Extra Time, La Tribune, Vista!, SportsLateNight, ...

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door fcb 4 life »

:shock:
Gebruikersavatar
dacoster
Jeugdspeler
Berichten: 136
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:48
Locatie: Vitória, Brasil

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door dacoster »

Peet heeft ook gewoon gelijk.
Voetbal en vrouwen is gewoon iets dat niet samen gaat. Net zoals mannen en make-up niet samen gaan, dat is nu eenmaal zo.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Cedrinho »

Peet schreef:
Clubpolska schreef:
Peet schreef: Jammer dat vrouwen toch altijd op hun uiterlijk moeten worden beoordeeld.. Ook in voetbalprogramma's. Ze hebben nochtans één ding gemeen: ze bakken er niks van.
Al vind ik nog veel erger wat een Geert De Vlieger daar nog zit te doen, spartelt toch ook maar van cliché naar cliché.

@Gratchski: ga binnenkort eens langs op de Keizer Karel Cup. 150 damesploegen, jaarlijks feestje van de lesbo-scene zaterdagavond.
Wat een post :brechtje:
Het is toch waar? Die worden enkel gekozen om hun schoon kopje, maar brengen werkelijk niks bij aan de discussie. Lijkt me het werk van een gehaaide marketeer om er al gauw een vrouw bij te plaatsen.
Het zijn niet allemaal Hilde Van Malderens hoor.. Een écht goede analiste heb ik nog niet gevonden (iets zegt me dat Erika Van Tielen dat goed zou doen), maar Imke doet dat toch niet zo heel slecht vind ik? :dunno:
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Khas »

Ik vind het vooral straf dat die een schoon koppeke worden toegeschreven.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RE: Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door BinonFCB »

Khas schreef: Ik vind het vooral straf dat die een schoon koppeke worden toegeschreven.
Ik was mij aan het afvragen welke schone het zou kunnen zijn. Nog niet tegengekomen.
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door zegmaardag »

Cedrinho schreef:
Peet schreef:
Clubpolska schreef:
Peet schreef: Jammer dat vrouwen toch altijd op hun uiterlijk moeten worden beoordeeld.. Ook in voetbalprogramma's. Ze hebben nochtans één ding gemeen: ze bakken er niks van.
Al vind ik nog veel erger wat een Geert De Vlieger daar nog zit te doen, spartelt toch ook maar van cliché naar cliché.

@Gratchski: ga binnenkort eens langs op de Keizer Karel Cup. 150 damesploegen, jaarlijks feestje van de lesbo-scene zaterdagavond.
Wat een post :brechtje:
Het is toch waar? Die worden enkel gekozen om hun schoon kopje, maar brengen werkelijk niks bij aan de discussie. Lijkt me het werk van een gehaaide marketeer om er al gauw een vrouw bij te plaatsen.
Het zijn niet allemaal Hilde Van Malderens hoor.. Een écht goede analiste heb ik nog niet gevonden (iets zegt me dat Erika Van Tielen dat goed zou doen), maar Imke doet dat toch niet zo heel slecht vind ik? :dunno:
Imke Courtois doet het niet slechter dan een De Vlieger... Maar zet mij daar ook gerust om wat open deuren te gaan instampen & voetbal clichés te verkondigen die 90% van de tijd nog eens naast de kwestie zijn ook...
Gebruikersavatar
R_uben94
A-kern
Berichten: 552
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:20
Locatie: Limburg

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door R_uben94 »

Imke Courtois kijkt precies toch niet veel voetbal. Hoe vaak heb ik haar al horen zeggen 'Ik heb nog geen match van de ... gezien', van Turkije kende ze enkel Arda...
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Peet »

Panenka en de voorbeschouwingen zijn van zo'n dramatisch niveau dat je er bij zou gaan huilen. Die Courtois leest haar voorgekauwde nutteloze zaken voor, Mulder speelt zijn typetje over "Passie", Odoi, die probeert zo wat grappig te zijn, nuja. Dit allemaal om zo'n groot mogelijk publiek aan te spreken (vrouw als excuus-truus, grappige keeskop en nog wat ja-knikkers). Ik ben geen fan van Bob Peeters, maar hield wel van zijn quote toen hij aan tafel zat: "Sorry dat het effe over voetbal gaat he".
Maar opvallendste is toch dat ze die De Vlieger blijven uitnodigen... komt nooit eens met iets dat op een analyse lijkt.

Een Frankrijk-Zwitserland was een tijdje geleden op 6-2 geëindigd.

Vannieuwkerke à De Vlieger: Heb je dan wel vertrouwen om zo'n wedstrijd aan te vangen, heb jij dat ooit meegemaakt Geert?
De Vlieger: Ja, dat heb ik toch enkele keren meegemaakt in mijn carrière, ja. Dan moet je als ploeg reageren op het veld (grijnst).
Stilte in de zaal.

Gelukkig kwam Sonck dan op de proppen met het feit dat maar 8/9 spelers van de 22 toen speelden :).
BB1891
A-kern
Berichten: 580
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:47
Locatie: Antwerpen

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door BB1891 »

Mulder was leuk in het begin, maar nu is het ronduit irritant. Vanaf het een beetje over tactiek gaat speelt hij weer zijn typetje en is er totaal niets van deftige analyse. Daarom dat ik Van Wijk gisteren wel eens leuk vond, je mag lachen over zijn trainersreputatie maar heeft in die ene uitzending meer nuttige dingen gezegd dan een De Vlieger heel het EK.
Peet
Sleutelspeler
Berichten: 3422
Lid geworden op: 30 mei 2016, 08:38
Locatie: Gent

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Peet »

Misschien dat ik het toch nog eens opzoek dan :mrgreen:.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Gratchski »

Mulder gaan we even niet zien. Vanacht onwel geworden na de uitzending.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Clubpolska »

Gratchski schreef: Mulder gaan we even niet zien. Vanacht onwel geworden na de uitzending.
Hopen dat hij in orde is! Desondanks ga ik zijn gratuite-applaus-uitspraken hé-le-maal niet missen.
Oh Frail.
Rendinho
Alfabetische Tweede
Berichten: 566
Lid geworden op: 30 mei 2016, 12:13

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door Rendinho »

Ja kom als je Carrasco als rechtsback hebt staan op je papiertje... mss grappig voor het publiek die weinig van voetbal kent, maar frustrerend voor degene die een degelijke analyse willen zien. Er zit idd niemand aan die tafel die echt iets nuttigs kan zeggen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door JRut »

Rendinho schreef: Ja kom als je Carrasco als rechtsback hebt staan op je papiertje... mss grappig voor het publiek die weinig van voetbal kent, maar frustrerend voor degene die een degelijke analyse willen zien. Er zit idd niemand aan die tafel die echt iets nuttigs kan zeggen.
Leekens had het nochtans ook gezien als verdediger in de flankaanvaller Meunier. Dus zo gek is dat voorstel allemaal niet. Om er nu zo over door te drammen, dat is weer iets anders. En verandert niets aan het feit dat de analyses van Mulder vreselijk zijn voor de rest.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
MattJensen
A-kern
Berichten: 589
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:01
Locatie: Humbeek

Re: RE: Re: Extra Time, Stadion, La Tribune...

Bericht door MattJensen »

Rendinho schreef: Ja kom als je Carrasco als rechtsback hebt staan op je papiertje... mss grappig voor het publiek die weinig van voetbal kent, maar frustrerend voor degene die een degelijke analyse willen zien. Er zit idd niemand aan die tafel die echt iets nuttigs kan zeggen.
Simeone vindt dit leuk.
#ZonderJenne
Plaats reactie