RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

in mijn herinnering (die weliswaar niet altijd even goed is en mogelijk vaak gekleurd), is Ivan Santini een bijzonder beperkte spits, weliswaar sterk (met de kop) maar technisch heel zwak. Een soort Teodorczyk-kloon, ook qua gedrag ?

Ik dacht eerder dat die Santini hier ging komen uitbollen bij Kortrijk.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

vanGentmaarvoorClub schreef: in mijn herinnering (die weliswaar niet altijd even goed is en mogelijk vaak gekleurd), is Ivan Santini een bijzonder beperkte spits, weliswaar sterk (met de kop) maar technisch heel zwak. Een soort Teodorczyk-kloon, ook qua gedrag ?

Ik dacht eerder dat die Santini hier ging komen uitbollen bij Kortrijk.
Is die ook, heel beperkt. Dimata trouwens ook. Daar zit wel nog een enorme groeimarge op. Dat dan weer wel. Bakkali is wel wat anders. Dat is voor de Belgische competitie wel top.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

1,5 miljoen voor Bakkali lijkt me wel weer een koopje. Mooi werk van Devroe. Santini mogen ze hebben!
Gebruikersavatar
BinonFCB
Invaller
Berichten: 852
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:05
Locatie: Vlaams-Brabant, Leuven

Re: RSC anderlecht

Bericht door BinonFCB »

Hoe de fuck kunnen wij Bakkali nu niet binnenhalen. 1,5 miljoen...
#MaximeLestienne16 #Elkedagzat28 #Noord222
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

BinonFCB schreef: Hoe de fuck kunnen wij Bakkali nu niet binnenhalen. 1,5 miljoen...
Enfants terribles hebben nu eenmaal meer hun plaats in onze francofone hoofdstad

Is toch een behoorlijke gok. Als 't wat minder gaat, zal 't al vlug boel zijn met Heintje
(zal ook wel niet komen spelen voor een peulschil)
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RSC anderlecht

Bericht door zegmaardag »

BinonFCB schreef: Hoe de fuck kunnen wij Bakkali nu niet binnenhalen. 1,5 miljoen...
Er wordt niks gezegd van zijn loon + in ons systeem
heeft die jongen nu geen plaats. Heeft niet de motor en mentale capaciteiten om de volledige flank te gaan afdweilen. Sinds 2014 heeft die ook níks meer gerealiseerd, heeft een negatieve invloed uit zijn directe omgeving.

Als je een 4-3-3 gaat spelen, dan vind ik dit een gok die je kan wagen, is’t een 3-5-2, dan niet. Dan kan je oordelen dat je daar geen rekening mee moet houden, maar ik vrsta wel waarom!
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Zijn daar ondertussen ook een leuk spelletje aan het spelen met Edmilson blijkbaar. Vargas all over again...
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Zijn daar ondertussen ook een leuk spelletje aan het spelen met Edmilson blijkbaar. Vargas all over again...
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

zegmaardag schreef:
BinonFCB schreef: Hoe de fuck kunnen wij Bakkali nu niet binnenhalen. 1,5 miljoen...
Er wordt niks gezegd van zijn loon + in ons systeem
heeft die jongen nu geen plaats. Heeft niet de motor en mentale capaciteiten om de volledige flank te gaan afdweilen. Sinds 2014 heeft die ook níks meer gerealiseerd, heeft een negatieve invloed uit zijn directe omgeving.

Als je een 4-3-3 gaat spelen, dan vind ik dit een gok die je kan wagen, is’t een 3-5-2, dan niet. Dan kan je oordelen dat je daar geen rekening mee moet houden, maar ik vrsta wel waarom!
Volledig mee eens!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Die Bakkali het zoveelste toptalent zoals er 13 in een dozijn zijn, die zwaar gebuisd in het buitenland langs een achterpoortje de Jupiler League terug komt binnengeslopen. Goed dat die naar ons niet komt, lijkt me een rotte appel die de boel wel eens snel zou kunnen verzieken bij tegenvallende resultaten. Nee bedankt.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door leem »

Tiki Taka schreef: Die Bakkali het zoveelste toptalent zoals er 13 in een dozijn zijn, die zwaar gebuisd in het buitenland langs een achterpoortje de Jupiler League terug komt binnengeslopen. Goed dat die naar ons niet komt, lijkt me een rotte appel die de boel wel eens snel zou kunnen verzieken bij tegenvallende resultaten. Nee bedankt.
Veel jaloezie hier. Carcella was toch ook een rotte appel? en toch draaide het daar niet normaal sinds hij daar toekwam. Soms moet je gewoon kunnen toegeven dat een in theorie goede transfer dat waarschijnlijk ook gewoon is, ook al heeft die nog altijd alles te bewijzen aldaar.

Ook rotte appels, vooral die van de vorm die wat stappen terug moeten zetten, zien vroeg of laat in dat het anders moet.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Tiki Taka schreef: Die Bakkali het zoveelste toptalent zoals er 13 in een dozijn zijn, die zwaar gebuisd in het buitenland langs een achterpoortje de Jupiler League terug komt binnengeslopen. Goed dat die naar ons niet komt, lijkt me een rotte appel die de boel wel eens snel zou kunnen verzieken bij tegenvallende resultaten. Nee bedankt.
Speelde natuurlijk wel in Nederland en niet in de Jupiler Pro League. En ik vrees dat die toch wel te goed is voor hier eigenlijk. Speelde op zijn eentje een meer dan deftig Zulte kapot. In die vorm, die hij wel zal moeten terug vinden. Gewoon een fantastisch voetballertje. Maar heeft zich niet meer doorontwikkeld. En dan Heintje met al zijn regeltjes en autoriteit. Afwachten. Talent met bakken. Maar de nodige mentaliteit? Dat valt af te wachten. Vind het toch wel een dikke vis voor onze competitie.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

Rafke7 schreef: 1,5 miljoen voor Bakkali lijkt me wel weer een koopje. Mooi werk van Devroe. Santini mogen ze hebben!
Mooi werk? Zou bij ons bij de grootste contracten zitten en dat terwijl hij al 5 jaar geen zak presteerde.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

BinonFCB schreef: Hoe de fuck kunnen wij Bakkali nu niet binnenhalen. 1,5 miljoen...
Krijgt jaarlijks 1.2 milj, nee dank u.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

GenGhibli schreef:
Tiki Taka schreef: Die Bakkali het zoveelste toptalent zoals er 13 in een dozijn zijn, die zwaar gebuisd in het buitenland langs een achterpoortje de Jupiler League terug komt binnengeslopen. Goed dat die naar ons niet komt, lijkt me een rotte appel die de boel wel eens snel zou kunnen verzieken bij tegenvallende resultaten. Nee bedankt.
Speelde natuurlijk wel in Nederland en niet in de Jupiler Pro League. En ik vrees dat die toch wel te goed is voor hier eigenlijk. Speelde op zijn eentje een meer dan deftig Zulte kapot. In die vorm, die hij wel zal moeten terug vinden. Gewoon een fantastisch voetballertje. Maar heeft zich niet meer doorontwikkeld. En dan Heintje met al zijn regeltjes en autoriteit. Afwachten. Talent met bakken. Maar de nodige mentaliteit? Dat valt af te wachten. Vind het toch wel een dikke vis voor onze competitie.
Dat zei Tiki Taka toch niet?
En te goed voor België? Die matchen tegen ZW zijn hoelang al geleden ondertussen?
Plaats reactie