Musonda of januzaj boven Thorgan verkiezen? en waarom da? :s
Heb je mijn post gelezen eigenlijk? Ik zei dus:
Cedrinho schreef: Januzaj en Musonda waren maar 2 voorbeelden, as in 2 namen om toch in de gaten te houden. Het is nog een bijna volledig voetbalseizoen tot het WK hé. Idem voor mannen als Bakkali, Benteke, Cavanda, et cetera.
Ik zeg dus gewoon dat dergelijke namen (1) slechts voorbeelden zijn en (2) in het oog gehouden mogen worden. Het is niet omdat op dit moment Thorgan beter is (volgens jullie, ik zag die niet meer aan het werk sinds hij bij svzw zat), dat dat binnen een half jaar nog zo is. Hetzelfde geldt voor anderen ook. Spelers kunnen uit vorm geraken, kunnen geblesseerd geraken, et cetera.


Soit. Wanneer moet de selectie van 23 gemaakt worden? (Dus niet de ruimere voorselectie, maar de effectieve definitieve selectie.)
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 12 okt 2017, 00:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door Stylisimo »

Thorgan speelt ondertussen bijna alles bij Gladbach en dat op een zeer hoog niveau. Musonda heeft behalve een paar invalbeurten in Spanje niks gedaan ondertussen.
Januzaj is uitleenbeurt na uitleenbeurt steeds verder weg gezakt, om nu een bijrolletje te spelen in Sociedad.
Dan kun je mss nog aan een Bakkali gaan denken. Uitgeleend aan Deportivo ondertussen. Haalde al meer uit z'n carrière dan de vorige 2, maar komt nog niet aan de enkels van Thorgan imo.

Thorgan moet je gewoon meenemen naar dat WK dus!
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Vertonghen als linksback kan inderdaad wel. Alleen moet je iemand extra centraal meenemen dan. Dan zie ik robby wel leanderke 'ik sta niet te vet' Dendoncker wel meepakken. Pfff :mrgreen:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: De Rode Duivels

Bericht door JRut »

De vraag was natuurlijk wat de selectie nu zou zijn. Om nu Thorgan thuis te laten, da's wat zot :mrgreen:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Ik heb de match gisteren niet gezien, dus geen idee over Thorgan.
Januzaj en Musonda waren maar 2 voorbeelden, as in 2 namen om toch in de gaten te houden. Het is nog een bijna volledig voetbalseizoen tot het WK hé. Idem voor mannen als Bakkali, Benteke, Cavanda, et cetera.
Dus je ziet de speler in kwestie niet spelen, vindt de 2 alternatieven die je zelf naar voren schuift ook onvoelde, maar toch zou je Thorgan niet meepakken?
Dude....
Thorgan speelt echt goed...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Ik heb de match gisteren niet gezien, dus geen idee over Thorgan.
Januzaj en Musonda waren maar 2 voorbeelden, as in 2 namen om toch in de gaten te houden. Het is nog een bijna volledig voetbalseizoen tot het WK hé. Idem voor mannen als Bakkali, Benteke, Cavanda, et cetera.
Dus je ziet de speler in kwestie niet spelen, vindt de 2 alternatieven die je zelf naar voren schuift ook onvoelde, maar toch zou je Thorgan niet meepakken?
Dude....
Thorgan speelt echt goed...
Zucht.
Ik zie vrijwel niemand spelen van die mannen, kan over niemand oordelen.
Ik zeg gewoon dat nu nog niet iemands rekening te maken valt voor binnen 6 maanden. Thorgan kan een terugval kennen, anderen kunnen boven water komen, noem maar op. Op 6 maanden kan veel gebeuren.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

de vraag is: wie zou je op basis van NU meepakken... op DIT moment. wat begin jij dan te lullen over toekomstige vorm?
Vertongen kan zijn been breken, Courtois kan een auto ongeval hebben, Lukaku kan Peniskanker krijgen.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Gratchski schreef: de vraag is: wie zou je op basis van NU meepakken... op DIT moment. wat begin jij dan te lullen over toekomstige vorm?
Vertongen kan zijn been breken, Courtois kan een auto ongeval hebben, Lukaku kan Peniskanker krijgen.
Heeft meer peniscellen dan de gemiddelde man naar het schijnt, dus in principe is de kans groter bij hem om dit voor te hebben.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Poll 'Rode Duivel vd kwali's' op Sporza.
http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.3080348" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dit moment 1 Radja, 2 Lukaku, 3 Meunier.
Zegt toch genoeg over de afwezigheid van nut van zo'n polls..
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

Cedrinho schreef: Poll 'Rode Duivel vd kwali's' op Sporza.
http://sporza.be/cm/sporza/extra/Poll/1.3080348" onclick="window.open(this.href);return false;
Op dit moment 1 Radja, 2 Lukaku, 3 Meunier.
Zegt toch genoeg over de afwezigheid van nut van zo'n polls..
Nut=clicks=geld.
Oh Frail.
Plaats reactie