KRC Genk

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Met alle respect, maar Pozuelo is toch een klasse beter dan Vanaken.
Straf, veruit best voetballende ploeg van de competitie en straks in play off2 te bezichtigen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Pica »

Gij kent echt er geen kloten van é :mrgreen:
Iedereen die 2 goeie matchen speelt is direct beter dan wat we hebben.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: KRC Genk

Bericht door Tiki Taka »

Pica schreef: Gij kent echt er geen kloten van é :mrgreen:
Iedereen die 2 goeie matchen speelt is direct beter dan wat we hebben.
Die kerel heeft al meer dan 2 goede matchen gespeeld hoor, en heeft bijv. bij analisten zoals Verheyen en Vandenbempt,
toch mannen met kennis van zaken, een streepje voor. :teach:
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3207
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Pica »

Tiki Taka schreef:
Pica schreef: Gij kent echt er geen kloten van é :mrgreen:
Iedereen die 2 goeie matchen speelt is direct beter dan wat we hebben.
Die kerel heeft al meer dan 2 goede matchen gespeeld hoor, en heeft bijv. bij analisten zoals Verheyen en Vandenbempt,
toch mannen met kennis van zaken, een streepje voor. :teach:
Diezelfde mannen hebben Vazquez ook de hemel ingeprezen bijvoorbeeld. Of Tielemans. Vinden Frank the Tank goed genoeg als keeper voor anderlecht en prezen Kaliciniks al de zevende hemel in.

Pozuelo heeft iets meer magie dan Vanaken, wat ik apprecieer, maar Vanaken heeft een extra long vergeleken met die gast. MPH kiest maar al te graag voor de extra long ipv wat extra magie. Vazquez en Gedoz kunnen dat bevestigen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: KRC Genk

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: Met alle respect, maar Pozuelo is toch een klasse beter dan Vanaken.
Straf, veruit best voetballende ploeg van de competitie en straks in play off2 te bezichtigen.
Couldn't disagree more.

Doelpuntensaldo +1 zeker? Dan ben je al zeker niet de best voetballende ploeg van de competitie, met zekerheid niet.
#hetishierbeter
felix da housecat
Belofte
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 jul 2016, 16:05

Re: KRC Genk

Bericht door felix da housecat »

Pozuelo is echt goed maar onderschat aub Vanaken niet. Is echt een schitterende voetballer hoor. Altijd al grote fan van geweest. Die kan echt alles. Heeft gewoon wat minder uitstraling mss..

Bij Genk ben ik trouwens meer fan van Malinovsky. Ik ga nooit die zijn twee Europese wereldgoalen tegen Charleroi vergeten toen hij nog bij Loehansk speelde. Vond het echt superzot dat Genk die kocht of huurde. Speelde bij Genk dan ook al echt goed (heb hem paar keer bejubeld op dit forum), maar wat in de schaduw van Pozuelo, tot hij zwaar geblesseerd geraakte. Nu terug boven water. Hoop ergens dat hij ooit voor ons komt spelen.

En wat mis ik Ryan toch. Grote meneer door aanbod anderlecht neer te leggen en bij Genk te spelen. Zal daardoor altijd superveel respect van mij krijgen. Gisteren was mij terug opgevallen wat een gracieuse, technisch verfijnde keeper dat wel niet is. Speelt nog altijd echt goed.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: KRC Genk

Bericht door Flufferd »

felix da housecat schreef: Pozuelo is echt goed maar onderschat aub Vanaken niet. Is echt een schitterende voetballer hoor. Altijd al grote fan van geweest. Die kan echt alles. Heeft gewoon wat minder uitstraling mss..

Bij Genk ben ik trouwens meer fan van Malinovsky. Ik ga nooit die zijn twee Europese wereldgoalen tegen Charleroi vergeten toen hij nog bij Loehansk speelde. Vond het echt superzot dat Genk die kocht of huurde. Speelde bij Genk dan ook al echt goed (heb hem paar keer bejubeld op dit forum), maar wat in de schaduw van Pozuelo, tot hij zwaar geblesseerd geraakte. Nu terug boven water. Hoop ergens dat hij ooit voor ons komt spelen.

En wat mis ik Ryan toch. Grote meneer door aanbod anderlecht neer te leggen en bij Genk te spelen. Zal daardoor altijd superveel respect van mij krijgen. Gisteren was mij terug opgevallen wat een gracieuse, technisch verfijnde keeper dat wel niet is. Speelt nog altijd echt goed.
Ryan hezft zelf gezegd dat als anderlecht 3 weken later nog eens had geprobeerd hij gewoon ging gaan, dacht gewoons dat er nog wat beters ging komen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: KRC Genk

Bericht door Cedrinho »

Lijkt me verdraaide woorden. Voor zover ik me herinneren zij Maty dat hij niet weet wat hij zou hebben gedaan als op de laatste dag van de mercato er nog steeds enkel van rsca interesse zou zijn omdat het dan sportief gezien ERG moeilijk zou zijn om te weigeren.
Ik heb hem nergens weten zeggen dat hij zou gaan naar rsca, wel dat het een erg moeilijke beslissing zou geweest zijn in geval van. Toch nog iets anders.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: KRC Genk

Bericht door Peet »

Als die boel wat samen kunnen houden gaan ze er volgend jaar dichtbij zijn.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RE: Re: KRC Genk

Bericht door JRut »

Peet schreef: Als die boel wat samen kunnen houden gaan ze er volgend jaar dichtbij zijn.
Ik heb dat vorig jaar ook gehoord :mrgreen:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: KRC Genk

Bericht door Fire »

Inderdaad
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: KRC Genk

Bericht door Bosko »

Waren er toch bij? Kwamen maar één puntje tekort.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: KRC Genk

Bericht door Khas »

Bosko schreef: Waren er toch bij? Kwamen maar één puntje tekort.
Nog steeds in de running om volgend jaar CL te spelen.
:teach:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: KRC Genk

Bericht door Peet »

Lach maar. :-(
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: KRC Genk

Bericht door fcb 4 life »

Berge kan naar Monaco voor 15milj
Plaats reactie