RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 801
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

DavidVM schreef: 14 nov 2018, 12:40
Cedrinho schreef: 14 nov 2018, 12:19
Duffman schreef: 14 nov 2018, 10:17 Devroe... 't heeft nog lang geduurd. :dunno:

Regel 1: haal nooit iemand die reeds eerder grandioos faalde bij je rechtstreekse concurrent.
Heeft Devroe dan zo hard gefaald bij ons?
Ok, enkele floptransfers, maar anderzijds toch ook Sterchele, Vargas, Perisic, ...
Meunier, Lestienne, Donk, Dirar, Odjidja, ...
Het is normaal dat iemand met zijn functie afgerekend wordt op resultaten.
Die zijn er nooit geweest, en hij heeft daarvoor 3 trainers versleten.
Er is zelfs geen vooruitgang geboekt op sportief vlak.

Dat doet hij in Brussel nu ook.
Hij haalt namen, of ze nu een meerwaarde zijn voor het team of niet. Profvoetbal is geen consolespel...

Nu, je hebt uiteraard het volste recht om te vinden dat Luc Devroe in 4 jaar Club Brugge zijn werk succesvol heeft gedaan.
Veel mensen met heimwee naar die tijden ken ik zelf echter niet.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Coucke gaat even virtue signalen door alle (maandelijkse) betalingen aan makelaars te bevriezen tot na het onderzoek naar corruptie is afgelopen.
Die gaan een geweldig interessante winter mercato tegemoed.
Baby Verschueren zal lachen.
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Coucke, die maakt alles kapot. Is zich aan het opwerpen als een nieuwe Duchatelet. Ik gun hem zijn pek met veren van harte.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Coucke, ooit gekend als fan van Club, is de boel aan het leiden zoals ik dat als fan van Club ook zou doen in anderlecht.

Gratis popcorn voor het cinemapubliek? :rofl:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Duchateliet (hier met die Ben Crabbé-ker, 2x graag :)), de man die ooit 2 clubs in dezelfde competitie bezat en internationaal spelertjes doorschuift naar zijn eigen clubjes begint nu ook al met vingers te wijzen. Manman, dit kan je toch niet meer serieus nemen. Walgelijke bedoeling.
Oh Frail.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »


Standard vergeet wel eventjes te vermelden dat ze vorig seizoen 2 keer gewonnen hebben van gent door de arbitrage en daardoor bijna kampioen zijn geworden. Als ik standard was zou ik maar eventjes zwijgen.

Die penalty thuis tegen gent en dan de match op gent doelpunt van gent onterecht afgekeurd en er waren nog zaken in die matchen tegen gent waar ze het voordeel hadden..

Trouwens ze hebben de titel niet verloren door de arbitrage als je anderlecht op 8 punten zet aan het begin van de play offs door thuis te winnen en het dan ngo weg geeft tsja...
Jeugdscheidsrechter
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

Duffman schreef: 14 nov 2018, 21:18
DavidVM schreef: 14 nov 2018, 12:40
Cedrinho schreef: 14 nov 2018, 12:19
Duffman schreef: 14 nov 2018, 10:17 Devroe... 't heeft nog lang geduurd. :dunno:

Regel 1: haal nooit iemand die reeds eerder grandioos faalde bij je rechtstreekse concurrent.
Heeft Devroe dan zo hard gefaald bij ons?
Ok, enkele floptransfers, maar anderzijds toch ook Sterchele, Vargas, Perisic, ...
Meunier, Lestienne, Donk, Dirar, Odjidja, ...
Het is normaal dat iemand met zijn functie afgerekend wordt op resultaten.
Die zijn er nooit geweest, en hij heeft daarvoor 3 trainers versleten.
Er is zelfs geen vooruitgang geboekt op sportief vlak.

Dat doet hij in Brussel nu ook.
Hij haalt namen, of ze nu een meerwaarde zijn voor het team of niet. Profvoetbal is geen consolespel...

Nu, je hebt uiteraard het volste recht om te vinden dat Luc Devroe in 4 jaar Club Brugge zijn werk succesvol heeft gedaan.
Veel mensen met heimwee naar die tijden ken ik zelf echter niet.
Heb helemaal geen heimwee naar die tijd, maar je kan toch echt niet zeggen dat Devroe zo enorm slecht was. Iedereen is het erover eens dat we toen wel degelijk een goeie ploeg hadden, maar dat "de mayonaise" blijkbaar niet pakte. En ook niet te vergeten dat er bij de concurrentie ook gewoon enorm veel kwaliteit zat (het anderlecht van Lukaku, Standard met de gouden driehoek en het Genk van De Bruyne en Courtois).
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Khas schreef: 15 nov 2018, 08:00 Coucke, ooit gekend als fan van Club, is de boel aan het leiden zoals ik dat als fan van Club ook zou doen in anderlecht.

Gratis popcorn voor het cinemapubliek? :rofl:
Als ik FM speel met Club zijn er 2 dingen waar ik mee start om te cheaten: Zorgen dat mijn transferbudget groter is (pakweg een jeugdspelertje aan ManCity verkopen voor gans hun transferbudget) en zorgen dat RSCA roemloos degradeert.
Vanaf seizoen 2 is het spel dan wel fun.
kingpietro105
Profvoetballer
Berichten: 449
Lid geworden op: 17 sep 2018, 09:04
Locatie: Gijzegem

Re: RSC anderlecht

Bericht door kingpietro105 »

Cedrinho schreef: 15 nov 2018, 12:30
Khas schreef: 15 nov 2018, 08:00 Coucke, ooit gekend als fan van Club, is de boel aan het leiden zoals ik dat als fan van Club ook zou doen in anderlecht.

Gratis popcorn voor het cinemapubliek? :rofl:
Als ik FM speel met Club zijn er 2 dingen waar ik mee start om te cheaten: Zorgen dat mijn transferbudget groter is (pakweg een jeugdspelertje aan ManCity verkopen voor gans hun transferbudget) en zorgen dat RSCA roemloos degradeert.
Vanaf seizoen 2 is het spel dan wel fun.
je speelt dan met anderlecht?
Jeugdscheidsrechter
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

kingpietro105 schreef: 15 nov 2018, 13:08
Cedrinho schreef: 15 nov 2018, 12:30
Khas schreef: 15 nov 2018, 08:00 Coucke, ooit gekend als fan van Club, is de boel aan het leiden zoals ik dat als fan van Club ook zou doen in anderlecht.

Gratis popcorn voor het cinemapubliek? :rofl:
Als ik FM speel met Club zijn er 2 dingen waar ik mee start om te cheaten: Zorgen dat mijn transferbudget groter is (pakweg een jeugdspelertje aan ManCity verkopen voor gans hun transferbudget) en zorgen dat RSCA roemloos degradeert.
Vanaf seizoen 2 is het spel dan wel fun.
je speelt dan met anderlecht?
Starten met een rijke ploeg, Club en anderlecht tegelijk. Bij RSCA alle spelers verkopen, met de rijke ploeg veel geld spenderen aan de slechtste speler van Club. Als die transfer afgerond is, stop ik met die rijke ploeg, Club heeft tenminste budget dan. Bij RSCA wel een seizoen lang trainer blijven, maar met de meest debiele tactiek elke wedstrijd verliezen. Verder het met Club wel "eerlijk" spelen, geen wedstrijden vervalsen of pakweg de game niet saven of zo.

Enfin, dat is meestal maar 1 van mijn save-games. In andere save-games speel ik het wel eerlijk, maar er is altijd 1 die ik voorbehoud voor cheaten :P
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

https://sporza.be/nl/2018/11/15/dimata-coucke-vakantie/

Coucke toch niet de meest tactvolle mens precies :ssss:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Overspeelt zijn hand hier gewoon enorm. Een bedrijf uit de grond stampen is één ding, sponsor zijn van een wielerploeg ook, een eigen voetbalploeg leiden is iets compleet anders. Moest hij zich hier als "enthousiaste en mediageile sponsor" gedragen hebben zou het ook beter gelopen hebben, maar hij wil bewijzen dat hij iets van voetbal kent... Beetje naïef toch :)
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

t4nd schreef: 15 nov 2018, 22:45 Overspeelt zijn hand hier gewoon enorm. Een bedrijf uit de grond stampen is één ding, sponsor zijn van een wielerploeg ook, een eigen voetbalploeg leiden is iets compleet anders. Moest hij zich hier als "enthousiaste en mediageile sponsor" gedragen hebben zou het ook beter gelopen hebben, maar hij wil bewijzen dat hij iets van voetbal kent... Beetje naïef toch :)
Hij luistert ook letterlijk teveel naar zijn Twitter-volgers. Moet toch bepaalde mensen op ideeën brengen. Wat 'goed' advies geven zou al moeten werken.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1959
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

"Zou Didillon het niet goed doen in de spits?"
"Lombaerts moeten we kopen, dé leider in de defensie!"

Zo'n dingen? :p
Laatst gewijzigd door t4nd op 16 nov 2018, 13:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie