RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Degenen die aanschuiven bij Bevers .. da's niet het publiek waar Monsieur Coucke op mikt, hé
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

en die 'KMO' zone... das toch gewoon de Zuidlounge hé...
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Alethio
Sleutelspeler
Berichten: 3452
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:17

Re: RSC anderlecht

Bericht door Alethio »

Vooral dit vond ik vreemd:
Er komt een fanzone buiten het stadion met onder andere wifi en foodtrucks. De spelersbus zal er voor elke match doorrijden.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Ik heb de indruk dat ze tot nu toe vooral toekomstgericht (vastleggen jonge talenten waarvan er een aantal dreigde door de vingers te glippen) en in de breedte aan het werken zijn. Milic vind ik een speler met potentieel. Openbreken contracten Trebel en Saelemaekers zouden op zich al mooie 'transfers' zijn voor hen.

Sowieso zullen er ook wel nog A-spelers bijkomen, maar die dossiers zullen mee afhangen van het vertrek van andere spelers en het geld dat dat zal opleveren. Dendoncker is een quasi zekere vertrekker waarvoor ze zullen cashen. Ook in de aanval zullen ze kuis willen houden. Ganvoula voldoet niet, en geen idee of Heintje met Teo of Thelin verder wil. Depoitre?

Voor de 2 posities achter de diepe spits keert Onyekuru sowieso terug naar Everton, en die zie ik niet terugkeren naar anderlecht. Voor Bruno, in principe terug naar Leipzig, lijkt de situatie niet veel anders. Markovic zouden ze wel willen houden, maar lijkt me te duur en ze hebben geen aankoopoptie bedongen. Op links hebben ze Saief, Obradovic en Cobbaut, op rechts Saelemaekers en Najar (indien die ooit nog helemaal terug fit raakt).

In doel Sels proberen te houden, of vervanger halen (Van Crombrugge?). Met Boeckx hebben ze een goede tweede doelman.

Centraal achterin moet er sowieso nog iets bij naast Milic. Dendoncker vertrekt sowieso, maar ook Spajic en Kara zijn waarschijnlijke vertrekkers. Contract Deschacht bij mijn weten ook nog niet verlengd. Analyseren in hoeverre gasten als Faes (vaak in de basis bij Excelsior na de winterstop), Delcroix of Dante al klaar zijn voor het grote werk, en een leider centraal achterin halen. Mbemba wordt daar genoemd.
Gebruikersavatar
Brechtje
Supersub
Berichten: 1402
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:35

Re: RSC anderlecht

Bericht door Brechtje »

Ben ik de enige die 5M voor een Spajic veel vindt? Dan kan je voor een Denswil toch minstens 6 krijgen.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Brechtje schreef: Ben ik de enige die 5M voor een Spajic veel vindt? Dan kan je voor een Denswil toch minstens 6 krijgen.
een normale prijs, Denswil is idd minstens evenveel waard.

Als ze voor 8M het pakketje Sels/Mbemba kunnen oprakelen... toch straffe transfers dan hoor.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Alethio schreef: Vooral dit vond ik vreemd:
Er komt een fanzone buiten het stadion met onder andere wifi en foodtrucks. De spelersbus zal er voor elke match doorrijden.
Wel ja, vond ik ook: is dit iets zoals de zone achter de Oost? en gewoon Wifi zoals die er blijkbaar in ons stadion zouden moeten zijn?

Maar dat die spelersbus daar elke keer door moet rijden? hoe belachelijk is da nie?
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Gratchski schreef:
Brechtje schreef: Ben ik de enige die 5M voor een Spajic veel vindt? Dan kan je voor een Denswil toch minstens 6 krijgen.
een normale prijs, Denswil is idd minstens evenveel waard.

Als ze voor 8M het pakketje Sels/Mbemba kunnen oprakelen... toch straffe transfers dan hoor.
Vind ik ook, destijds Mbemba voor 12 miljoen verkocht en Sels voor 6 miljoen. :brechtje:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

anderlecht heeft vorig seizoen een verlies van 10m gedraaid. Coucke wil nu een aantal grote transfers doen, en tegelijk ervoor zorgen dat ze niet van uitgaande transfers afhangen om hun financiën op orde te hebben. Ik denk niet dat die 2 zaken perfect combineerbaar gaan zijn...
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Gratchski op 24 mei 2018, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5322
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Sels en Mbemba hoogstwaarschijnlijk definitief naar de mauve en dat voor 7 miljoen.
Daar doen ze toch een goede deal mee...
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Tiki Taka schreef: Sels en Mbemba hoogstwaarschijnlijk definitief naar de mauve en dat voor 7 miljoen.
Daar doen ze toch een goede deal mee...
Je wilt niet weten wat hen dat aan loonmassa kost.
Sels zou vorig seizoen de best betaalde speler in de JPL geweest zijn.
Mbemba kost mogelijk niet zo veel in aankoop, maar duur vogeltje.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Sels ging zijn loon wel laten zakken stond in de krant.
Gebruikersavatar
Gratchski
Sleutelspeler
Berichten: 4743
Lid geworden op: 29 mei 2016, 21:15
Locatie: 313

Re: RSC anderlecht

Bericht door Gratchski »

Toch wel ferm duo dat anderlecht zo zou aantrekken. Dan heb je direct 2 'namen' die hun strepen al verdiend hebben in onze JPL.
"Just because you are offended, doesn't mean you are right."
Gebruikersavatar
rambopirou
A-kern
Berichten: 645
Lid geworden op: 29 mei 2016, 22:54

Re: RSC anderlecht

Bericht door rambopirou »

Gratchski schreef: Toch wel ferm duo dat anderlecht zo zou aantrekken. Dan heb je direct 2 'namen' die hun strepen al verdiend hebben in onze JPL.
Als ze daarbij Ferreyra kunnen losweken bij Shakthar ( Devroe bevestigde gisteren in de krant dat ze er mee bezig waren) dan gaan ze in anderlecht toch weer eindelijk een competitieve ploeg hebben.

Reken daarbij het Standard van Michel en Genk die hopelijk wat deftige transfers doet en we gaan voor het eerst in jaren terug een enorm spannende en competitieve competitie hebben!
Plaats reactie