[JPL] Transfers

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Clubpolska schreef: No way dat Lombaerts naar een ploeg als KVO wil.
Volgens Coucke wel.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Alethio »

Boëtius naar Genk.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: [JPL] Transfers

Bericht door PetjeFCB »

Lombaerts en KVO

You gotta be kidding me

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170203_02710459" onclick="window.open(this.href);return false;
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: [JPL] Transfers

Bericht door fcb 4 life »

Wtf zeg
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Clubpolska »

Absurd. Anderzijds heeft ie wel een mooie carrière gehad
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Gratchski »

Er zit een zware logica achter hoor.
Ik snap hem wel, die kerel kan ook zwaaaaar gaan verdienen ginder. Speelt KVO Europees, is die zeker naar daar.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Clubpolska »

Mja, kan mij niet inbeelden dat het meer is dan hetgeen hij kan verdienen bij een grote Belgische club. Oostende lijkt mij zowat best of the rest.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Stylisimo »

Dacht dat Europees voor Oostende uitgesloten was volgend jaar? Door die financial fair-play enzo niet?
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Khas »

HNB over Vadis
Maar toch moet Legia niet te fel hopen dat de 3-voudige Rode Duivel straks bijtekent. Met nog één jaar contract voor de boeg zullen alle partijen gebaat zijn met een transfer. Als anderlecht straks Tielemans en/of Dendoncker verkoopt, zullen ze automatisch wel bij Odjidja uitkomen en die wil best eens luisteren naar wat zijn ex-ploeg te bieden heeft.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: [JPL] Transfers

Bericht door IsO »

Khas schreef: HNB over Vadis
Maar toch moet Legia niet te fel hopen dat de 3-voudige Rode Duivel straks bijtekent. Met nog één jaar contract voor de boeg zullen alle partijen gebaat zijn met een transfer. Als anderlecht straks Tielemans en/of Dendoncker verkoopt, zullen ze automatisch wel bij Odjidja uitkomen en die wil best eens luisteren naar wat zijn ex-ploeg te bieden heeft.
Zou me niet verbazen. In Fan stond een interview met hem waarin stond dat één van de redenen waarom hij vertrokken is bij anderlecht was dat hij geen erkenning (lees: verbeterd contract) kreeg. Achteraf bleek echter dat ze hem wel een verbeterd voorstel hadden gedaan, maar dat zijn toenmalige manager hem dat gewoon nooit heeft meegedeeld, omdat hij door een transfer van Vadis naar het buitenland meer kon cashen.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Tiki Taka »

Khas schreef: HNB over Vadis
Maar toch moet Legia niet te fel hopen dat de 3-voudige Rode Duivel straks bijtekent. Met nog één jaar contract voor de boeg zullen alle partijen gebaat zijn met een transfer. Als anderlecht straks Tielemans en/of Dendoncker verkoopt, zullen ze automatisch wel bij Odjidja uitkomen en die wil best eens luisteren naar wat zijn ex-ploeg te bieden heeft.
Laat hem maar naar de mauve gaan, in al die seizoenen hier niet 1 platte prijs gepakt met deze man in de ploeg, die ook al geen toonbeeld is van een hyper professionele speler die echt bezig is met zijn vak. Intrinsiek veel kwaliteiten dat wel, maar het komt er veel te weinig uit.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Gratchski »

Tiki Taka schreef:
Khas schreef: HNB over Vadis
Maar toch moet Legia niet te fel hopen dat de 3-voudige Rode Duivel straks bijtekent. Met nog één jaar contract voor de boeg zullen alle partijen gebaat zijn met een transfer. Als anderlecht straks Tielemans en/of Dendoncker verkoopt, zullen ze automatisch wel bij Odjidja uitkomen en die wil best eens luisteren naar wat zijn ex-ploeg te bieden heeft.
Laat hem maar naar de mauve gaan, in al die seizoenen hier niet 1 platte prijs gepakt met deze man in de ploeg, die ook al geen toonbeeld is van een hyper professionele speler die echt bezig is met zijn vak. Intrinsiek veel kwaliteiten dat wel, maar het komt er veel te weinig uit.
Ja, want spelers kunnen 4 jaar later niet plotseling anders zijn.
Jongens toch TT.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Alethio »

Genk neemt Malinovsky definitief over. Moet blijkbaar ofwel een betaalbare optie geweest zijn, ofwel geven ze onkarakteristiek veel geld uit.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Khas »

Alethio schreef: Genk neemt Malinovsky definitief over. Moet blijkbaar ofwel een betaalbare optie geweest zijn, ofwel geven ze onkarakteristiek veel geld uit.
Genk gooit toch graag en vaak enkele miljoenen tegen een transfer aan?
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: [JPL] Transfers

Bericht door Alethio »

Ja? Ik kan me niet echt miljoenentransfers herinneren (wat natuurlijk niets zegt). Ik vraag me af hoeveel hij gekost heeft, ik schat hem misschien duurder in dan hij geweest is?
Plaats reactie