De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: De Rode Duivels

Bericht door Okido »

Absoluut :) Alleen jammer van die mauve vlek in haar carrière, daar zal Mario toch ook niet zo gelukkig mee geweest zijn.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Okido schreef: Absoluut :) Alleen jammer van die mauve vlek in haar carrière, daar zal Mario toch ook niet zo gelukkig mee geweest zijn.
Over mauven gesproken. Zodadelijk die 2 paarse wereldtoppers is goed in het oog houden. Donckerke en Tielemans tegen Engeland B. En dan vooral Donckerke. Al genoeg mogen lezen over hun paarse talentenfabriek de voorbije weken. De enige die echt succesvol heeft aangesloten de laatste paar jaar is nog altijd Meunier. :FCB:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

Wat een schande, willen verliezen om in een kutbracket te komen. "Anders komen we in de kwartfinale Brazilië tegen" Wel, deze kakgeneratie wordt toch wereldkampioen, kunnen ze Brazilië toch gewoon uitschakelen?
Oh Frail.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RE: Re: De Rode Duivels

Bericht door leem »

GenGhibli schreef:
Okido schreef: Absoluut :) Alleen jammer van die mauve vlek in haar carrière, daar zal Mario toch ook niet zo gelukkig mee geweest zijn.
Over mauven gesproken. Zodadelijk die 2 paarse wereldtoppers is goed in het oog houden. Donckerke en Tielemans tegen Engeland B. En dan vooral Donckerke. Al genoeg mogen lezen over hun paarse talentenfabriek de voorbije weken. De enige die echt succesvol heeft aangesloten de laatste paar jaar is nog altijd Meunier. :FCB:
Die zijn dan ook bijzonder goed in het niet eerste worden, dus als je dan toch voor plaats twee gaat zet je ze ee beter op natuurlijk.

Verstuurd vanaf mijn Moto G (5) Plus met Tapatalk
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Dit is Tielemans zijn niveau niet. Niet sterk genoeg en denkt net niet snel genoeg.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gunt »

Clubpolska schreef: Wat een schande, willen verliezen om in een kutbracket te komen. "Anders komen we in de kwartfinale Brazilië tegen" Wel, deze kakgeneratie wordt toch wereldkampioen, kunnen ze Brazilië toch gewoon uitschakelen?
:brechtje:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

Gunt schreef:
Clubpolska schreef: Wat een schande, willen verliezen om in een kutbracket te komen. "Anders komen we in de kwartfinale Brazilië tegen" Wel, deze kakgeneratie wordt toch wereldkampioen, kunnen ze Brazilië toch gewoon uitschakelen?
:brechtje:
Is toch zo, al die bullshit, al drie tornooien 't zelfde. Bah, niets voor mij die Rode Duivels. #tousensemble
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Brugia
Tester
Berichten: 52
Lid geworden op: 27 jul 2017, 02:06
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Brugia »

Clubpolska schreef: Wat een schande, willen verliezen om in een kutbracket te komen. "Anders komen we in de kwartfinale Brazilië tegen" Wel, deze kakgeneratie wordt toch wereldkampioen, kunnen ze Brazilië toch gewoon uitschakelen?
Volledig mee eens.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Die andere tabelhelft nu zonder Spanje. :(
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Pica schreef: Zijn we al wereldkampioen?
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: De Rode Duivels

Bericht door DavidVM »

Pica schreef:
Pica schreef: Zijn we al wereldkampioen?
Nog 3 wedstrijden
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: De Rode Duivels

Bericht door Tiki Taka »

ipv. die 3-5-2, terug naar een 4-4-2 lijkt me een must en Debruyne komt veel te weinig in het spel voor, iets op vinden !
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3281
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: ipv. die 3-5-2, terug naar een 4-4-2 lijkt me een must en Debruyne komt veel te weinig in het spel voor, iets op vinden !
Hoe zou jij die 4-4-2 dan invullen en hoe zou die opstelling de problemen die we gisteren hadden, oplossen?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5311
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: De Rode Duivels

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef:
Tiki Taka schreef: ipv. die 3-5-2, terug naar een 4-4-2 lijkt me een must en Debruyne komt veel te weinig in het spel voor, iets op vinden !
Hoe zou jij die 4-4-2 dan invullen en hoe zou die opstelling de problemen die we gisteren hadden, oplossen?
Tegen de Brazilianen zal er teveel ruimte in de rug van de vleugelbacks Meunier en Carrasco/Chadli liggen en dat zou dodelijk zijn met die snelle flankspelers van Brazilie, daarom zou ik opteren voor een klassieke 4-4-2 of 4-4-1-1. Een ander probleem vind ik, is dat Debruyne aanvallend veel te weinig aan bod komt, ik zou hem als hangende spits gebruiken achter centrumspits Lukaku.
Mijn opstelling zou zijn; Courtois - Vertonghen / Kompany / Alderweireld / Meunier - Hazard / Dembele / Witsel (Fellaini) / Mertens -
Debruyne / Lukaku
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Een mooie start zou al zijn om De Bruyne van positie te wisselen met Witsel. Tegen Japan heeft Witsel 2-3x van buiten de 16 geschoten, iets waar De Bruyne stukken beter in is. De Bruyne liep continu achter Witsel, dat snap ik gewoonweg niet.
Plaats reactie