RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

Laten we massaal advies tweeten naar Coucke!
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Op naar jullie 11 jaar ! ik gun het jullie van harte

kom op coucke ge kunt het
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Vranjes. :mj: :suicide:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

kingpietro105 schreef: 16 nov 2018, 11:48 Op naar jullie 11 jaar ! ik gun het jullie van harte

kom op coucke ge kunt het
:puke:
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Tiki Taka schreef: 28 nov 2018, 14:13
kingpietro105 schreef: 16 nov 2018, 11:48 Op naar jullie 11 jaar ! ik gun het jullie van harte

kom op coucke ge kunt het
:puke:

Mauve supporter zeker ik meen elk woord wat ik zeg :finger:
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Alethio schreef: 29 nov 2018, 20:50 Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
De schaamte van belgie. Het is duidellijk dat anderlecht de europa league niet belangrijk vind netzoals michel in het jaar 2015
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Alethio schreef: 29 nov 2018, 20:50 Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
Bedankt voor niets dan maar zeker. Ik heb wel een goed gevoel dat we daar dit seizoen een keer gaan winnen. Als het nu niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

GenGhibli schreef: 29 nov 2018, 21:28
Alethio schreef: 29 nov 2018, 20:50 Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
Bedankt voor niets dan maar zeker. Ik heb wel een goed gevoel dat we daar dit seizoen een keer gaan winnen. Als het nu niet lukt, dan weet ik het ook niet meer.
Liefst in de play offs op de voorlaatste speeldag en kampioen spelen :jerk: . Begin nu al te :kwijl: als ik er aan denk.
Jeugdscheidsrechter
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5317
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Alethio schreef: 29 nov 2018, 20:50 Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
En dan te weten dat elk punt behaald in de CL evenveel telt als elk behaald punt in de EL, en wij maar ons best doen om die Belgische coëfficiënt wat op te krikken en zij laten die EL gewoon links liggen. :facewall: Vuile mauve. :mj:
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Tiki Taka schreef: 30 nov 2018, 08:04
Alethio schreef: 29 nov 2018, 20:50 Toch wel triestig, weer. Twee goals gemaakt in 5 matchen in Europa. 2/15 in een poule die toch niet zo sterk is. Zagreb wel sterker dan verwacht, maar dat is geen excuus voor een 1/6 tegen Trnava. Zie ze binnen twee weken ook wel weer klop krijgen in Kroatië.
En dan te weten dat elk punt behaald in de CL evenveel telt als elk behaald punt in de EL, en wij maar ons best doen om die Belgische coëfficiënt wat op te krikken en zij laten die EL gewoon links liggen. :facewall: Vuile mauve. :mj:
Tiki Taka schreef: 30 nov 2018, 08:07
Nog 1 top affiche en eruit, zou mooi zijn. Te lang Europees actief zijn, zou ons gewoon teveel punten in de competitie kosten.
Laat Genk nog maar 2-3 rondes verder gaan in EL. :grin:
:nice: :ban:
Oh Frail.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Hein : 'de titel kan.' :zwijgen: :mj:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Hij heeft geen ongelijk hé. Natuurlijk kan het nog. Ze gaan vrij gelijk op met ons. Terwijl ze een pak meer problemen hebben dan wij.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 09 dec 2018, 21:11 Hij heeft geen ongelijk hé. Natuurlijk kan het nog. Ze gaan vrij gelijk op met ons. Terwijl ze een pak meer problemen hebben dan wij.
anderlecht speelt slecht maar staan maar op 3 punten van club en 5 van genk. Zegt genoeg zeker?

Ligt ook vooral aan club en genk die de kloof niet uitbreiden.

Maar dit anderlecht gaat dicht bij de titel zijn omdat zij ondanks hun slechte voetbal toch nog geen overbrugbare achterstand hebben.

Kleine opmerking wel: Deze ploeg is geen team en onze hein kan er gene team van maken het lijkt op een kippenhok waar de haan een kippenhok met een haan ( Hein ) dus die er gewoon niet in slaagt om het zaakje te controleren.

Dat is iets wat ik in genk en club bruge wel zie.
Jeugdscheidsrechter
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

kingpietro105 schreef: 09 dec 2018, 21:19
Cedrinho schreef: 09 dec 2018, 21:11 Hij heeft geen ongelijk hé. Natuurlijk kan het nog. Ze gaan vrij gelijk op met ons. Terwijl ze een pak meer problemen hebben dan wij.
anderlecht speelt slecht maar staan maar op 3 punten van club en 5 van genk. Zegt genoeg zeker?

Ligt ook vooral aan club en genk die de kloof niet uitbreiden.

Maar dit anderlecht gaat dicht bij de titel zijn omdat zij ondanks hun slechte voetbal toch nog geen overbrugbare achterstand hebben.

Kleine opmerking wel: Deze ploeg is geen team en onze hein kan er gene team van maken het lijkt op een kippenhok waar de haan een kippenhok met een haan ( Hein ) dus die er gewoon niet in slaagt om het zaakje te controleren.

Dat is iets wat ik in genk en club bruge wel zie.
Zullen nog wel wat spelers halen. Maar ik zie het dit seizoen niet gebeuren. Qua punten is er niet veel verschil. Maar het niveau dat Genk en Club kunnen halen, is veel beter. En buiten de trainer zijn er nog wel meer problemen. Scouting, spelers kopen en verkopen. Het zou een stunt zijn nog dit seizoen. Echt.
Plaats reactie