Zomertransfers 2018 IN

Alle transfernieuws

Moderator: Bosko

Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Waarom gaat Club niet voor Stallone Limbombe? Is Belg, transfervrij en heeft er een sterk seizoen opzitten...
Lijkt me een ideale back-up voor Cools. Tja, nu gaat Gent er mee lopen.
Voor Cools? Die speelt in de spits hé. Wat heeft hij al bewezen te kunnen verdedigen en zijn positie te kunnen houden?
Is ook 27 jaar, eerste jaar op het hoogste niveau. Speelt inderdaad een goed seizoen, maar als we iedereen moet halen die een goed seizoen speelt, kunnen we 30 ploegen oprichten.
Begrijpelijk dat we daar niet voor gaan.
Limbombe is ook meer een (flank)aanvaller dan een verdediger en zijn oudere broer lijkt me ook zo`n type, technisch wat minder, maar met evenveel loopvermogen en durf.
Tiki Taka
Sterspeler
Berichten: 5327
Lid geworden op: 30 mei 2016, 10:08

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Tiki Taka »

Fire schreef: Mensen denken dat het gewoon een kloon is van zijn broer. Want ja Jordan Lukaku en Romelu zijn toch kopieën van elkaar.
Correctie, Jordan is technisch beter. ;)
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

Kunnen we alstublieft eens focussen op spelers die versterkingen zouden zijn?
Als Gent interesse toont in Stallone Limbombe, dan weet je op zich genoeg. Gent, dat is spelers kopen die nooit een hoger niveau zullen kunnen halen dan de Belgische competitie, maar op zich in België wel subtop tot top kunnen zijn. Mannen als Birger Verstraete, Laurent Depoitre, Stallone Limbombe, ... Dat is goed op Belgisch niveau, maar niet eens goed genoeg voor de ruime selectie van de Rode Duivels.
Zo'n spelers hebben we bij Club niet nodig. We hebben er al genoeg gehaald in de voorbije jaren. Spelers genre Bernt Evens, Timothy Dreesen en Joos Valgaeren en zo, het hoeft voor mij echt niet meer.

Ik geloof dat iedereen hier ermee akkoord gaat dat we Mitrovic moeten proberen behouden bijvoorbeeld. Ok, 4 miljoen waarschijnlijk, maar je ziet zo die kerel zijn meerwaarde. Dat hebben we nodig. Durven investeren in spelers die ons echt beter maken. Vermeer en Clasie zijn er zo ook volgens mij.
Maar Stallone Limbombe? Komaan hé zeg..

Als je spelers wil die én Belg én een meerwaarde zijn, dan moet je kijken naar die spelers die net uit de boot vallen bij de Rode Duivels en die bij hun ploegen ook nog twijfelgevallen zijn. Kijk naar Vermeer en Clasie. Als je bijvoorbeeld Origi - hoe onrealistisch ook - zou kunnen halen ter vervanging van Diaby en Vossen, dan moet je dat doen. Maar een 27-jarige van godbetert Antwerp? Nope.
Laatst gewijzigd door Cedrinho op 27 mar 2018, 15:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Waarom gaat Club niet voor Stallone Limbombe? Is Belg, transfervrij en heeft er een sterk seizoen opzitten...
Lijkt me een ideale back-up voor Cools. Tja, nu gaat Gent er mee lopen.
Voor Cools? Die speelt in de spits hé. Wat heeft hij al bewezen te kunnen verdedigen en zijn positie te kunnen houden?
Is ook 27 jaar, eerste jaar op het hoogste niveau. Speelt inderdaad een goed seizoen, maar als we iedereen moet halen die een goed seizoen speelt, kunnen we 30 ploegen oprichten.
Begrijpelijk dat we daar niet voor gaan.
Limbombe is ook meer een (flank)aanvaller dan een verdediger en zijn oudere broer lijkt me ook zo`n type, technisch wat minder, maar met evenveel loopvermogen en durf.
Ok. We halen hem. Hij durft te lopen, onmiskenbaar een aanwinst. :mrgreen:
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Boli kon lopen :geenhup:
Gebruikersavatar
The_One
Basisspeler
Berichten: 1560
Lid geworden op: 30 mei 2016, 09:05
Locatie: Babes-topic

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door The_One »

Pica schreef: Boli kon lopen :geenhup:
Heeft wel Besiktas opgerold! :mrgreen:
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3405
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

JRut schreef:
Tiki Taka schreef:
JRut schreef:
Tiki Taka schreef: Waarom gaat Club niet voor Stallone Limbombe? Is Belg, transfervrij en heeft er een sterk seizoen opzitten...
Lijkt me een ideale back-up voor Cools. Tja, nu gaat Gent er mee lopen.
Voor Cools? Die speelt in de spits hé. Wat heeft hij al bewezen te kunnen verdedigen en zijn positie te kunnen houden?
Is ook 27 jaar, eerste jaar op het hoogste niveau. Speelt inderdaad een goed seizoen, maar als we iedereen moet halen die een goed seizoen speelt, kunnen we 30 ploegen oprichten.
Begrijpelijk dat we daar niet voor gaan.
Limbombe is ook meer een (flank)aanvaller dan een verdediger en zijn oudere broer lijkt me ook zo`n type, technisch wat minder, maar met evenveel loopvermogen en durf.
Ok. We halen hem. Hij durft te lopen, onmiskenbaar een aanwinst. :mrgreen:
:mrgreen: Anthony is, in vergelijking met zijn broer, groter en nu al sneller, sterker, technisch beter, een betere dribbelaar, en heeft een betere voorzet en betere traptechniek tout court. Stuk voor stuk aspecten die belangrijk zijn voor een speler die de volledige flank doet. En vooral: hij moet nog 24 worden en heeft dus nog progressiemarge. Stallone is er 27 en dus is die marge al véél beperkter.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef: D'office.

Ik hoop zo hard dat we de titel pakken. Zekerheid van 30 miljoen en die dan investeren in de aankoop van Mitrovic, Vermeer en een verlengd verblijf van Clasie.
Graag ook een 10 als opvolger/concurrent van Vanaken. En concurrenten voor Limbombe en Cools (beter dan Tomecak..). Een scorende spits lijkt me ook aangewezen, gezien Vossen en Diaby waarschijnlijk vertrekken.
En dan nog een LCV uiteraard..
Dus jij wilt

-Mitrovic
-Vermeer
-Classie
-Een 10
-Een flankverdediger
-Een spits
-en een LCV

Dat zal een dure zomer worden
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Fire schreef:
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: Lol, een aankoopprijs overeenkomen en dan toch nog onderhandelen. Enfin, als het maar lukt.
Ze zijn geen aankoopprijs overeengekomen, ze zijn een aankoopoptie overeengekomen. Club Brugge heeft de optie om hem over te nemen voor €4.5 miljoen, als blijkt dat Mitrovic voor hun geen €4.5miljoen waard is dan moeten ze die optie ook niet lichten wat niet wilt zeggen dat het geen interessante speler kan zijn voor minder geld maar daar hoeft Besiktas zich dan weer niet aan te houden dus is er voldoende reden om met alle partijen rond de onderhandelingstafel te gaan zitten.

Kan goed zijn dat Besiktas zegt dat ze niet voor minder dan €4.5 miljoen zaken willen doen en zal club een keuze moeten maken maar voor hetzelfde geld is Besiktas misschien blij als ze er al vanaf zijn voor een miljoen minder en dan zou het dwaas zijn van Club Brugge dat ze het niet eens proberen.

Vraag is of Mitrovic voor ons €4.5 miljoen waard is en of wij €4.5 miljoen beschikbaar hebben in ons budget voor hem binnen te halen. Want het blijft enorm veel geld voor een verdediger natuurlijk.
Dat idee dat spitsen en middenvelders meer mogen kosten dan keepers en verdedigers mag feitelijk eens gaan stoppen. Zonder een solide verdediging en keeper kom je nergens. De pintjes liga kan je nog wel domineren, maar dan is het europees weer om te bleiten. Mitrovic is absoluut zijn prijs waard. Leuk dat club onderhandelt, maar ik zou hem absoluut willen zien komen voor 4.5 mio!
Aanvallende spelers zijn vrijwel altijd duurder dan verdedigende spelers dat is nu gewoon eenmaal zo.
Gebruikersavatar
BlueJedi
Invaller
Berichten: 941
Lid geworden op: 31 mei 2016, 13:03

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door BlueJedi »

Cedrinho schreef: Kunnen we alstublieft eens focussen op spelers die versterkingen zouden zijn?
Als Gent interesse toont in Stallone Limbombe, dan weet je op zich genoeg. Gent, dat is spelers kopen die nooit een hoger niveau zullen kunnen halen dan de Belgische competitie, maar op zich in België wel subtop tot top kunnen zijn. Mannen als Birger Verstraete, Laurent Depoitre, Stallone Limbombe, ... Dat is goed op Belgisch niveau, maar niet eens goed genoeg voor de ruime selectie van de Rode Duivels.
Zo'n spelers hebben we bij Club niet nodig. We hebben er al genoeg gehaald in de voorbije jaren. Spelers genre Bernt Evens, Timothy Dreesen en Joos Valgaeren en zo, het hoeft voor mij echt niet meer.

Ik geloof dat iedereen hier ermee akkoord gaat dat we Mitrovic moeten proberen behouden bijvoorbeeld. Ok, 4 miljoen waarschijnlijk, maar je ziet zo die kerel zijn meerwaarde. Dat hebben we nodig. Durven investeren in spelers die ons echt beter maken. Vermeer en Clasie zijn er zo ook volgens mij.
Maar Stallone Limbombe? Komaan hé zeg..

Als je spelers wil die én Belg én een meerwaarde zijn, dan moet je kijken naar die spelers die net uit de boot vallen bij de Rode Duivels en die bij hun ploegen ook nog twijfelgevallen zijn. Kijk naar Vermeer en Clasie. Als je bijvoorbeeld Origi - hoe onrealistisch ook - zou kunnen halen ter vervanging van Diaby en Vossen, dan moet je dat doen. Maar een 27-jarige van godbetert Antwerp? Nope.
Graag focus op spelers die in de pro league top kunnen zijn, je weet wel die competitie die we ieder jaar moeten proberen winnen. Focus je eerst maar om in de CL te geraken vooraleer je spelers van CL niveau wilt gaan kopen. Die spelers van AA gent waar je trouwens zo laag dunkend over doet hebben beter gepresteerd op CL niveau dan die van Club. En wat de selectie voor de Rode Duivels betreft daar komt bijna geen enkele speler van een belgische club voor in aanmerking behoudens een paar uitzonderingen.

Stallone is inderdaad geen materiaal voor de Rode Duivels en België is zijn plafond en hij is er al 27 maar is een speler die gewoon heel nuttig kan zijn, is momenteel in super vorm, heeft heel goede statistieken en hij is gewoon gratis op te halen. Wetende dat je 4 miljoen op tafel moet leggen voor Mitrovic, dat je miljoenen op tafel moet leggen voor Vermeer en dat je dan ook nog op zoek mag naar een spits en eventueel een middenvelder als Classie niet kan blijven om nog maar te zwijzgen over een vervanger van Rafa dan heb je een enorm dure zomer voor de boeg, als je dan een nuttige flankspeler als Stallone kunt ophalen voor niks en die is ook nog eens Belg dan snap ik niet hoe dat geen goede deal zou geweest zijn voor club.
IsO
Sleutelspeler
Berichten: 3405
Lid geworden op: 02 jun 2016, 17:14

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door IsO »

BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: Kunnen we alstublieft eens focussen op spelers die versterkingen zouden zijn?
Als Gent interesse toont in Stallone Limbombe, dan weet je op zich genoeg. Gent, dat is spelers kopen die nooit een hoger niveau zullen kunnen halen dan de Belgische competitie, maar op zich in België wel subtop tot top kunnen zijn. Mannen als Birger Verstraete, Laurent Depoitre, Stallone Limbombe, ... Dat is goed op Belgisch niveau, maar niet eens goed genoeg voor de ruime selectie van de Rode Duivels.
Zo'n spelers hebben we bij Club niet nodig. We hebben er al genoeg gehaald in de voorbije jaren. Spelers genre Bernt Evens, Timothy Dreesen en Joos Valgaeren en zo, het hoeft voor mij echt niet meer.

Ik geloof dat iedereen hier ermee akkoord gaat dat we Mitrovic moeten proberen behouden bijvoorbeeld. Ok, 4 miljoen waarschijnlijk, maar je ziet zo die kerel zijn meerwaarde. Dat hebben we nodig. Durven investeren in spelers die ons echt beter maken. Vermeer en Clasie zijn er zo ook volgens mij.
Maar Stallone Limbombe? Komaan hé zeg..

Als je spelers wil die én Belg én een meerwaarde zijn, dan moet je kijken naar die spelers die net uit de boot vallen bij de Rode Duivels en die bij hun ploegen ook nog twijfelgevallen zijn. Kijk naar Vermeer en Clasie. Als je bijvoorbeeld Origi - hoe onrealistisch ook - zou kunnen halen ter vervanging van Diaby en Vossen, dan moet je dat doen. Maar een 27-jarige van godbetert Antwerp? Nope.
Graag focus op spelers die in de pro league top kunnen zijn, je weet wel die competitie die we ieder jaar moeten proberen winnen. Focus je eerst maar om in de CL te geraken vooraleer je spelers van CL niveau wilt gaan kopen. Die spelers van AA gent waar je trouwens zo laag dunkend over doet hebben beter gepresteerd op CL niveau dan die van Club. En wat de selectie voor de Rode Duivels betreft daar komt bijna geen enkele speler van een belgische club voor in aanmerking behoudens een paar uitzonderingen.

Stallone is inderdaad geen materiaal voor de Rode Duivels en België is zijn plafond en hij is er al 27 maar is een speler die gewoon heel nuttig kan zijn, is momenteel in super vorm, heeft heel goede statistieken en hij is gewoon gratis op te halen. Wetende dat je 4 miljoen op tafel moet leggen voor Mitrovic, dat je miljoenen op tafel moet leggen voor Vermeer en dat je dan ook nog op zoek mag naar een spits en eventueel een middenvelder als Classie niet kan blijven om nog maar te zwijzgen over een vervanger van Rafa dan heb je een enorm dure zomer voor de boeg, als je dan een nuttige flankspeler als Stallone kunt ophalen voor niks en die is ook nog eens Belg dan snap ik niet hoe dat geen goede deal zou geweest zijn voor club.
'focus je eerst maar om in CL te geraken': Waarom zou je dan zelf S. Limbombe willen halen als je nog geen zekerheid hebt over CL? Misschien kunnen we, gesteld dat we kampioen zouden spelen, wel beter halen? Misschien moéten we dan, met het oog op CL, ook beter halen, of meer potentieel?

Wat S. Limbombe betreft:
- hoe zie je hem in ons huidig systeem 'heel nuttig zijn'?
- spelers kopen op basis van 'supervorm' is een slecht idee, want dat is inherent iets periodieks.
- welke 'heel goede statistieken' bedoel je?

En 't is Clasie, met 1 's'.
Gebruikersavatar
JRut
Sleutelspeler
Berichten: 2872
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:48

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door JRut »

[spoiler]
BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: Kunnen we alstublieft eens focussen op spelers die versterkingen zouden zijn?
Als Gent interesse toont in Stallone Limbombe, dan weet je op zich genoeg. Gent, dat is spelers kopen die nooit een hoger niveau zullen kunnen halen dan de Belgische competitie, maar op zich in België wel subtop tot top kunnen zijn. Mannen als Birger Verstraete, Laurent Depoitre, Stallone Limbombe, ... Dat is goed op Belgisch niveau, maar niet eens goed genoeg voor de ruime selectie van de Rode Duivels.
Zo'n spelers hebben we bij Club niet nodig. We hebben er al genoeg gehaald in de voorbije jaren. Spelers genre Bernt Evens, Timothy Dreesen en Joos Valgaeren en zo, het hoeft voor mij echt niet meer.

Ik geloof dat iedereen hier ermee akkoord gaat dat we Mitrovic moeten proberen behouden bijvoorbeeld. Ok, 4 miljoen waarschijnlijk, maar je ziet zo die kerel zijn meerwaarde. Dat hebben we nodig. Durven investeren in spelers die ons echt beter maken. Vermeer en Clasie zijn er zo ook volgens mij.
Maar Stallone Limbombe? Komaan hé zeg..

Als je spelers wil die én Belg én een meerwaarde zijn, dan moet je kijken naar die spelers die net uit de boot vallen bij de Rode Duivels en die bij hun ploegen ook nog twijfelgevallen zijn. Kijk naar Vermeer en Clasie. Als je bijvoorbeeld Origi - hoe onrealistisch ook - zou kunnen halen ter vervanging van Diaby en Vossen, dan moet je dat doen. Maar een 27-jarige van godbetert Antwerp? Nope.
Graag focus op spelers die in de pro league top kunnen zijn, je weet wel die competitie die we ieder jaar moeten proberen winnen. Focus je eerst maar om in de CL te geraken vooraleer je spelers van CL niveau wilt gaan kopen. Die spelers van AA gent waar je trouwens zo laag dunkend over doet hebben beter gepresteerd op CL niveau dan die van Club. En wat de selectie voor de Rode Duivels betreft daar komt bijna geen enkele speler van een belgische club voor in aanmerking behoudens een paar uitzonderingen.

Stallone is inderdaad geen materiaal voor de Rode Duivels en België is zijn plafond en hij is er al 27 maar is een speler die gewoon heel nuttig kan zijn, is momenteel in super vorm, heeft heel goede statistieken en hij is gewoon gratis op te halen. Wetende dat je 4 miljoen op tafel moet leggen voor Mitrovic, dat je miljoenen op tafel moet leggen voor Vermeer en dat je dan ook nog op zoek mag naar een spits en eventueel een middenvelder als Classie niet kan blijven om nog maar te zwijzgen over een vervanger van Rafa dan heb je een enorm dure zomer voor de boeg, als je dan een nuttige flankspeler als Stallone kunt ophalen voor niks en die is ook nog eens Belg dan snap ik niet hoe dat geen goede deal zou geweest zijn voor club.
Ik snap echt niet dat je bijna altijd gigantisch op Vossen gaat zitten melken om dan af te komen met een pleidooi voor Stallone Limbombe omdat hij "nuttig" kan zijn en "Belg is". Vossen kan ook "nuttig" zijn.

En het argument van de centen gaat ook niet op. Vossen zijn waarde ligt gewoon hoger dan zo'n Limbombe, logisch dat hij meer wordt betaald. Wat niet wil zeggen dat En nu ga ik wachten totdat het argument van de centen naar boven wordt gebracht. Om dan te zullen antwoorden dat Vossen zijn waarde nog steeds gewoon hoger ligt wegens zijn prestaties uit het verleden waardoor een hoger loon verantwoord is. Om eraan toe te voegen dat ik het er ook mee eens ben dat Vossen gerust niet bij Club hoeft te blijven.
#hetishierbeter
Gebruikersavatar
Fire
Sleutelspeler
Berichten: 2863
Lid geworden op: 29 mei 2016, 23:55
Locatie: Leuven

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Fire »

Zie hier de topstatistieken van Stallone Limbombe:
93 matchen (Proximus League, Pintjes Liga, Beker en Finale van de Proximus League -wtf that may be-) voor 5.583 minuten = een schamele 64% ongeveer.
16 goals en 9 assists = 1 goal om de 349 minuten, voet in een goal om de 223 minuten.
Duidelijk topmateriaal!

Ter vergelijking:
Anthony Limbombe: 225 matchen (64% gespeeld), 37 goals, 40 assists = 1 goal/352 minuten, voet in een goal/169 minuten
Rotariu: 183 matchen (70% gespeeld), 41 goals, 27 assists = 1 goal/284 minuten, voet in een goal/171 minuten
Dennis: 57 matchen (63% gespeeld), 18 goals, 5 assists = 1 goal/285 minuten, voet in een goal/223 minuten
Cools: 105 matchen (87% gespeeld), 7 goals, 9 assists = 1 goal/1182 minuten, voet in een goal/460 minuten

Cools speelde een hoop matchen als echt RB en kan je dus moeilijk vergelijken. Dennis, Rotariu en Limbombe zijn allemaal een stukje jonger en minstens al even goed. Laat fucking Stallone met zijn 'heel goede statistieken' gewoon waar hij is.
Laatst gewijzigd door Fire op 29 mar 2018, 13:18, 1 keer totaal gewijzigd.
For the Good of the Game? For the Love of the Many!
:fire:
Cedrinho
Sleutelspeler
Berichten: 4632
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Cedrinho »

BlueJedi schreef:
Cedrinho schreef: D'office.

Ik hoop zo hard dat we de titel pakken. Zekerheid van 30 miljoen en die dan investeren in de aankoop van Mitrovic, Vermeer en een verlengd verblijf van Clasie.
Graag ook een 10 als opvolger/concurrent van Vanaken. En concurrenten voor Limbombe en Cools (beter dan Tomecak..). Een scorende spits lijkt me ook aangewezen, gezien Vossen en Diaby waarschijnlijk vertrekken.
En dan nog een LCV uiteraard..
Dus jij wilt

-Mitrovic
-Vermeer
-Classie
-Een 10
-Een flankverdediger
-Een spits
-en een LCV

Dat zal een dure zomer worden
Het is CLASIE, met 1 S! Leer dat nu toch eens zeg...

En voor de rest: Bijna. Ik wil namelijk 2 flanken, één voor elke kant.
We zullen er wel de titel voor nodig hebben, lees: de 30 miljoen van de Champions League.
Daarnaast worden waarschijnlijk mannen als Denswil, Diaby en Vossen verkocht. (Naast hopelijk een pak van de spelers die nu al worden uitgeleend.)

Let wel: Van die 7 die ik noem, zie ik er maar 4 als meteen inzetbaar (lees: basisspelers): Mitrovic, Vermeer, Clasie en de LCV.
Die flanken zijn concurrenten voor Cools en Limbombe. Die spits is een concurrent voor Dennis/Wesley.

Clasie kan je trouwens een extra jaar huren volgens mij, hij zal te duur zijn om te kopen. Met Mitrovic en Vermeer is er al een aankoopoptie voorzien.
Je krijgt dertig miljoen, aan pakweg 4 miljoen de man heb je al 7 versterkingen. Terwijl ik maar om 4 echte versterkingen vraag en Vermeer al geen 4 miljoen moet kosten, Clasie nog een jaartje lenen ook niet.
30 miljoen moet dus volgens mij niet volledig geïnvesteerd worden om die 8 spelers te halen die ik erbij zou willen.
Gebruikersavatar
Pica
Sleutelspeler
Berichten: 3209
Lid geworden op: 29 mei 2016, 20:39

Re: Zomertransfers 2018 IN

Bericht door Pica »

Dit topic is toch eigenlijk bij de haren gegrepen soms :mrgreen:

Meestal aantal punten sinds de uitvoering van de PO's, 7 punten voorsprong bij aanvang, maar toch bijna nieuwe ploeg kopen. LOOOOOLLLL
Gesloten