RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Ik heb bij Morioka een gelijkaardig gevoel als destijds bij Salou bij Zulte, Bancé bij Lokeren, Jaja Coelho bij Westerlo, et cetera. Ik denk dat Morioka nog deftig zal afzien als hij bij een betere ploeg gaat spelen, of het nu rsca is of een andere.

En Mitrovic terug halen? Er is ook interesse van Brighton, West Brom en dergelijke lees ik. Die zullen wel meer budget hebben dan een ploegske in België die waarschijnlijk toch enkel maar kan huren. En zelfs als rsca hem kan terughalen, mij niet gelaten. Mitrovic is zeker geen slechte spits, maar ondertussen blijven ze wel 2 miljoen per jaar betalen aan hun bankzitter die enkel nóg meer pissed zal rondlopen. Zalig voor de groepssfeer, denk ik dan.

Enfin, om maar te zeggen dat ik sterk betwijfel of rsca zich verbetert.
Als ze slim zijn houden ze Hanni en laten ze Morioka nog even voor wat het is.
fcb 4 life
Sleutelspeler
Berichten: 3930
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:44
Locatie: Gistel

Re: RSC anderlecht

Bericht door fcb 4 life »

Voor hoeveel is die verkocht?
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Mocht ik Hanni zou ik zeer blij zijn om weg te zijn uit dat stinkkot vol pseudo's, successo's, margi-o-s & incompetento's + weg voor de Couckenbak-collisie. En als Morioka zijn zou ik blijven bij WB.
Oh Frail.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

:rofl: :rofl: :rofl:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 803
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

Clubpolska schreef: Mocht ik Hanni zou ik zeer blij zijn om weg te zijn uit dat stinkkot vol pseudo's, successo's, margi-o-s & incompetento's + weg voor de Couckenbak-collisie. En als Morioka zijn zou ik blijven bij WB.
Ze zijn gewoon ruimte in de kern en budget aan het vrijmaken om de Verlosser van Mazembe terug te halen.
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

Anthochristy Redentor
Laatst gewijzigd door Clubpolska op 29 jan 2018, 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh Frail.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Volgens HNB willen (=kunnen) de mauven Morioka zelfs niet kopen maar weer werken zoals ze bij Saief gedaan hebben. Huren met verplichte aankoopoptie volgend jaar.

Verplichte aankoopoptie, wat een contradictie,
Wat een gefoefel, Dat UEFA dat soort schimmige constructies maar eens rap onder de loupe neemt.

Bovendien is het ook duidelijk dat Coucke zich nu toch ook al onrechtmatig inmengt met de mauven, want wie geeft anders zijn zegen om volgend jaar duidelijk meer te betalen voor een speler die je nu (op een normale wijze) duidelijker goedkoper kunt kopen ?

2x niet kosher dus.
Maar kunnen we anders verwachten van hen ?
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Laatst gewijzigd door PetjeFCB op 30 jan 2018, 06:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Flufferd
Supersub
Berichten: 1061
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:47

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Flufferd »

PetjeFCB schreef: Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Sauce?
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Gunt »

Flufferd schreef:
PetjeFCB schreef: Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Sauce?
Andalouse.
Gunt
Profvoetballer
Berichten: 443
Lid geworden op: 30 mei 2016, 22:58

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door Gunt »

Gunt schreef:
Flufferd schreef:
PetjeFCB schreef: Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Sauce?
Andalouse.
Durum kefta, sauce andalouse, tous les légumes, pas de mais.
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1329
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

Gunt schreef:
Gunt schreef:
Flufferd schreef:
PetjeFCB schreef: Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Sauce?
Andalouse.
Durum kefta, sauce andalouse, tous les légumes, pas de mais.

:rofl:

http://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180129_03328945" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3200
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Pica »

In gent hebben ze dubbel plezier deze week precies. Badmutse gaat zich weer paar maanden goed voelen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RE: Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

Gunt schreef:
Gunt schreef:
Flufferd schreef:
PetjeFCB schreef: Ze zouden blijkbaar een clausule met Kwek hebben omtrent aankoop Saief, dat als ze een speler kopen deze winter, ze 3,5 milj moeten betalen... Daarom allemaal huurcontracten
Sauce?
Andalouse.
Durum kefta, sauce andalouse, tous les légumes, pas de mais.
Allez gast, mais is just het beste é! Durum Kebab, sauce à l'ail, tout les crudités. En een boulette :thumbb:
Soit, on topic, anderlecht maakt zich toch hopeloos belachelijk? Ok, ze zitten in een rare situatie door die overname, maar dit is er toch echt los over? Wel knap gedaan van Gent :santé:
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5319
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Ik snap het toch niet goed. De mauve hebben toch financiële middelen ontvangen door de transfers van Stanciu, Lukebakio en Hanni ?!
Daar kunnen ze toch een aantal spelers mee aantrekken?
Plaats reactie