Scheidsrechters

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Scheidsrechters

Bericht door Alethio »

...kan dat? Je kan jezelf toch niet serieus nemen, als dat zo is. Ben nu wel nog meer geïnteresseerd in die thesis. Heeft iemand de titel?
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Scheidsrechters

Bericht door Peet »

Alethio schreef: ...kan dat? Je kan jezelf toch niet serieus nemen, als dat zo is. Ben nu wel nog meer geïnteresseerd in die thesis. Heeft iemand de titel?
Ik zie niet in hoe ze het anders zouden doen?
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Scheidsrechters

Bericht door Alethio »

Je weet toch dat die verslagen allesbehalve compleet zijn? Tenzij het gaat om de rapportering, anders kan je niet anders dan wedstrijden bekijken, alle beslissingen oplijsten, en berekeningen maken, denk ik. Dit is maar één stap beter dan elke week naar Extra Time kijken en wat nattevingerwerk doen.

Edit: maar goed, zonder de thesis te zien wil ik niet te veel oordelen.
Laatst gewijzigd door Alethio op 10 okt 2016, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Scheidsrechters

Bericht door Peet »

Het slaat gewoon nergens op. Ik geloof niet in scheidsrechters met een dubbele agenda, hooguit in thuisfluiters.
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Scheidsrechters

Bericht door BB1891 »

Hier een link van de volledige thesis!

http://lib.ugent.be/fulltxt/RUG01/002/2 ... 001_AC.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

Zoals gezegd weet ik zelf niet in hoeverre dit echt kwaliteit is. Heb het gewoon zien passeren toen ik testraks tijdens de les wat door facebook aan het gaan was en heb dat maar snel gepost hier.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Scheidsrechters

Bericht door Peet »

Bie en Julie op pagina 1. Gestopt met lezen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Scheidsrechters

Bericht door Khas »

Dat lijkt me zo'n thesis, die je maakt als je nog moet beginnen een week voor de deadline.
Laatst gewijzigd door Khas op 10 okt 2016, 18:47, 1 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Scheidsrechters

Bericht door Peet »

Het is een verschrikkelijke titel. Als dit een voldoende was hoop ik dat het een goed pijpke was.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Scheidsrechters

Bericht door Alethio »

Bwa, 't is maar een thesis, natuurlijk. Dat moet niet al te fantastisch zijn om erdoor te zijn. De titel is nog het minste.
Ze zijn zich tenminste bewust van de tekortkoming (al zouden ze dat nog wat meer in de verf kunnen zetten hebben). Er is echt wel wat werk ingekropen, hoor, zeker als ze dit op één jaar gedaan hebben. Op het eerste gezicht, qua inspanning, ziet het er beter uit dan wat ik gemiddeld op mijn bureau krijg.
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Scheidsrechters

Bericht door Fire »

Dat stukje over bronnen alleen al zou een buis opleveren bij mij. Man toch... Ja we weten dat onze bron totaal onvolledig is en misschien ook wel fout maar bon...

Even uitleggen waarom je dan toch enkel! Die bron genomen hebt? Teveel moeite???
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Scheidsrechters

Bericht door JRut »

Peet schreef: Het is een verschrikkelijke titel. Als dit een voldoende was hoop ik dat het een goed pijpke was.
Wordt niet gepubliceerd als het geen voldoende was normaal gezien. Zelfs beschikbaar zonder aanmelding op de online bibliotheek van de universiteit, wat zou moeten betekenen dat het punt nog wat hoger lag.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: Scheidsrechters

Bericht door Alethio »

Ah, maken ze daar een verschil in? Ik dacht dat elke thesis online gepubliceerd werd (indien voldoende).
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Scheidsrechters

Bericht door JRut »

Alethio schreef: Ah, maken ze daar een verschil in? Ik dacht dat elke thesis online gepubliceerd werd (indien voldoende).
Binnen de rechten wel dacht ik. Vanaf een bepaald punt wordt hij ook beschikbaar voor niet-universiteitsmensen. Anders blijft hij binnenskamers en binnen de muren van de universiteit zelf. Kan anders zijn per faculteit hoor.
#hetishierbeter
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: Scheidsrechters

Bericht door PetjeFCB »

Volgens blauwzwartfans.be (waar ik het zag passeren) dingen ze mee naar de scriptieprijs 2016. Zullen dus wel deftige punten gekregen hebben...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Scheidsrechters

Bericht door Peet »

Ge zou zot moeten zijn om nog arbiter te willen worden.

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161011_02514378" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie