Zomertransfers 2023 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Gebruikersavatar
Vergas Ronald
"Moderator"
Berichten: 906
Lid geworden op: 31 mei 2016, 19:48

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Vergas Ronald »

Sanders schreef: 04 jul 2023, 09:06 HLN meldt dat we interesse zouden hebben in Meunier.
Wat zijn jullie gedachten hierover?
Droomtransfer voor mij, hoort bij m'n favoriete spelers ooit bij Brugge sinds de jaren 90.
PRESS [CTRL + W] FOR BEST RESULTS
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Pica »

Ge moogt zo niet trollen VR, mensen zouden nog denken dat ge serieus zijt
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Club mikt dus hoger dan Watanabe en Patris...ik ben heel benieuwd wie uiteindelijk zal worden aangetrokken voor de CV en RB...
Sanders
Supersub
Berichten: 1156
Lid geworden op: 04 okt 2021, 15:03

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Sanders »

Tiki Taka schreef: 07 jul 2023, 08:05 Club mikt dus hoger dan Watanabe en Patris...ik ben heel benieuwd wie uiteindelijk zal worden aangetrokken voor de CV en RB...
Voor een CV verwacht ik pas beweging als Sylla zou vertrekken, voor rechtsachter ben ik ook benieuwd.
Als Patris kan bevestigen bij de mauven, maken ze daar sowieso winst op.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Ik zie het nochtans wel in Patris
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 07 jul 2023, 08:27 Ik zie het nochtans wel in Patris
Ik dus ook, Belg, jonge gast van 22 jaar met ervaring op het hoogste niveau (41 matchen Pro League, 9 assists, 2 goals) en beloften Rode Duivel.
Waarom haalt Club deze niet ?!
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Sanders schreef: 07 jul 2023, 08:17
Tiki Taka schreef: 07 jul 2023, 08:05 Club mikt dus hoger dan Watanabe en Patris...ik ben heel benieuwd wie uiteindelijk zal worden aangetrokken voor de CV en RB...
Voor een CV verwacht ik pas beweging als Sylla zou vertrekken, voor rechtsachter ben ik ook benieuwd.
Als Patris kan bevestigen bij de mauven, maken ze daar sowieso winst op.
Club zou een bod van 500k op een 24 jarige Algerijnse international (Belaid) hebben neergelegd, die totnogtoe enkel speelde in de Algerijnse competitie.
Sjonge jonge...Er moet toch veel hoger gemikt worden ?!
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Bwah ik haal liever zo'n mannen dan pakweg een Boyata. 24 is mss wat aan de oude kant maar verder heb ik daar voorlopig geen probleem mee.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

Peter schreef: 07 jul 2023, 09:30 Bwah ik haal liever zo'n mannen dan pakweg een Boyata. 24 is mss wat aan de oude kant maar verder heb ik daar voorlopig geen probleem mee.
Club heeft nood aan een top CV, een nieuwe leider, iemand die direct een meerwaarde is.
Spelers van 500k zullen zo`n profiel niet hebben, me dunkt.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door t4nd »

Club zijnde snap ik perfect dat ze Patris niet kopen. Je gaat toch geen 2de jonge rechtsback kopen om je eigen jeugdproduct te blokkeren? Patris kopen zou betekenen dat Sabbe weg mag.
Peter
A-kern
Berichten: 520
Lid geworden op: 07 nov 2022, 16:21

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Peter »

Niets mis met wat concurrentie bij een topploeg toch?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 07 jul 2023, 09:45 Club zijnde snap ik perfect dat ze Patris niet kopen. Je gaat toch geen 2de jonge rechtsback kopen om je eigen jeugdproduct te blokkeren? Patris kopen zou betekenen dat Sabbe weg mag.
Wat dan met De Cuyper en Meijer ?
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door Tiki Taka »

t4nd schreef: 07 jul 2023, 09:45 Club zijnde snap ik perfect dat ze Patris niet kopen. Je gaat toch geen 2de jonge rechtsback kopen om je eigen jeugdproduct te blokkeren? Patris kopen zou betekenen dat Sabbe weg mag.
Sabbe is 18 jaar en zo goed als geen ervaring in 1ste klasse, Patris is 22 jaar en speelde al 41 matchen (3441 minuten) in 1ste klasse.
Ik vind dat die 2 wel samen kunnen, zeker en vast zelfs.
t4nd
Basisspeler
Berichten: 1960
Lid geworden op: 31 aug 2016, 06:57

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door t4nd »

Er is compleet niets mis met concurrentie in een topploeg, maar als je jeugd een kans wil geven vind ik dat je niet een andere jongere moet aankopen voor diezelfde positie. Meijer & De Cuyper is inderdaad hetzelfde verhaal, maar als je ziet naar wat Meijer afgelopen jaar gepresteerd heeft zie ik de kans reëel dat hij ons deze zomer verlaat.
Ja, Sabbe heeft nog geen ervaring in 1ste klasse. Door iemand voor zijn positie te kopen bombardeer je hem tot invaller en dan gaat hij ook (bijna) geen ervaring opdoen - tenzij je gaat hopen dat de nieuw aangekochte speler blessures gaat hebben.
FCBrugesawayoflife
Jeugdspeler
Berichten: 174
Lid geworden op: 30 mei 2016, 11:08

Re: Zomertransfers 2023 IN

Bericht door FCBrugesawayoflife »

Is het huiswerk van Club Brugge nu al afgerond? Voor onder anderen Zinckernagel is er momenteel geen plaats bij blauw-zwart

Stop & Go. Zolang er bij Club Brugge niets vertrekt, wordt er ook niets meer ondernomen. Een blik op de zomermercato van blauw-zwart, waar er voor onder meer Philip Zinckernagel op dit moment simpelweg geen plaats is.

Met 34 zijn ze in Sint-Michielsgestel. “Ik voel me meer coördinator en manager dan coach”, liet Ronny Deila vallen. Nooit diende de teammanager op zomerkamp zoveel kamers te voorzien. In de spelersbus is het drummen in de zoektocht naar een comfortabel plaatsje. Nog een geluk dat Hotel De Ruwenberg meerdere pingpongtafels heeft voorzien.

23 veldspelers
Zelfs wanneer de zeven trainees van Club NXT straks de ‘cut’ niet halen en afvallen, dan nog is de squad list die Deila en zijn staf voor ogen hebben in principe compleet. Blauw-zwart wil het dit seizoen immers met 23 veldspelers doen. Deila houdt van een relatief kleine kern. Vandaar dat het management van blauw-zwart tussen de lijnen al liet verstaan dat alles er op 1 september ten opzichte van vandaag nagenoeg onveranderd uit kan zien. In de wetenschap dat met Skoras, Thiago en Vetlesen drie noodzakelijke posities werden ingevuld, acht Club Brugge zichzelf met de huidige kern voldoende gewapend om op drie fronten competitief te zijn. De supporters zullen het niet graag lezen, maar het is de realiteit. “Andere clubs wachten tot de laatste dag om dan te pakken wat er overblijft”, merkte Deila deze week op. “Hier kopen ze eerst vooraleer ze verkopen. En dat is een voordeel tegenover de andere ploegen.” Blauw-zwart heeft uit een mislukt seizoen de nodige lessen getrokken.

Kort samengevat moet er eerst iemand vertrekken vooraleer er nog iets bijkomt. Eén of twee verschuivingen zijn niet uitgesloten, maar een duiventil wordt het deze zomer niet. En natuurlijk hoopt blauw-zwart zich op één à twee posities alsnog te versterken - vooral centraal achterin dan. En natuurlijk zou het ook meegenomen zijn mocht minstens één trainee van Club NXT straks definitief bij de A-kern kunnen blijven. Alleen is het daarvoor wachten totdat iemand vertrekt. Gebeurt dat niet, dan is het maar zo. Als Skov Olsen en Buchanan de knop weten om te draaien, zou blauw-zwart er dan ook zeker niet rouwig om zijn als het duo daadwerkelijk blijft. Geen wonder dat er momenteel op het mentale vlak veel op hen ingepraat wordt. Achterin net hetzelfde: Hendry en Boyata werden eerder als overbodig aanzien, maar mogelijk blijft het duo gewoon aan wal. De enige die nog steeds nadrukkelijk verzocht wordt een nieuwe werkgever te vinden, is Kamal Sowah.

HLN
Vakie 214
Plaats reactie