De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3198
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Pica »

Zijn we al wereldkampioen?
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door zegmaardag »

Pica schreef: Zijn we al wereldkampioen?
Nog niet!
! Remind me 33 days!
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: De Rode Duivels

Bericht door rambopirou »

Pica schreef: Zijn we al wereldkampioen?
Als we tegen Duitsland spelen ipv Brazilie in de kwartfinale en Hazard kan tonen wat hij nu al 3 weken toont hebben we een kans.
Ik denk dat enkel Brazilie en Spanje een stuk sterker zijn dan ons, Duitsland en Frankrijk hebben een beter team maar zitten toch ook niet in de goede flow en Argentinië is er toch zwakker op geworden ( Messi niet meegerekend dan :mrgreen: )
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: De Rode Duivels

Bericht door fcb 4 life »

Berre schreef:
rambopirou schreef: Wat gisteren toch enorm opviel is dat de tandem Meunier-Mertens totaaaal niet werkt. Vonden elkaar niet 1x , constant foute passes en loopbewegingen.
Als Mertens zo zwak blijft presteren gaan Januzaj/T.Hazard nog in de ploeg komen... Zou toch spijtig zijn!

Verder vond ik Carrasco-Hazard zéér sterk zowel aanvallend als verdedigend. Dat Carrasco maar snel terug bij de europese top terechtkomt want die heeft toch een enorm potentieel.

Ik zal nooit een Witsel fan zijn maar je kan er niet om heen dat hij echt wel nodig is om De Bruyne-Hazard optimaal te laten presteren. Dembele/Radja blijf ik veeeeel betere spelers vinden als Witsel maar de sleutels van ons team liggen in handen van De Bruyne-Hazard dus dan moet je er alles aan doen om die 2 in perfecte omstandigheden te laten spelen.

Denk eerder dat Meunier eruit gaat dan Mertens hoor. Meunier is verdedigend al zwak en aanvallend is het nu ook wel schrijnend.

Meunier doet my wat denken aan Lestienne. beide zeer talentvol maar eens het goed gaat een tijd. Gaan ze zweven en naast hun schoenen lopen.
Meunier waant zich al jaar of 2 een ster. Terwijl hij gewoon een degelijke rechtsback is.

Zou mij niet verbazen dat als hij tegen Costa Rica weer niet goed is. Dat Chadli op de RM gaat plaatsnemen.
Hoe kun je Meunier beschuldigen van naast zen schoenen te lopen? Op basis van wat komt dat?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: De Rode Duivels

Bericht door Clubpolska »

Op basis van eigen herseninhoud, hij kan er maw niet aan doen.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Ze zetten alle hoopvolle fans wel weer met de voetjes op de grond.
Hoe zwak is dit, zeg.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Nou Nou
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Wel, ze gaan alvast niet moe zijn vanavond.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: De Rode Duivels

Bericht door Okido »

Alethio schreef: Wel, ze gaan alvast niet moe zijn vanavond.
Gelukkig heeft Club intussen de training hervat, kunnen we ons daar aan opwarmen.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: De Rode Duivels

Bericht door Alethio »

Hoeveel kansen heeft Michy nodig, zeg. Gelukkig dat we Rom nog hebben.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Boyata toch wel goed eigenlijk. Plots is de toekomst al wat minder treurig in dat opzicht. Moet perfect kunnen in een kwalificatiereeks. Nog eentje erbij en je kan weer verder. Die zie ik eraan komen in Vanheusden. En misschien Mechele.
Gebruikersavatar
Okido
Belofte
Berichten: 295
Lid geworden op: 31 jul 2017, 15:26

Re: De Rode Duivels

Bericht door Okido »

Was al veel beter dan tegen Panama, maar opletten voor de vreugde want we speelden nog maar tegen Tunesië. Volgende match zal een eerst waardemeter worden, al reken ik Engeland met de huidige kern nog niet tot de absolute toplanden.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest!
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: De Rode Duivels

Bericht door t4nd »

Het zat allemaal mee, Tunesië moest komen en we kregen een (terechte) domme penalty mee in de 6de minuut. Geen waardemeter, maar wél leuk dat we het netjes konden uitspelen en er een galamatch van konden maken. We kunnen hier inderdaad geen conclusies uit trekken, maar in tegenstelling tot een hoop andere toplanden doen we wél wat er van ons verwacht wordt.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: De Rode Duivels

Bericht door GenGhibli »

Btw. Heleen Jaques is een betere analiste als Imke Courtois.
NastjaCeh
Tester
Berichten: 92
Lid geworden op: 05 jun 2017, 18:59

Re: De Rode Duivels

Bericht door NastjaCeh »

Ja , ze heeft wel iets :love: :lys:
Plaats reactie