RSC anderlecht

Alle voetbalnieuws uit België dat niet Club gerelateerd is.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

De Boer in combinatie met Coucke? Da's een samenwerking die het seizoen niet gaat overleven.
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

t4nd schreef: 17 dec 2018, 16:48 De Boer in combinatie met Coucke? Da's een samenwerking die het seizoen niet gaat overleven.
Met die kern kan je geen Ajax-voetbal brengen. En is voor hem ook bijna de laatste kans. Zie ik totaal niet gebeuren. En de geluiden uit Nederland lijken dat te bevestigen. Er is zeker wel interesse. Maar die gaat dat niet doen. Ging er nog over in Veronica Inside. Dat met deze bende geen eer te behalen valt. En het wordt hem stevig ontraden.
Gebruikersavatar
Khas
Sleutelspeler
Berichten: 3753
Lid geworden op: 29 mei 2016, 17:49

Re: RSC anderlecht

Bericht door Khas »

Heintje heeft weer geluk dat er net in Manchester een vacature vrij komt. :rofl:
"Those who were dancing were thought to be stupid by those that could not hear the music."

Do what thou wilt, shall be the whole of the law.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

Khas schreef: 18 dec 2018, 12:00 Heintje heeft weer geluk dat er net in Manchester een vacature vrij komt. :rofl:
Lijnen kalken is moeilijker dan het eruit ziet :teach:
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door t4nd »

Khas schreef: 18 dec 2018, 12:00 Heintje heeft weer geluk dat er net in Manchester een vacature vrij komt. :rofl:
Geen toeval zeg ik!
Hein wordt buiten gezet bij Gent, Weiler wordt ontslagen zodat hij naar anderlecht kan.
Nu wordt Hein buiten gezet bij anderlecht, en onmiddellijk gaat Mourinho eruit.
Gebruikersavatar
Duffman
Invaller
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:05
Locatie: Het gat van Pluto

Re: RSC anderlecht

Bericht door Duffman »

Hein is volgens mij de nieuwe Leekens.
In het begin van zijn loopbaan viel gedurende een seizoentje eens alles in de plooi en pakte hij een prijs. In de daarop volgende jaren dan nog vlot aan de bak geraken door zijn grote mond en door zichzelf te verkopen als zijde het orakel van het Belgische voetbal. Er zullen altijd onozelaars zijn die hem een contract geven (met royale oprotpremie). Hopelijk ook niet de volgende dertig jaar natuurlijk...
“Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion.”
- Michael Jordan -
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: RSC anderlecht

Bericht door GenGhibli »

Duffman schreef: 18 dec 2018, 19:29 Hein is volgens mij de nieuwe Leekens.
In het begin van zijn loopbaan viel gedurende een seizoentje eens alles in de plooi en pakte hij een prijs. In de daarop volgende jaren dan nog vlot aan de bak geraken door zijn grote mond en door zichzelf te verkopen als zijde het orakel van het Belgische voetbal. Er zullen altijd onozelaars zijn die hem een contract geven (met royale oprotpremie). Hopelijk ook niet de volgende dertig jaar natuurlijk...
Die grote mond is uiteindelijk zijn enige echte bewezen kwaliteit. Is ook wel heel erg in zichzelf gaan geloven. Dat zie je wel vaker, na wat succes denken dat je het spelletje hebt uitgevonden. En de man die hij zo verfoeid, lijkt meer op hem dan hij zelf doorheeft. Die legt de oorzaak ook bij alles behalve zichzelf. Nog bijna op dezelfde dag de laan uitgestuurd ook. :thumbb:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: RSC anderlecht

Bericht door IsO »

Frank Arnesen nieuw technisch directeur bij anderlecht. https://sporza.be/nl/2018/12/20/frank-a ... nderlecht/
Laatst gewijzigd door IsO op 20 dec 2018, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Rafke7
Profvoetballer
Berichten: 418
Lid geworden op: 30 mei 2016, 23:57

Re: RSC anderlecht

Bericht door Rafke7 »

Verdorie, dat lijkt me de eerste goede zet van Coucke. En een belangrijke :(
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Rafke7 schreef: 20 dec 2018, 13:00 Verdorie, dat lijkt me de eerste goede zet van Coucke. En een belangrijke :(
Idd dit lijkt me iemand met verstand van zaken, met de nodige ervaring en veel contacten in het Europese voetbal.
:facewall:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: RSC anderlecht

Bericht door Cedrinho »

Zouden ze nu gaan voor Cocu als T1?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Cedrinho schreef: 20 dec 2018, 14:11 Zouden ze nu gaan voor Cocu als T1?
Lijkt me nogal wiedes, en een aantal spelers van PSV er bovenop.
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: RSC anderlecht

Bericht door HeervanBiesen »

Tiki Taka schreef: 20 dec 2018, 14:34
Cedrinho schreef: 20 dec 2018, 14:11 Zouden ze nu gaan voor Cocu als T1?
Lijkt me nogal wiedes, en een aantal spelers van PSV er bovenop.
Heeft hiervoor bedankt, maar idd denk wel dat Arnesen in zijn netwerk gaat kijken voor een T1. Het verhaal Dendoncker die terug komt wat een gerucht is tot nu toe lijkt me ook weinig waarschijnlijk, vermits Arnesen eerder jongere spelers haalt om door te breken en het bij LDD enkel om een uitleensituatie gaat.
Gebruikersavatar
Clubpolska
Sleutelspeler
Berichten: 2631
Lid geworden op: 30 mei 2016, 07:16
Locatie: Kluisbergen!

Re: RSC anderlecht

Bericht door Clubpolska »

De Boer en Bosz zijn al definitief geen piste meer. Toch hilarisch hoe Het Grote Instituut altijd doet alsof bekende grote namen staan te springen om bij hen aan de slag te gaan, om dan uiteindelijk voor plan C te moeten gaan en zeggen dat ze geloven in de ontwikkeling van nieuw talent. Het feit dat die nog steeds denken dat ze een begrip zijn in Europa gaat ze nog veel punten kosten.
Oh Frail.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: RSC anderlecht

Bericht door Tiki Taka »

Clubpolska schreef: 24 dec 2018, 09:49 De Boer en Bosz zijn al definitief geen piste meer. Toch hilarisch hoe Het Grote Instituut altijd doet alsof bekende grote namen staan te springen om bij hen aan de slag te gaan, om dan uiteindelijk voor plan C te moeten gaan en zeggen dat ze geloven in de ontwikkeling van nieuw talent. Het feit dat die nog steeds denken dat ze een begrip zijn in Europa gaat ze nog veel punten kosten.
Mijn leedvermaak met die vuile mauve is zo groot en smaakt zo zoet.
Ik wens hen voor het nieuwe jaar play off2 toe en nog veel gesukkel en puntenverlies. :puke: :mj:
Plaats reactie