AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Gratchski schreef: Deze manager en voorzitter mogen ook wel eens uit de media blijven en vooral: minder zagen over de arbitrage.
.
Mag ik dit kopiëren en plakken in jullie topic?
Als de VAR iets belachelijks doet en dit in de media door iedereen bevestigd wordt dat Gent echt wel benadeeld wordt , dan is het zagen .( En k weet ook wel dat Gent niet goed meer speelt de laatste 2 wedstrijden ...)
Maar wat doen jullie nu?
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Tds schreef:
Gratchski schreef: Deze manager en voorzitter mogen ook wel eens uit de media blijven en vooral: minder zagen over de arbitrage.
.
Mag ik dit kopiëren en plakken in jullie topic?
Als de VAR iets belachelijks doet en dit in de media door iedereen bevestigd wordt dat Gent echt wel benadeeld wordt , dan is het zagen .( En k weet ook wel dat Gent niet goed meer speelt de laatste 2 wedstrijden ...)
Maar wat doen jullie nu?
Ah, gaan we momentopnames doen?
Bekijk het eens over een seizoen en bekijken hoeveel keer beide voorzitters en managers in de media kwamen ;-)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Gratchski schreef:
Tds schreef:
Gratchski schreef:

Ah, gaan we momentopnames doen?
Bekijk het eens over een seizoen en bekijken hoeveel keer beide voorzitters en managers in de media kwamen ;-)
Beetje flauwe reactie dit , zolang het goed gaat/ging met jullie (ondanks het slechte voetbal en de "cadeautjes " die jullie vd VAR gekregen hebben) hoorden we jullie voorzitter natuurlijk niet ....
Laatst gewijzigd door Tds op 07 mei 2018, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: AA Gent

Bericht door nesnaj713 »

Tds schreef:
Gratchski schreef: Deze manager en voorzitter mogen ook wel eens uit de media blijven en vooral: minder zagen over de arbitrage.
.
Mag ik dit kopiëren en plakken in jullie topic?
Als de VAR iets belachelijks doet en dit in de media door iedereen bevestigd wordt dat Gent echt wel benadeeld wordt , dan is het zagen .( En k weet ook wel dat Gent niet goed meer speelt de laatste 2 wedstrijden ...)
Maar wat doen jullie nu?
Je hebt volledig gelijk. Wat Verhaeghe doet, vind ik persoonlijk niet kunnen en ik ben gedegouteerd door zijn uitspraken.

Dat jij nu plots je gelijk moet komen halen, dat is flauw. Enkel als je kunt stoken, kom je hier iets posten. Toch logisch dat iedereen zo op jou reageert. Neem voorbeeld aan Flufferd, anderlecht-fan, maar die wordt hier wel gerespecteerd omdat die nog wat normaal doet.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: AA Gent

Bericht door JRut »

Tds schreef: Beetje flauwe reactie dit , zolang het goed gaat/ging met jullie (ondanks het slechte voetbal en de "cadeautjes " die jullie vd VAR gekregen hebben) hoorden we jullie voorzitter natuurlijk niet ....
Je mag vinden dat de reactie van Verhaeghe flauw was. Onze trainer deed het wel met klasse, daar kan Anatooltje nog iets van leren of zijn we vergeten hoe hij de scheidsrechter aanging na de wedstrijd in Charleroi tijdens de reguliere.

Wil je trouwens stoppen met insinueren dat het goed ging met ons op basis van slecht voetbal en cadeautjes? We hebben de hele competitie gedomineerd, door eigen sterkte met heel sterk voetbal en door zwakte van tegenstanders. Waarvoor dank. Indien je niet bereid bent te stoppen, mag je altijd de cadeautjes oplijsten in wedstrijden waar we VAR hebben gehad. Verder dan Zulte-Waregem kom je volgens mij niet.
#hetishierbeter
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Hahahaha , ET ( en Marc Degryse ) gezien ?
Laatst gewijzigd door Tds op 07 mei 2018, 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: AA Gent

Bericht door Bosko »

Tds schreef: Hahahaha , ET ( en Marc Degryse ) gezien ?
Misschien onderscheid leren maken tussen matchen met en zonder VAR. En vandaag HLN eens lezen.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: AA Gent

Bericht door JRut »

Tds schreef: Hahahaha , ET ( en Marc Degryse ) gezien ?
Die Marc die fases als "bevoordeling" beschouwt waarin simpelweg de regels worden gevolgd? Verder dan op Zulte komt hij ook niet.

Simpele ziel.
#hetishierbeter
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Bosko schreef:
Tds schreef: Hahahaha , ET ( en Marc Degryse ) gezien ?
Misschien onderscheid leren maken tussen matchen met en zonder VAR. En vandaag HLN eens lezen.
HLN, neen dank u
kwek kwek kwek
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

JRut schreef: Simpele ziel.
Vind u ook lief :love:
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Tds schreef:
JRut schreef: Simpele ziel.
Vind u ook lief :love:
En over de kern van de zaak niet reageren.

Grote meneer.
Tds
Jeugdspeler
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 jul 2016, 18:18

Re: AA Gent

Bericht door Tds »

Pica schreef:
Tds schreef:
JRut schreef: Simpele ziel.
Vind u ook lief :love:
En over de kern van de zaak niet reageren.

Grote meneer.
Kern vd zaak ?? Dat jullie pas reageren als jullie de VAR tegen jullie hebben (al dan niet juist) . Dat jullie hier "kakken" op De Witte en badmutse als zij reageren over de VAR. Beiden ( De Witte en VARhaegen :D ) hebben gelijk, de ene heeft het al iets beter verwoord dan de andere.
Heb geen zin om alles op te zoeken , maar jullie hebben niet te klagen gehad wat arbitrage betreft ( met of zonder VAR).
Nu ga ik jullie laten , heb beetje schrik gekregen van jullie.
Op graven staan , elkaars gezicht vertimmeren (https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180507 ... e=facebook" onclick="window.open(this.href);return false;), .... niet zo mijn ding
CU.
kwek kwek kwek
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3206
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Pica »

Als het over de kern gaat, plots geen zin om het op te zoeken. Kwekt ergens anders é
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: AA Gent

Bericht door Bosko »

Tds schreef:
Pica schreef:
Tds schreef:
JRut schreef: Simpele ziel.
Vind u ook lief :love:
En over de kern van de zaak niet reageren.

Grote meneer.
Kern vd zaak ?? Dat jullie pas reageren als jullie de VAR tegen jullie hebben (al dan niet juist) . Dat jullie hier "kakken" op De Witte en badmutse als zij reageren over de VAR. Beiden ( De Witte en VARhaegen :D ) hebben gelijk, de ene heeft het al iets beter verwoord dan de andere.
Heb geen zin om alles op te zoeken , maar jullie hebben niet te klagen gehad wat arbitrage betreft ( met of zonder VAR).
Nu ga ik jullie laten , heb beetje schrik gekregen van jullie.
Op graven staan , elkaars gezicht vertimmeren (https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180507 ... e=facebook" onclick="window.open(this.href);return false;), .... niet zo mijn ding
CU.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05/07 ... onderzoek/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://m.nieuwsblad.be/cnt/blslu_02882703" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
nesnaj713
Supersub
Berichten: 1208
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:54
Locatie: Lommel

Re: AA Gent

Bericht door nesnaj713 »

Bosko schreef:
Tds schreef:
Pica schreef:
Tds schreef:
Vind u ook lief :love:
En over de kern van de zaak niet reageren.

Grote meneer.
Kern vd zaak ?? Dat jullie pas reageren als jullie de VAR tegen jullie hebben (al dan niet juist) . Dat jullie hier "kakken" op De Witte en badmutse als zij reageren over de VAR. Beiden ( De Witte en VARhaegen :D ) hebben gelijk, de ene heeft het al iets beter verwoord dan de andere.
Heb geen zin om alles op te zoeken , maar jullie hebben niet te klagen gehad wat arbitrage betreft ( met of zonder VAR).
Nu ga ik jullie laten , heb beetje schrik gekregen van jullie.
Op graven staan , elkaars gezicht vertimmeren (https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180507 ... e=facebook" onclick="window.open(this.href);return false;), .... niet zo mijn ding
CU.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/05/07 ... onderzoek/" onclick="window.open(this.href);return false;

https://m.nieuwsblad.be/cnt/blslu_02882703" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Plaats reactie