De Rode Duivels

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Khas schreef: $$$$$$$$$
Groot gelijk. Ik zou ook weg zijn.
Absoluut gelijk dat ze even cashen, maar dan niet verschieten dat je (voorlopig) niet meer voor de rode Duivels uitkomt.

Je moet kiezen int leven.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

Khas schreef: $$$$$$$$$
Groot gelijk. Ik zou ook weg zijn.
Is nog niet weg natuurlijk, maar je kan hem - puur rationeel gezien - inderdaad geen ongelijk geven als hij de kans krijgen de financiële toekomst van zijn gezin in een paar jaar veilig te stellen. Je weet nooit op voorhand hoe lang een voetbalcarrière duurt...

Anderzijds is het misschien ook de enige kans die hem nu nog rest om met het oog op het WK wat meer aan spelen toe te komen. Die twee redenen samen gaan misschien de doorslag geven...

Toch vind ik het altijd jammer als een speler met het potentieel om basisspeler te worden bij een Europese topploeg (of minstens bij een subtopper in een topcompetitie), waar je toch ook niet slecht je boterham verdient, zich sportief gaat begraven. Maar da's de voetbalromanticus in mij die spreekt... die hoopt nog altijd dat hij zich bedenkt.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Ik zou het in zijn plaats misschien ook doen, maar dan liever NA het WK en liever naar pakweg Qatar dan naar China.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door Khas »

Fuck het wk. Tzijn centen
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3349
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: De Rode Duivels

Bericht door IsO »

https://www.sport1.de/transfermarkt/201 ... -fc-bayern

Eerste match voor zijn nieuwe ploeg alvast met 8-0 gaan verliezen op Shangai SIPG FC (ploeg van Hulk en Oscar).
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Eerlijk?

Die oproep op een Mechele, Vanaken en Limbombe eens op te roepen om eens kans te geven? LAAT MAAR!
Ze gaan toch niet meegaan naar het WK, dus laat ze nu maar bij ons, op training. Met de nodig rust die ze nodig hebben, maar de nodige training die onze ploeg nodig heeft. Extra belasting of druk hebben die gasten niet nodig. Blijf er met je fikken af en roep dergelijk spelers eens op in een augustusmaand of zo. Maar niet nu, in een dergelijke cruciale fase van de competitie.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: De Rode Duivels

Bericht door leem »

Als je echt het WK wil winnen (lol) dan zijn deze drie ook gewoon niet goed genoeg. Vol inzetten op spelers met ervaring op het hoogste niveau, Heel misschien trekken we het dan wel nog eens tot de halve finale.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Limbombe zou ik wel snappen hoor. Ik zie die zijn kansen op een WK zelfs vrij groot. Vanaken en Mechele echter niet.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef: Limbombe zou ik wel snappen hoor. Ik zie die zijn kansen op een WK zelfs vrij groot. Vanaken en Mechele echter niet.
Bwa, ik zou Martinez wel snappen als die nu Chadli en YFC meeneemt voor die linkerflank hoor.
Neemt ie echter Jordan mee ipv Limbombe, dat dan weer niet
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: De Rode Duivels

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Limbombe zou ik wel snappen hoor. Ik zie die zijn kansen op een WK zelfs vrij groot. Vanaken en Mechele echter niet.
Bwa, ik zou Martinez wel snappen als die nu Chadli en YFC meeneemt voor die linkerflank hoor.
Neemt ie echter Jordan mee ipv Limbombe, dat dan weer niet
Uiteraard zijn Chadli en YFC in principe beter. Maar Chadli speelt amper nog en YFC zit in China waar hij als spits uitgespeeld wordt. Dan heb je liever een Limbombe die elke wedstrijd speelt zeker?
Sowieso moeten het er voor die positie 2 worden uit die 3 keuzes. Jordan zou inderdaad redelijk belachelijk zijn.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: De Rode Duivels

Bericht door nesnaj713 »

Cedrinho schreef:
Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Limbombe zou ik wel snappen hoor. Ik zie die zijn kansen op een WK zelfs vrij groot. Vanaken en Mechele echter niet.
Bwa, ik zou Martinez wel snappen als die nu Chadli en YFC meeneemt voor die linkerflank hoor.
Neemt ie echter Jordan mee ipv Limbombe, dat dan weer niet
Uiteraard zijn Chadli en YFC in principe beter. Maar Chadli speelt amper nog en YFC zit in China waar hij als spits uitgespeeld wordt. Dan heb je liever een Limbombe die elke wedstrijd speelt zeker?
Sowieso moeten het er voor die positie 2 worden uit die 3 keuzes. Jordan zou inderdaad redelijk belachelijk zijn.
Waarom zou de keuze voor Jordan Lukaku belachelijk zijn? Speelt in een veel hoger aangeschreven competitie, maakt daar effectief minuten.

Ik denk niet dat jullie direct een supergoed zicht op hebben of hij al dan niet goed speelt daar?
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

nesnaj713 schreef:
Cedrinho schreef:
Gratchski schreef:
Cedrinho schreef: Limbombe zou ik wel snappen hoor. Ik zie die zijn kansen op een WK zelfs vrij groot. Vanaken en Mechele echter niet.
Bwa, ik zou Martinez wel snappen als die nu Chadli en YFC meeneemt voor die linkerflank hoor.
Neemt ie echter Jordan mee ipv Limbombe, dat dan weer niet
Uiteraard zijn Chadli en YFC in principe beter. Maar Chadli speelt amper nog en YFC zit in China waar hij als spits uitgespeeld wordt. Dan heb je liever een Limbombe die elke wedstrijd speelt zeker?
Sowieso moeten het er voor die positie 2 worden uit die 3 keuzes. Jordan zou inderdaad redelijk belachelijk zijn.
Waarom zou de keuze voor Jordan Lukaku belachelijk zijn? Speelt in een veel hoger aangeschreven competitie, maakt daar effectief minuten.

Ik denk niet dat jullie direct een supergoed zicht op hebben of hij al dan niet goed speelt daar?
Vergis je niet, Jordan heeft een ideaal profiel voor die plaats. Ik zei zelf al vaak dat JL een ideaal profiel heeft, net zoals Bolingoli om op die plek te spelen. Jordan mag direct als concurrent voor Limbombe komen van mij. Graag zelfs. Ze mogen er zelfs 7 mil voor betalen.
Maar hij kreeg zijn kans bij de RD en faalde, daarom zou ik het eerlijker vinden als Limbombe nu die kans krijgt die JL eerder kreeg.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: De Rode Duivels

Bericht door Fire »

Die redenering snap ik G. Maar Jordan heeft natuurlijk ondertussen ook wel wat bij geleerd. Dus ik zou ze graag beiden hun kans zien krijgen
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: De Rode Duivels

Bericht door Gratchski »

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180306_03393678" onclick="window.open(this.href);return false;

Na de Vrouwenraad hebben ook de sponsors van de Rode Duivels bezorgd gereageerd op de maker van het officiële WK-lied, de Brusselse rapper Damso. AB InBev, Coca-Cola, Carrefour, ING, Proximus en bouwbedrijf Besix willen een gesprek met de voetbalbond over de mogelijk vrouwonvriendelijke teksten van de artiest.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: De Rode Duivels

Bericht door zegmaardag »

Gratchski schreef: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180306_03393678" onclick="window.open(this.href);return false;

Na de Vrouwenraad hebben ook de sponsors van de Rode Duivels bezorgd gereageerd op de maker van het officiële WK-lied, de Brusselse rapper Damso. AB InBev, Coca-Cola, Carrefour, ING, Proximus en bouwbedrijf Besix willen een gesprek met de voetbalbond over de mogelijk vrouwonvriendelijke teksten van de artiest.
De Vrouwenraad: aka de bond der vastgeroeste foefen van lelijke wijven die nooit aandacht gekregen hebben in hun leven... Puur omdat ze de cactus award daar niet aanvaard hebben. Triestig bendeke.
Plaats reactie