AA Gent

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Cedrinho schreef:
BlueJedi schreef: Dus Hein naar de nekken en Yves naar de kwekkers mocht Weiler dan ook nog naar de kustboys zou gaan dan zijn we helemaal full circle.
Ik verwacht eerder Frutos (of Hasi).
Of Custovic blijft (voorlopig) aan
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
blommens
Tester
Berichten: 13
Lid geworden op: 31 mei 2016, 21:15

Re: AA Gent

Bericht door blommens »

Clubpolska schreef: Et voila, Yves is een kwekker.
een nieuw avontuur voor Anatool :D
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: AA Gent

Bericht door Flufferd »

Toch echt een onbegrijpelijke keuze voor mij.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Flufferd schreef: Toch echt een onbegrijpelijke keuze voor mij.
Vissen in de gekende vijver hé. Mss ook weer via Bayat?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Flufferd schreef: Toch echt een onbegrijpelijke keuze voor mij.
Vissen in de gekende vijver hé. Mss ook weer via Bayat?
Ik zou er idd niet van verschieten, die malafide/corrupte Iraniër zit overal tussen.
Gebruikersavatar
Atarisjeuh
Jeugdspeler
Berichten: 177
Lid geworden op: 03 jun 2016, 18:59
Locatie: Moorslede

Re: AA Gent

Bericht door Atarisjeuh »

Wat is er daar onbegrijpelijk aan? Als je beetje ambitieus bent ga je na meerdere jaren T1 met mooie resultaten niet plots akkoord gaan met een T2 positie. Oke AA Gent is miskien niet de slimste keuze maar ook niet onbegrijpelijk.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
FCB till I die! Once you go blue&black you never go back!
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Atarisjeuh schreef: Wat is er daar onbegrijpelijk aan? Als je beetje ambitieus bent ga je na meerdere jaren T1 met mooie resultaten niet plots akkoord gaan met een T2 positie. Oke AA Gent is miskien niet de slimste keuze maar ook niet onbegrijpelijk.
Dat Yves voor hen kiest is normaal, dat Gent voor Yves kiest is mss minder normaal.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door Flufferd »

Gratchski schreef:
Atarisjeuh schreef: Wat is er daar onbegrijpelijk aan? Als je beetje ambitieus bent ga je na meerdere jaren T1 met mooie resultaten niet plots akkoord gaan met een T2 positie. Oke AA Gent is miskien niet de slimste keuze maar ook niet onbegrijpelijk.
Dat Yves voor hen kiest is normaal, dat Gent voor Yves kiest is mss minder normaal.
Ja c'est ca.
Uw kern had het duidelijk gehad met HVH om dan voor zijn oud hulptrainer te kiezen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door Gratchski »

Flufferd schreef:
Gratchski schreef:
Atarisjeuh schreef: Wat is er daar onbegrijpelijk aan? Als je beetje ambitieus bent ga je na meerdere jaren T1 met mooie resultaten niet plots akkoord gaan met een T2 positie. Oke AA Gent is miskien niet de slimste keuze maar ook niet onbegrijpelijk.
Dat Yves voor hen kiest is normaal, dat Gent voor Yves kiest is mss minder normaal.
Ja c'est ca.
Uw kern had het duidelijk gehad met HVH om dan voor zijn oud hulptrainer te kiezen.
Is totaal andere mens hé. Meer motivator, zal wel een frisse wind door Gent laten waaien.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RE: Re: AA Gent

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Flufferd schreef:
Gratchski schreef:
Atarisjeuh schreef: Wat is er daar onbegrijpelijk aan? Als je beetje ambitieus bent ga je na meerdere jaren T1 met mooie resultaten niet plots akkoord gaan met een T2 positie. Oke AA Gent is miskien niet de slimste keuze maar ook niet onbegrijpelijk.
Dat Yves voor hen kiest is normaal, dat Gent voor Yves kiest is mss minder normaal.
Ja c'est ca.
Uw kern had het duidelijk gehad met HVH om dan voor zijn oud hulptrainer te kiezen.
Is totaal andere mens hé. Meer motivator, zal wel een frisse wind door Gent laten waaien.
Dat denk ik er ook van.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: AA Gent

Bericht door Flufferd »

Bwah los van hun verschillen, die zal ook wel zijn licht opsteken bij HVH en ik zou toch liever iemand hebben die neutraal naar de kern kijkt.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: AA Gent

Bericht door PetjeFCB »

Goeike...

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171014_03132091" onclick="window.open(this.href);return false;
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: AA Gent

Bericht door Cedrinho »

vanGentmaarvoorClub schreef: Uit een artikel in de Tijd van vandaag over de Poolse tak van Ghelamco

"Gis­te­ren raak­te ook be­kend dat Ghe­lam­co het boek ‘De il­le­ga­le Ghe­lam­co Arena. Als po­li­ti­ci zich met voet­bal be­moei­en’ van Ig­na­ce Van­de­wal­le, over de bouw van het Gent­se voet­bal­sta­di­on, wil te­gen­hou­den via een ju­ri­di­sche pro­ce­du­re."

https://m.tijd.be/ondernemen/vastgoed/G ... on/9931289" onclick="window.open(this.href);return false;
Het boek is toch niet verschenen... http://www.standaard.be/cnt/dmf20171212_03238940" onclick="window.open(this.href);return false;
want de uitgeverij is geplooid... https://doorbraak.be/doorbraaknieuws/do ... -ghelamco/" onclick="window.open(this.href);return false;
maar het komt er volgende maand alsnog, op eigen initiatief van de schrijver:
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: AA Gent

Bericht door leem »

tis een kwestie van tijd tot uw tweets voor wereldvrede gaan zorgen Cé.
Hans1981
Basisspeler
Berichten: 2077
Lid geworden op: 17 jul 2016, 23:24

Re: AA Gent

Bericht door Hans1981 »

Hey kwek fans !! Ik weet dat jullie meelezen. Stop met in alles een complot te zien !! Wat hebben wij gvd te maken met Standard !! Jullie spelen nog altijd slecht maar nu met puntengewin. Doe die blinddoeken af en focus op jullie club.:finger:
Laatst gewijzigd door Hans1981 op 17 dec 2017, 00:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie