RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

GenGhibli schreef: 10 dec 2018, 00:40
kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 21:19
Cedrinho schreef: 09 dec 2018, 21:11 Hij heeft geen ongelijk hé. Natuurlijk kan het nog. Ze gaan vrij gelijk op met ons. Terwijl ze een pak meer problemen hebben dan wij.
anderlecht speelt slecht maar staan maar op 3 punten van club en 5 van genk. Zegt genoeg zeker?

Ligt ook vooral aan club en genk die de kloof niet uitbreiden.

Maar dit anderlecht gaat dicht bij de titel zijn omdat zij ondanks hun slechte voetbal toch nog geen overbrugbare achterstand hebben.

Kleine opmerking wel: Deze ploeg is geen team en onze hein kan er gene team van maken het lijkt op een kippenhok waar de haan een kippenhok met een haan ( Hein ) dus die er gewoon niet in slaagt om het zaakje te controleren.

Dat is iets wat ik in genk en club bruge wel zie.
Zullen nog wel wat spelers halen. Maar ik zie het dit seizoen niet gebeuren. Qua punten is er niet veel verschil. Maar het niveau dat Genk en Club kunnen halen, is veel beter. En buiten de trainer zijn er nog wel meer problemen. Scouting, spelers kopen en verkopen. Het zou een stunt zijn nog dit seizoen. Echt.
Je moet wel niet goed spelen om kampioen te worden zie anderlecht onder hasi gewoon wat geluk hebben.
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 21:19anderlecht speelt slecht maar staan maar op 3 punten van club en 5 van genk. Zegt genoeg zeker?

Ligt ook vooral aan club en genk die de kloof niet uitbreiden.
Dat is het verschil met vorig seizoen. Club heeft toen een kloof geslagen die niet te overbruggen was. Genk heeft nu wel een ruime voorsprong, maar geen onoverbrugbare.
Nu goed, Club focuste deze maanden op de CL (en dat lijkt me ook terecht), dus al bij al staat Club er niet slecht voor. Alleen weten we allemaal dat Club een pak beter kan en zou moeten.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 10 dec 2018, 12:47
kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 21:19anderlecht speelt slecht maar staan maar op 3 punten van club en 5 van genk. Zegt genoeg zeker?

Ligt ook vooral aan club en genk die de kloof niet uitbreiden.
Dat is het verschil met vorig seizoen. Club heeft toen een kloof geslagen die niet te overbruggen was. Genk heeft nu wel een ruime voorsprong, maar geen onoverbrugbare.
Nu goed, Club focuste deze maanden op de CL (en dat lijkt me ook terecht), dus al bij al staat Club er niet slecht voor. Alleen weten we allemaal dat Club een pak beter kan en zou moeten.
Dus als je je focust op de champions league moet je niet winnen van ploegen als zulte waregem (thuis) waasland beveren uit en thuis dat zijn 9 weggegooide punten puur door mentaliteit

dit was niet na een champions league match maar ervoor geen goesting geen grinta voor de match.

de match erna (na CL) spelen we meestal goed en winnen we zelf dus licht het dan aan de zware champions league ? nee eerder aan mentaliteit.
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Dat is geen probleem van dit seizoen of van focussen op de Champions League. We hebben de voorbije seizoenen meermaals meegemaakt dat Club er stond in de topmatchen maar niet in de kleine matchen. Andere topclubs hebben het ook voor. Hoe vaak hebben we bijvoorbeeld al niet gezegd "typisch dat rsca al weken loopt te sukkelen maar net tegen ons een topmatch speelt". Idem over Gent en Standard.

Reden te meer om onze competitie in te krimpen tot een liga met maximaal 10 clubs. Zo spelen de spelers meer belangrijke wedstrijden, tegen betere tegenstanders en wordt iedereen er beter van. Tegen die kleine ploegskes spelen, het hoeft gewoon niet meer, wat mij betreft.

Enfin, we zouden moeten verwachten dat iedere speler zich voor elke wedstrijd even hard kan motiveren, natuurlijk. Alleen bewijst de realiteit al meerdere jaren dat het niet mogelijk is voor de profvoetballers..
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Dat is trouwens niet enkel in België het geval hé, ook in het buitenland - bij de "grote clubs" is het een probleem. Alleen valt het daar niet altijd even hard op omdat zelfs hun B-elftal een pak beter is dan de gemiddelde ploeg in de competitie. In België zijn er maar een paar "toppers" die het verschil kunnen maken, en als die het laten afweten heeft een team het gewoonweg lastiger.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5309
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Bij de mauve is Coucke van plan om een kapitaal-verhoging te doen van 30 miljoen.
M.a.w. die gaan nog eens zot met hun geld gooien in de komende transperiodes.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: RSC anderlecht

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef: 11 dec 2018, 10:53 Bij de mauve is Coucke van plan om een kapitaal-verhoging te doen van 30 miljoen.
M.a.w. die gaan nog eens zot met hun geld gooien in de komende transperiodes.
Dat geld gaat eerder gebruikt worden om verliezen aan te zuiveren die ze daar hebben openstaan.
En daarnaast ook een middel van Coucke om de oud-aandeelhouders nog wat meer onder druk te zetten. Ik zie daar niet snel veel van terugvloeien naar het sportieve, eerlijk gezegd.
#hetishierbeter
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Hoe meer ik Coucke bezig zie en hoor , hoe minder schrik ik van de mauve krijg ze gaan de zelfde kant op als standard onder Duchâtelet.

Die coucke heeft een grote mond maar 0% verstand van een voetbalclub
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

kingpietro105 schreef: 11 dec 2018, 18:08 Hoe meer ik Coucke bezig zie en hoor , hoe minder schrik ik van de mauve krijg ze gaan de zelfde kant op als standard onder Duchâtelet.

Die coucke heeft een grote mond maar 0% verstand van een voetbalclub
Volledig akkoord. Als het kalf volledig verdronken is, zal hij vertrekken en een puinhoop achterlaten.
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

JRut schreef: 11 dec 2018, 11:13
Tiki Taka schreef: 11 dec 2018, 10:53 Bij de mauve is Coucke van plan om een kapitaal-verhoging te doen van 30 miljoen.
M.a.w. die gaan nog eens zot met hun geld gooien in de komende transperiodes.
Dat geld gaat eerder gebruikt worden om verliezen aan te zuiveren die ze daar hebben openstaan.
En daarnaast ook een middel van Coucke om de oud-aandeelhouders nog wat meer onder druk te zetten. Ik zie daar niet snel veel van terugvloeien naar het sportieve, eerlijk gezegd.
Iedereen die Coucke een beetje kent, weet dat die bij wijze van spreken geen eurocent verlies wil op zijn eigen kapitaal. Een wilde weldoener is al hij zeker niet. Die wil daar nog aan verdienen. Wat heel moeilijk is in het voetbal. Maar zomaar miljoenen erin pompen, no way. Altijd met een plan. Dus bovenstaande zal ook wel kloppen.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Je kan ook altijd verliezen van Cercle. :whoop: :suicide:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Die ploeg doet me denken aan ons(voor michel preudhomme) telkens als we een goede zaak kunnen doen verliezen we.
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

:dikkehein: ontslaan.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Onterecht in mijn opzicht. Maar wat de Couckecultus schaadt, juich ik toe.
Oh Frail.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Ow ow ow!
Had ik eerlijk gezegd niet verwacht, ook al heeft het nog lang geduurd.
Benieuwd wat zijn volgende ploeg wordt, want in België kan die niet meer aan de bak.
Plaats reactie