AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Blij dat het boek dan toch is uitgekomen.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: AA Gent

Bericht door Clubpolska »

Jammer dat er geen enkel stadion gebouwd kan worden zonder al die vieze spelletjes.
Oh Frail.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

Verscheidene fans van AA Gent hebben de auteur van het boek ‘De Illegale Ghelamco Arena’ bedreigd. De man is zo onder de indruk, dat hij in samenspraak met Standaard Boekhandel de boekvoorstelling heeft afgelast.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/ge ... t~a20331bc" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

zalige publiciteit voor die kerel en zijn boek.

Wel weer 'schoon' hoe de gent sups in de media komen... Vormer bedreigen ( verscheidene keren), nu dit...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: AA Gent

Bericht door DavidVM »

Gratchski schreef: zalige publiciteit voor die kerel en zijn boek.

Wel weer 'schoon' hoe de gent sups in de media komen... Vormer bedreigen ( verscheidene keren), nu dit...
Ge kunt u ook afvragen waarom die reacties, tis nu niet dat ze hun stadion nu gaan moeten afbreken
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: AA Gent

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

DavidVM schreef:
Gratchski schreef: zalige publiciteit voor die kerel en zijn boek.

Wel weer 'schoon' hoe de gent sups in de media komen... Vormer bedreigen ( verscheidene keren), nu dit...
Ge kunt u ook afvragen waarom die reacties, tis nu niet dat ze hun stadion nu gaan moeten afbreken
Een illegaal gebouwde veranda moet je toch ook afbreken ?

Zonder al hun gefoefel achter de schermen, dubieuze constructies via intercommunales, het stadsbestuur en dergelijke hadden ze de financiering van hun stadion nooit rond kunnen krijgen. Heel het project stinkt van uren in de wind.
Als ze dat allemaal moeten terugdraaien .. veel succes in vierde klasse !
Laatst gewijzigd door vanGentmaarvoorClub op 14 jan 2018, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef:
DavidVM schreef:
Gratchski schreef: zalige publiciteit voor die kerel en zijn boek.

Wel weer 'schoon' hoe de gent sups in de media komen... Vormer bedreigen ( verscheidene keren), nu dit...
Ge kunt u ook afvragen waarom die reacties, tis nu niet dat ze hun stadion nu gaan moeten afbreken
Een illegaal gebouwde veranda moet je toch ook afbreken ?

Zonder al hun gefoefel achter de schermen, dubieuze constructies via intercommunales, het stadsbestuur en dergelijke hadden ze de financiering van hun stadion nooit rond kunnen krijgen. Heel het project stinkt van uren in de wind.
Als ze dat allemaal moeten terugdraaien .. veel succes in vierde klasse !
Never gonna happen, mate.. Never gonna happen.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: AA Gent

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Cedrinho schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
DavidVM schreef:
Gratchski schreef: zalige publiciteit voor die kerel en zijn boek.

Wel weer 'schoon' hoe de gent sups in de media komen... Vormer bedreigen ( verscheidene keren), nu dit...
Ge kunt u ook afvragen waarom die reacties, tis nu niet dat ze hun stadion nu gaan moeten afbreken
Een illegaal gebouwde veranda moet je toch ook afbreken ?

Zonder al hun gefoefel achter de schermen, dubieuze constructies via intercommunales, het stadsbestuur en dergelijke hadden ze de financiering van hun stadion nooit rond kunnen krijgen. Heel het project stinkt van uren in de wind.
Als ze dat allemaal moeten terugdraaien .. veel succes in vierde klasse !
Never gonna happen, mate.. Never gonna happen.
Laat mij toch eens dromen, zeg :-)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Siegfried Bracke neemt ontslag uit de cvba Arteveldestadion op basis van wat hij gisteren in de media las en bijkomende informatie die hij heeft verzameld.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/si ... t~a3640ee2" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik ben benieuwd naar die bijkomende informatie :P Zeg het, Siegfried, dan doede ne keer iets goeds in uw politieke carrière..
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: AA Gent

Bericht door fcb 4 life »

vanGentmaarvoorClub schreef:
Cedrinho schreef:
vanGentmaarvoorClub schreef:
DavidVM schreef:
Ge kunt u ook afvragen waarom die reacties, tis nu niet dat ze hun stadion nu gaan moeten afbreken
Een illegaal gebouwde veranda moet je toch ook afbreken ?

Zonder al hun gefoefel achter de schermen, dubieuze constructies via intercommunales, het stadsbestuur en dergelijke hadden ze de financiering van hun stadion nooit rond kunnen krijgen. Heel het project stinkt van uren in de wind.
Als ze dat allemaal moeten terugdraaien .. veel succes in vierde klasse !
Never gonna happen, mate.. Never gonna happen.
Laat mij toch eens dromen, zeg :-)
Idd :geenhup:
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Baneen, tuurlijk niet afbreken. Ferm zot jullie.
Enigste dat er kan gebeuren: politieke afrekeningen en eventueel boetes voor Ghelamco + stad Gent + AA gent...

AA Gent Failliet, tzou wa zijn :coffee:

Maar ja, meneer Ghelamco zal dat boeltje da wel overkopen ipv Rsca :-)
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

Gratchski schreef: Baneen, tuurlijk niet afbreken. Ferm zot jullie.
Enigste dat er kan gebeuren: politieke afrekeningen en eventueel boetes voor Ghelamco + stad Gent + AA gent...

AA Gent Failliet, tzou wa zijn :coffee:

Maar ja, meneer Ghelamco zal dat boeltje da wel overkopen ipv Rsca :-)
Waarom zie ik dit scenario zich voltrekken? :mrgreen:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Heel dat stadiondossier hangt met gaten en ogen aan mekaar en stinkt dat het geen naam heeft.
Het had er nooit mogen komen.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: AA Gent

Bericht door Khas »

Ik neem het niet graag op voor Gent, maar in deze kan ik weinig anders.

Dat heel dat zaakje stinkt en bol staat van onjuiste praktijken is duidelijk.
Wat ik kan halen uit die hele historie is dat alles gedaan is in de grijze zones van de wet en met achterpoortjes die we liever niet zien. Ik ben wel zo goed als zeker dat er wettelijk weinig of niets verkeerd is gebeurd. De reden waarom die achterpoorten zijn gebruikt, is omdat die bestaan. Gemeentebesturen over het hele land gebruiken die te pas en te onpas bij zowat ieder project wat ze willen verwezenlijken, omdat dat nu eenmaal de enige manier is om een beetje schot in de zaak te krijgen, maar vooral omdat het mogelijk is gemaakt door gebrekkige wetgeving.
Chapeau aan kwek dat ze het verstand hebben gehad om gebruik te maken van de systemen die voor handen zijn. Als je wil kwaad zijn op iemand, wees dan kwaad op ons onvermogen om een treffelijke staat neer te zetten en te onderhouden.
Laatst gewijzigd door Khas op 15 jan 2018, 11:36, 3 keer totaal gewijzigd.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Stylisimo
A-kern
Berichten: 614
Lid geworden op: 01 sep 2016, 09:21

Re: AA Gent

Bericht door Stylisimo »

Khas schreef: Ik neem het niet graag op voor Gent, maar in deze kan ik weinig anders.

Dat heel dat zaakje stinkt en bol staat van onjuiste praktijken is duidelijk.
Wat ik kan halen uit die hele historie is dat alles gedaan is in de grijze zones van de wet en met achterpoortjes die we liever niet zien. Ik ben wel zo goed als zeker dat er wettelijk weinig of niets verkeerd is gebeurd. De reden waarom die achterpoorten zijn gebruikt, is omdat die bestaan. Gemeentebesturen over het hele land gebruiken die te pas en te onpas bij zowat ieder project wat ze willen verwezenlijken, omdat dat nu eenmaal de enige manier is om een beetje schot in de zaak te krijgen, maar vooral omdat het mogelijk is gemaakt door gebrekkige wetgeving.
Chapeau aan kwek dat ze het verstand hebben gehad om gebruik te maken van de systemen die voor handen zijn. Als je wil kwaad zijn op iemand, wees dan kwaad op ons onvermogen om een treffelijke staat neer te zetten en te onderhouden.
Well said. Als ons stadion er ooit mag komen, gaan we er net hetzelfde over kunnen zeggen spijtig genoeg...
"Don’t waste your time looking back. You’re not going that way."
— Ragnar Lothbrok, Vikings
Plaats reactie