Wintertransfers 2024 OUT

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Peter »

Levi schreef: 19 jan 2024, 09:40 Nusa dus op weg naar Tottenham. Kan je niet weigeren al zal bij hem steeds het gevoel overheersen dat we niet echt kunnen genieten hebben van hem bij ons.
Ben ik het mee eens. Door omstandigheden is het er nog niet uitgekomen dit seizoen en dat is zeer jammer. Bij CDK vond ik dat wel, hoe jammer ik het ook vond dat hij vertrok.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 10:01
Levi schreef: 19 jan 2024, 09:40 Nusa dus op weg naar Tottenham. Kan je niet weigeren al zal bij hem steeds het gevoel overheersen dat we niet echt kunnen genieten hebben van hem bij ons.
Zijn statistieken bij Club ogen heel mager.
ja, en? Goals en assists zeggen lang niet alles. Nusa (18) was begin dit seizoen de beste U23-dribbelaar buiten de G5-competities. Met voorsprong. https://football-observatory.com/WeeklyPost437

Jammer dat hij hier niet verder zal kunnen groeien en verder zal kunnen werken aan zijn eindproduct, maar soms kan je een bod inderdaad niet weigeren. Hopelijk kan hij ons nog mee aan een prijs helpen dit jaar...
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 19 jan 2024, 10:46
Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 10:01
Levi schreef: 19 jan 2024, 09:40 Nusa dus op weg naar Tottenham. Kan je niet weigeren al zal bij hem steeds het gevoel overheersen dat we niet echt kunnen genieten hebben van hem bij ons.
Zijn statistieken bij Club ogen heel mager.
ja, en? Goals en assists zeggen lang niet alles. Nusa (18) is (voor dit lopend seizoen) de beste U23-dribbelaar buiten de G5-competities. Met voorsprong. https://football-observatory.com/WeeklyPost437

Jammer dat hij hier niet verder zal kunnen groeien en verder zal kunnen werken aan zijn eindproduct, maar soms kan je een bod inderdaad niet weigeren. Hopelijk kan hij ons nog mee aan een prijs helpen dit jaar...
Klopt hij kan heel goed dribbelen, maar voor een (flank)aanvaller draait alles om goals en assists.
CDK stond al een heel stuk verder toen hij Club verliet.
Een bod van 30-35 miljoen kan Club echter niet weigeren.
Ik teken direct voor een 2de plek en de bekerwinst dit seizoen. :D
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 11:10
IsO schreef: 19 jan 2024, 10:46
Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 10:01
Levi schreef: 19 jan 2024, 09:40 Nusa dus op weg naar Tottenham. Kan je niet weigeren al zal bij hem steeds het gevoel overheersen dat we niet echt kunnen genieten hebben van hem bij ons.
Zijn statistieken bij Club ogen heel mager.
ja, en? Goals en assists zeggen lang niet alles. Nusa (18) is (voor dit lopend seizoen) de beste U23-dribbelaar buiten de G5-competities. Met voorsprong. https://football-observatory.com/WeeklyPost437

Jammer dat hij hier niet verder zal kunnen groeien en verder zal kunnen werken aan zijn eindproduct, maar soms kan je een bod inderdaad niet weigeren. Hopelijk kan hij ons nog mee aan een prijs helpen dit jaar...
Klopt hij kan heel goed dribbelen, maar voor een (flank)aanvaller draait alles om goals en assists.
CDK stond al een heel stuk verder toen hij Club verliet.
Een bod van 30-35 miljoen kan Club echter niet weigeren.
Ik teken direct voor een 2de plek en de bekerwinst dit seizoen. :D
Sorry, maar uw eerste zin is echt bullshit. Voor een flankaanvaller van 18 draait níet alles om goals en assists, maar kijk je naar potentieel (technische vaardigheden, spelintelligentie, leervermogen, expected goals en assists, betrokkenheid in opbouw naar goal,...). Output speelt mee natuurlijk, maar als het louter daarom had gedraaid, waren heel wat talenten nooit opgepikt door grotere ploegen. Vergelijk Nusa's seizoen nu (3 goals, 3 assists in 1304 minuten) met pakweg Doku's "doorbraakseizoen" bij anderlecht (4 goals en 3 assists in 1501 minuten).
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5326
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Tiki Taka »

IsO schreef: 19 jan 2024, 11:26
Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 11:10
IsO schreef: 19 jan 2024, 10:46
Tiki Taka schreef: 19 jan 2024, 10:01
Levi schreef: 19 jan 2024, 09:40 Nusa dus op weg naar Tottenham. Kan je niet weigeren al zal bij hem steeds het gevoel overheersen dat we niet echt kunnen genieten hebben van hem bij ons.
Zijn statistieken bij Club ogen heel mager.
ja, en? Goals en assists zeggen lang niet alles. Nusa (18) is (voor dit lopend seizoen) de beste U23-dribbelaar buiten de G5-competities. Met voorsprong. https://football-observatory.com/WeeklyPost437

Jammer dat hij hier niet verder zal kunnen groeien en verder zal kunnen werken aan zijn eindproduct, maar soms kan je een bod inderdaad niet weigeren. Hopelijk kan hij ons nog mee aan een prijs helpen dit jaar...
Klopt hij kan heel goed dribbelen, maar voor een (flank)aanvaller draait alles om goals en assists.
CDK stond al een heel stuk verder toen hij Club verliet.
Een bod van 30-35 miljoen kan Club echter niet weigeren.
Ik teken direct voor een 2de plek en de bekerwinst dit seizoen. :D
Sorry, maar uw eerste zin is echt bullshit. Voor een flankaanvaller van 18 draait níet alles om goals en assists, maar kijk je naar potentieel (technische vaardigheden, spelintelligentie, leervermogen, expected goals en assists, betrokkenheid in opbouw naar goal,...). Output speelt mee natuurlijk, maar als het louter daarom had gedraaid, waren heel wat talenten nooit opgepikt door grotere ploegen. Vergelijk Nusa's seizoen nu (3 goals, 3 assists in 1304 minuten) met pakweg Doku's "doorbraakseizoen" bij anderlecht (4 goals en 3 assists in 1501 minuten).
Je hebt wel een punt dat hij nog heel jong is en een enorme progressie marge heeft.
Daar ga ik het op houden. :cé:
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door t4nd »

Lijkt dit niet eerder op een strategie om zo meer geld binnen te halen? We weten dat Nusa door meerdere teams gevolgd wordt, als nu naar buiten komt dat Tottenham in onderhandeling is met ons zie ik Chelsea bvb vrij snel aan de lijn hangen om óók te beginnen onderhandelen.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

t4nd schreef: 19 jan 2024, 14:05 Lijkt dit niet eerder op een strategie om zo meer geld binnen te halen? We weten dat Nusa door meerdere teams gevolgd wordt, als nu naar buiten komt dat Tottenham in onderhandeling is met ons zie ik Chelsea bvb vrij snel aan de lijn hangen om óók te beginnen onderhandelen.
Dat gaan we snel weten denk ik! Zou niet de eerste keer zijn dat Tottenham deze winter een ander team de loef wil afsteken door een transfer af te snoepen (Dragusin weggekaapt voor de neus van Bayern), en als ze dat met stadsgenoot Chelsea kunnen doen, gaan ze het denk ik ook niet laten. Zou natuurlijk goed zijn voor ons indien er een "bid war" zou ontstaan, idealiter één waarbij het Nusa zelf niet uitmaakt naar waar hij gaat.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Sanders »

Romeo Vermant wordt verhuurd tot het einde van het seizoen aan KVC Westerlo. Uiteraard kent De Mil hem zeer goed, en door de blessures van Vaesen en Stassin zal hij daar zeker minuten maken.
Er zou geen aankoopoptie bedongen zijn.
Het is een logische stap voor hem om het op zijn minst te proberen. Hij is vorig jaar zeker niet uit de toon gevallen toen hij kansjes kreeg.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Peter »

Niet? Ik vond die minstens 2 maten te licht verleden jaar.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

Peter schreef: 23 jan 2024, 07:59 Niet? Ik vond die minstens 2 maten te licht verleden jaar.
Te licht voor de basis in ons eerste, maar toch wel tekenen van potentieel, voor zover je dat kan beoordelen op basis van de beperkte minuten die hij kreeg in ons eerste elftal.

Jonge gast die duidelijk progressie maakt. Sinds eind vorig seizoen captain van Club NXT, vorig jaar 6 goals en 1 assist voor NXT in 1B in 1874 minuten, dit seizoen al 6 goals en 3 assists in 983 minuten. Heeft fysiek ook stappen gezet vind ik, en is nog altijd maar 19. Uitleenbeurt zal hem goed doen.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Peter »

IsO schreef: 23 jan 2024, 10:08
Peter schreef: 23 jan 2024, 07:59 Niet? Ik vond die minstens 2 maten te licht verleden jaar.
Te licht voor de basis in ons eerste, maar toch wel tekenen van potentieel, voor zover je dat kan beoordelen op basis van de beperkte minuten die hij kreeg in ons eerste elftal.

Jonge gast die duidelijk progressie maakt. Sinds eind vorig seizoen captain van Club NXT, vorig jaar 6 goals en 1 assist voor NXT in 1B in 1874 minuten, dit seizoen al 6 goals en 3 assists in 983 minuten. Heeft fysiek ook stappen gezet vind ik, en is nog altijd maar 19. Uitleenbeurt zal hem goed doen.
Uitleenbeurt is inderdaad de ideale oplossing, heeft minuten op een hoger niveau dan tweede nodig. Westerlo is een uitstekende oplossing, mét een coach die hem goed kent.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Sanders »

Peter schreef: 23 jan 2024, 10:45
IsO schreef: 23 jan 2024, 10:08
Peter schreef: 23 jan 2024, 07:59 Niet? Ik vond die minstens 2 maten te licht verleden jaar.
Te licht voor de basis in ons eerste, maar toch wel tekenen van potentieel, voor zover je dat kan beoordelen op basis van de beperkte minuten die hij kreeg in ons eerste elftal.

Jonge gast die duidelijk progressie maakt. Sinds eind vorig seizoen captain van Club NXT, vorig jaar 6 goals en 1 assist voor NXT in 1B in 1874 minuten, dit seizoen al 6 goals en 3 assists in 983 minuten. Heeft fysiek ook stappen gezet vind ik, en is nog altijd maar 19. Uitleenbeurt zal hem goed doen.
Uitleenbeurt is inderdaad de ideale oplossing, heeft minuten op een hoger niveau dan tweede nodig. Westerlo is een uitstekende oplossing, mét een coach die hem goed kent.
Hij viel niet uit de toon in 1A, ik wou zeker niet laten uitschijnen dat hij een potentiële basisklant is (op dit moment). Anders zouden wij het als supporters raar vinden dat hij geen kansen meer zou krijgen.
Als hij bij Westerlo kan bevestigen wat hij bij ons toonde, zit er misschien op zijn minst een carrière is als profvoetballer in 1A. Daarom niet noodzakelijk bij ons.
Ontwikkelt hij zich verder, is het een goede zaak voor ons. Hebben we onze twijfels of stagneert hij, dan kan hij mogelijks nog een transfer maken naar een middenmotor.
De kans dat hij veel minuten gaat maken bij Westerlo is alleszins groot.
Sanders
Supersub
Berichten: 1102
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door Sanders »

Een klein stukje uit een video van The Athletic, over "Sensible Transfers" voor Tottenham.
Er staat ook een artikel over Nusa op de website van The Athletic, maar ik heb daar geen abonnement op.

IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3356
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2024 OUT

Bericht door IsO »

nieuw geruchtje over Nusa, geen idee wat er van aan is:
https://x.com/DeadlineDayLive/status/17 ... 20355?s=20
Plaats reactie