RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
vanGentmaarvoorClub
Basisspeler
Berichten: 1750
Lid geworden op: 13 jul 2016, 22:44

Re: RSC anderlecht

Bericht door vanGentmaarvoorClub »

Eerst eens wachten tot vrijdag 31/8 om te zien hoe alle kernen eruitzien
En in januari kan er dan ook nog veel veranderen
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Nog verre van de machine die ze al volgens velen waren. Al de rest is ook sterker. Ons seizoen vorig jaar heeft ook aangetoond dat je best niet veel morst in de reguliere competitie. Vergeleken met voorgaande seizoenen weinig puntenverlies bij de top 6. Gaan het niet cadeau krijgen. Van niemand.
zegmaardag
Invaller
Berichten: 938
Lid geworden op: 07 jun 2016, 22:21

Re: RSC anderlecht

Bericht door zegmaardag »

GenGhibli schreef: Nog verre van de machine die ze al volgens velen waren. Al de rest is ook sterker. Ons seizoen vorig jaar heeft ook aangetoond dat je best niet veel morst in de reguliere competitie. Vergeleken met voorgaande seizoenen weinig puntenverlies bij de top 6. Gaan het niet cadeau krijgen. Van niemand.
Ons seizoen vorig jaar heeft ook getoond dat je 6 absolute kutmatchen mag spelen als je 18/18 haalt, dat de spelers dan wel meegaan int systeem.
Gebruikersavatar
Hannes
A-kern
Berichten: 633
Lid geworden op: 29 sep 2016, 21:49
Locatie: Laken

Re: RSC anderlecht

Bericht door Hannes »

t4nd schreef: Eens ze 2 matchen per week gaan moeten spelen gaan ze ook punten verliezen, want hun kern is in de breedte niet zo goed. Daarnaast gaan hun jonge spelers sowieso nog een terugval kennen, en ik ben eerlijk gezegd na gisteren niet echt onder de indruk van hun kwaliteiten in topmatchen. Tegen KV Kortrijk zullen ze wel uitblinken, net als hun "koningskoppel", maar tegen Genk bijvoorbeeld gaan ze toch serieus afzien.
Tegen Genk gaan wij óők serieus afzien hoor. Geef ik je op een blaadje.
Laat ons maar niet te hoog vd toren blazen en eerst maar eens winnen óp A'lecht, zodat dat reeksje ook eens sneuvelt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Hannes schreef: Tegen Genk gaan wij óők serieus afzien hoor. Geef ik je op een blaadje.
Laat ons maar niet te hoog vd toren blazen en eerst maar eens winnen óp A'lecht, zodat dat reeksje ook eens sneuvelt.
Ik denk dat iedereen gaat afzien tegen Genk, maar ik ga ervan uit dat wij voldoende duelkracht hebben op het middenveld om ons mannetje ertegen te staan. En idd, winnen op anderlecht is iets waar ik hard naar uitkijk. Hopelijk dit seizoen!

In de commentaren na de match zie je trouwens dat ze in anderlecht vinden dat ze te veel meegegaan zijn "in het fysieke spel" van Club terwijl zij het meer van "hun voetballende vermogen" moeten hebben. Persoonlijk vind ik dat we voetballend ook beter waren dan hen :).
PetjeFCB
Supersub
Berichten: 1330
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:05

Re: RSC anderlecht

Bericht door PetjeFCB »

Vranjes nu toch geschorst, 3 speeldagen... Geen beroep meer mogelijk. Enkel evocatiecommisie, maar die bekijken enkel eventuele procedurefouten of het BAS...


Wat een soap is me dat toch
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

PetjeFCB schreef: Vranjes nu toch geschorst, 3 speeldagen... Geen beroep meer mogelijk. Enkel evocatiecommisie, maar die bekijken enkel eventuele procedurefouten of het BAS...


Wat een soap is me dat toch
Heel vreemde situaties allemaal...
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: RSC anderlecht

Bericht door Bosko »

Kopen een 26-jarige CV van Trencin.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Bosko schreef: Kopen een 26-jarige CV van Trencin.
t geld zal op zijn
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Ze hadden nog een Bosnische Kroaat ook dacht ik, of ze waren ermee bezig? Dat is dan 2 verdedigers erbij - tot zover het "project eigen jeugd".
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef: Ze hadden nog een Bosnische Kroaat ook dacht ik, of ze waren ermee bezig? Dat is dan 2 verdedigers erbij - tot zover het "project eigen jeugd".
Das ook zever toch? Ze hebben verdedigers tekort. Als er dan niets meer in de jeugd loopt moet je toch kopen? En je hebt soms ook gewoon ervaring nodig, niet alles valt op te lossen met eigen jeugd.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Als je op dit moment nog 2 verdedigers erbij koopt, dan is dat met een reden - namelijk dat de coach er nog 2 bij wil. Ze waren bezig met 2 dossiers van ~5/6m (die naar de koelkast verhuisd zijn) dus is Hein niet tevreden met de huidige verdedigers. Vranjes is een certitude, die wilden ze zo graag tegen Club laten spelen dat ze beroep aangetekend hebben, en met de 2 nieuwe aanwinsten (Lawrence, Zuparic - als dat rond geraakt) kom je dan aan 3 spelers voor 3 plaatsjes.

Milic, Appiah, Bornauw, Delcroix gaan dan de bank opwarmen of in de tribune terecht komen imo.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef: Als je op dit moment nog 2 verdedigers erbij koopt, dan is dat met een reden - namelijk dat de coach er nog 2 bij wil. Ze waren bezig met 2 dossiers van ~5/6m (die naar de koelkast verhuisd zijn) dus is Hein niet tevreden met de huidige verdedigers. Vranjes is een certitude, die wilden ze zo graag tegen Club laten spelen dat ze beroep aangetekend hebben, en met de 2 nieuwe aanwinsten (Lawrence, Zuparic - als dat rond geraakt) kom je dan aan 3 spelers voor 3 plaatsjes.

Milic, Appiah, Bornauw, Delcroix gaan dan de bank opwarmen of in de tribune terecht komen imo.
6 spelers voor 3 plaatsen, identiek aan onze selectie. Vranjes, Bornauw, Milic, Delcroix, Lawrence en Zuparic voor de 3 plaatsen centraal. Zonder de 2 aankopen zitten ze aan 4 spelers voor 3 plaatsen (Appiah reken ik hier niet bij), is dan toch maar logisch dat ze er nog 2 bijnemen?
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

DavidVM schreef: 6 spelers voor 3 plaatsen, identiek aan onze selectie. Vranjes, Bornauw, Milic, Delcroix, Lawrence en Zuparic voor de 3 plaatsen centraal. Zonder de 2 aankopen zitten ze aan 4 spelers voor 3 plaatsen (Appiah reken ik hier niet bij), is dan toch maar logisch dat ze er nog 2 bijnemen?
Ik zeg niet dat ik het onlogisch vind dat ze er 2 bijkopen, ik zeg dat -gezien het verloop van de transfers en de spelers waarop ze zich richtten- de jeugd waarschijnlijk een pak minder kansen gaat krijgen.
Gebruikersavatar
DavidVM
Supersub
Berichten: 1462
Lid geworden op: 30 mei 2016, 14:38

Re: RSC anderlecht

Bericht door DavidVM »

t4nd schreef:
DavidVM schreef: 6 spelers voor 3 plaatsen, identiek aan onze selectie. Vranjes, Bornauw, Milic, Delcroix, Lawrence en Zuparic voor de 3 plaatsen centraal. Zonder de 2 aankopen zitten ze aan 4 spelers voor 3 plaatsen (Appiah reken ik hier niet bij), is dan toch maar logisch dat ze er nog 2 bijnemen?
Ik zeg niet dat ik het onlogisch vind dat ze er 2 bijkopen, ik zeg dat -gezien het verloop van de transfers en de spelers waarop ze zich richtten- de jeugd waarschijnlijk een pak minder kansen gaat krijgen.
Klopt wss, maar dan is het aan de jeugd om te bewijzen dat ze beter zijn dan de aankopen.
Plaats reactie