Derde klasse en lager

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Derde klasse en lager

Bericht door JRut »

Alles over derde klasse tot en met vierde provinciale heeft hier zijn plaats.

FC Doomkerke!
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Gratchski »

"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Khas »

Zou Wilmots misschien hier niet beter op zijn plaats zijn?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Brechtje »

Carrasco bracht meer dan de rest samen.
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: Derde klasse en lager

Bericht door nesnaj713 »

Brechtje schreef: Carrasco bracht meer dan de rest samen.
Zijn ze in de lagere klasses al weer begonnen? Wat een gekken, het seizoen is nog maar een maand afgelopen :hurr:
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

Serieuze (geld)problemen bij Coxyde, alle spelers mogen een andere ploeg zoeken.

Ondertussen heeft KVK Westhoek al een goede zaak gedaan door enkele iconen daar weg te plukken (Karel Ternier en Darius Hillewaere).

Kijk er naar uit om onze Blondel aan het werk te zien!!
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Brechtje »

Hoe is het nog met Cercle?
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Cedrinho »

WesthoekUnited schreef: Serieuze (geld)problemen bij Coxyde, alle spelers mogen een andere ploeg zoeken.

Ondertussen heeft KVK Westhoek al een goede zaak gedaan door enkele iconen daar weg te plukken (Karel Ternier en Darius Hillewaere).

Kijk er naar uit om onze Blondel aan het werk te zien!!
Aan je nickname te zien ben je kort bij Westhoek betrokken? Hou ons gerust op de hoogte van de matchkes daar. Ben wel benieuwd, zeker nu ik niet meer zelf kan gaan kijken.
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

Cedrinho schreef:
WesthoekUnited schreef: Serieuze (geld)problemen bij Coxyde, alle spelers mogen een andere ploeg zoeken.

Ondertussen heeft KVK Westhoek al een goede zaak gedaan door enkele iconen daar weg te plukken (Karel Ternier en Darius Hillewaere).

Kijk er naar uit om onze Blondel aan het werk te zien!!
Aan je nickname te zien ben je kort bij Westhoek betrokken? Hou ons gerust op de hoogte van de matchkes daar. Ben wel benieuwd, zeker nu ik niet meer zelf kan gaan kijken.
Ben niet actief binnen de club hoor. Wel volg ik alles op de voet. Was zelf men hele jeugdperiode actief bij KBS Poperinge die dan in de fusie is opgegaan met KVK Ieper ;).

Ben allesinds benieuwd wat dit seizoen gaat brengen..
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

SAMENWERKING BEËINDIGD

De Raad van Bestuur heeft net beslist de samenwerking met trainer Bart Mauroo stop te zetten wegens de tegenvallende resultaten. Er wordt op zoek gegaan naar een opvolger om na de winterstop de prestaties een nieuw elan te geven.

bron: http://www.kvkwesthoek.be/nl/nieuws/201 ... ndigd.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Was enigszins te verwachten na de tegenvallende resultaten, KVK staat nu 13 met maar 15punten.. Een schim van zichzelf vergeleken met vorig seizoen. Het aanstellen van een nieuwe T1 heeft volgens mij weinig zin. Liever wat investeren in versterking. Vorig jaar heeft Maertens ons verlaten na een interne ruzie.. Ook Blondel zou dit seizoen aansluiten maar tijdens de voorbereidingen afgelopen zomer werd het al snel duidelijk dat het niks zou worden. Dus wel enkele tegenslagen, maar geen merkwaardige versterkingen. Jammer voor een ploeg met zo'n mogelijkheden.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Derde klasse en lager

Bericht door JRut »

Zijn jullie vorig jaar niet overgegaan? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd? Indien ja, is het eerste seizoen in principe altijd lastig toch? Niet zakken betekent veel dan.

Twee mooie West-Vlaamse derby's geweest trouwens dit weekend: Wingene klopte Zwevezele (met Tim Smolders, Vincent Provoost en Henk Houwaert als trainer) in eigen huis. Wingene komt daardoor op 1 punt van Zwevezele, dat leider blijft. Lekker spannend. Leeft daar ook enorm, gezien de opgang dat Zwevezele maakte de laatste jaren. Tweede derby was Doomkerke-Ruiselede. Doomkerke ploeg van't stad natuurlijk!
#hetishierbeter
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

JRut schreef: Zijn jullie vorig jaar niet overgegaan? Of zit dat verkeerd in mijn hoofd? Indien ja, is het eerste seizoen in principe altijd lastig toch? Niet zakken betekent veel dan.

Twee mooie West-Vlaamse derby's geweest trouwens dit weekend: Wingene klopte Zwevezele (met Tim Smolders, Vincent Provoost en Henk Houwaert als trainer) in eigen huis. Wingene komt daardoor op 1 punt van Zwevezele, dat leider blijft. Lekker spannend. Leeft daar ook enorm, gezien de opgang dat Zwevezele maakte de laatste jaren. Tweede derby was Doomkerke-Ruiselede. Doomkerke ploeg van't stad natuurlijk!
Klopt, maar toch doet het pijn om Westhoek zo te zien.. Persoonlijk was ik wel fan van Geert Vuylsteke als T1 bij KVK.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Derde klasse en lager

Bericht door Cedrinho »

Werkt Yves Logie nog bij Westhoek? Indien ja, laat die gerust een tijdje overnemen. De 2 jaar dat ik hem als trainer had (enfin, ik was bij de beloften, hij bij de reserven maar enkele keren met de reserven meegedaan toen hij er trainer van was), vond ik dat echt een goeie trainer, recht voor de raap, geen favorietjes, duidelijke communicatie.
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

Kogel is door de kerk, was daarnet te lezen op fb van KVK:

Hugo Vandenheede wordt door de Raad van Bestuur aangesteld als nieuwe T1 van KVK Westhoek. Hugo was eerder actief bij Zwevezele, Eernegem en Koksijde. Welkom Hugo bij KVK Westhoek !
WesthoekUnited
Belofte
Berichten: 205
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:47
Locatie: Westhoek

Re: Derde klasse en lager

Bericht door WesthoekUnited »

KVK Westhoek maakt bekend dat het Coulibaly heeft kunnen strikken. De West-Vlaamse club strijdt in de tweede amateurliga volop voor het behoud en kan dus wel wat extra vuurkracht gebruiken.


http://www.voetbalnieuws.be/news/238269 ... _in_België" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door WesthoekUnited op 08 feb 2017, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie