Wintertransfers 2019 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

rambopirou schreef: 09 dec 2018, 05:24 Ik zou graag een type De Fauw zien komen. Iemand met métier die polyvalent is en vooral belangrijk kan zijn voor de kleedkamer.
Een speler die soms eens op tafel slaat want van onze sterkhouders is Ruudje de enige die dit durft denk ik! ( ik zie Mechele, Nakamba en Vanaken niet echt zich eens echt kwaad maken en de spelers op scherp zetten )
=> Zou Dirar dit kunnen ?
Laat Dirar maar waar hij is, die maakte zich te fel kwaad op zijn medespelers en zelfs op de supporters.
Als flankspeler zijnde dat er telkens valt dat er vervanging kan komen voor Danjuma moest die vertrekken, ben ik telkens verbaasd dat er nooit de naam van Wanderson valt van Krasnodar. Lijkt me toch handig als Belgische ploegen zijnde. Vind die niet slecht en hij heeft een Belgisch paspoort.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Danjuma, Dennis, Diatta op links. Ngonge en Fadiga als beloftes.
Op rechts Mata, Cools, Diatta. Vormer kan ook.

Geen vervanging nodig als Danjuma zou vertrekken. 2 spelers per flank, een spits (Diatta), beloften en Vormer die kunnen depanneren. Gestoffeerd genoeg.
Deze positie is geen prioriteit.
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

Cedrinho schreef: 12 dec 2018, 19:32 Danjuma, Dennis, Diatta op links. Ngonge en Fadiga als beloftes.
Op rechts Mata, Cools, Diatta. Vormer kan ook.

Geen vervanging nodig als Danjuma zou vertrekken. 2 spelers per flank, een spits (Diatta), beloften en Vormer die kunnen depanneren. Gestoffeerd genoeg.
Deze positie is geen prioriteit.
Je vergeet Decarli.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

:mrgreen:
naka 30
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 09 apr 2018, 15:37

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door naka 30 »

:lol:
GenGhibli
Invaller
Berichten: 677
Lid geworden op: 15 apr 2018, 20:07

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door GenGhibli »

In de spits kan wel nog, de Saulo.
Moja Risin
Tester
Berichten: 51
Lid geworden op: 20 sep 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Moja Risin »

Ik vind de piste Dirar wel oke...
ik heb een paar matchen van Monaco gezien, en hij was daar zeer gedisciplineerd en soms zelfs kapitein. Ik denk niet da we hem moeten vergelijken met vroeger en dat zijn streken wel wat over zijn... goeie voetballer die club creativiteit kan bijbrengen!

Iets anders: wat met refaelov? Die is toch uitgeleend he? Of verkocht?
Zou die terugkomen?
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door JRut »

Rafa keert niet meer terug, en da's maar normaal ook (ongeacht zijn goeie prestaties nu momenteel). Da's geen wissel voor de toekomst meer + ik dacht ook dat Antwerp een optie had op het einde van het jaar.

Wat al interessanter is, is of Rafa volgende week gaat spelen in onze wedstrijd tegen Antwerp. Normaal gezien zou ik denken van niet, maar nog nergens die bevestiging gelezen.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Bosko
Transfer Guru
Berichten: 3701
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:00

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bosko »

In interview met Degryse vroeg hij hoe het was om terug te keren naar Jan Breydel na zijn overgang, dus ik vermoed dat Rafa ervan uitgaat dat hij mag spelen.
Gebruikersavatar
leem
A-kern
Berichten: 579
Lid geworden op: 13 jun 2016, 08:49

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door leem »

Ik gun het hem alleszins.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door JRut »

Bosko schreef: 14 dec 2018, 11:32 In interview met Degryse vroeg hij hoe het was om terug te keren naar Jan Breydel na zijn overgang, dus ik vermoed dat Rafa ervan uitgaat dat hij mag spelen.
Lijkt me toch sterk. Zie de realiteit niet denkbaar waarin Antwerp zijn volledige loon overneemt zonder hem reeds aangekocht te hebben deze zomer? Of het zou moeten zijn dat ze de aankoop nog wat wilden uitstellen om financiële redenen. We gaan het rap weten.
#hetishierbeter
HeervanBiesen
A-kern
Berichten: 625
Lid geworden op: 26 jun 2017, 16:56

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door HeervanBiesen »

JRut schreef: 14 dec 2018, 14:14
Bosko schreef: 14 dec 2018, 11:32 In interview met Degryse vroeg hij hoe het was om terug te keren naar Jan Breydel na zijn overgang, dus ik vermoed dat Rafa ervan uitgaat dat hij mag spelen.
Lijkt me toch sterk. Zie de realiteit niet denkbaar waarin Antwerp zijn volledige loon overneemt zonder hem reeds aangekocht te hebben deze zomer? Of het zou moeten zijn dat ze de aankoop nog wat wilden uitstellen om financiële redenen. We gaan het rap weten.
In de winterstop gaan die mannen daar waarschijnlijk heel duidelijk in zijn en hem een contract aanbieden dat ingaat van 30/06/2019, achter de schermen zijn ze waarschijnlijk ook al bezig met versterking voor tijdens de winterstop.
Bali Balingoli
Jeugdspeler
Berichten: 141
Lid geworden op: 30 mei 2016, 13:12

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Bali Balingoli »

Op stamnummer 3 wordt beweerd dat Dirar getekend heeft.

Als het klopt, gemengde gevoelens. We hebben de vele jonge talenten op de flank en terugkerende vedetten van boven de 30 zijn zelden een groot succes.
Anderzijds, echt wel een topspeler en de huidige opstelling zou hem prima moeten passen.

Doorslaggevend argument: vorig jaar in november heb ik in Marokko zijn truitje gekocht... nooit gedacht dat het nog van pas ging komen.
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door Cedrinho »

Onnodige transfer lijkt me. Ook al kan hij nog zijn meerwaarde hebben..
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3347
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Wintertransfers 2019 IN

Bericht door IsO »

Bali Balingoli schreef: 19 dec 2018, 14:23 Op stamnummer 3 wordt beweerd dat Dirar getekend heeft.

Als het klopt, gemengde gevoelens. We hebben de vele jonge talenten op de flank en terugkerende vedetten van boven de 30 zijn zelden een groot succes.
Anderzijds, echt wel een topspeler en de huidige opstelling zou hem prima moeten passen.

Doorslaggevend argument: vorig jaar in november heb ik in Marokko zijn truitje gekocht... nooit gedacht dat het nog van pas ging komen.
Benieuwd of het klopt. Is inderdaad wel een type dat in ons systeem zou passen.
Heb hem sinds zijn vertrek bij Monaco wel niet meer zien spelen, dus niet echt een idee van het niveau dat hij nog haalt. Blijkbaar vorig seizoen wel basisspeler bij Fenberbahce.

Speelde in de eerste helft van seizoen 2008-2009 trouwens nog een tiental matchen samen met Leko.
Gesloten